Zit op dit moment met dit team maar ben zelf op dit moment totaal inspiratieloos. Qua speelstijl speel ik vaak op balbezit met de dribbel of pass en dan een steekpass naar de spits. Speel IG vaak 4231 met cams. Iemand suggesties? Budget excl dit team 500-750k
De ene dag heb je geluk met Messi, de andere dag pech ik dacht ik ga één icon sbc doen kost 550k heb twee icons uit de swaps pack ik een duplicaat 550k discarden pfff
Nou suggesties zeker Fernandinho voor Allan.
Firmino voor Vardy.
En Kane voor Zaha.
Ramos voor Varane.
Feliepe voor Eder Milito.
Eigenlijk zou je Thiago Silva kunnen halen. Maar die linkt niet met Varane of Ramos.
Succes.
Varane en ramos zit ik zeker aan te denken maar denk dat ik ramos kies naast militao want die linkt dan nog met sandro. Firminho is zeker een optie. Heb kane gehad maar die mist net wat snelheid. En was vergeten te zeggen dat icon swap rui costa er nog bijkomt
Welke icon swaps gaan jullie unlocken? Ik dacht aan Del Piero of Zambrotta met Koeman. Iemand 1 van deze al gebruikt?
Del piero is wel een hele goede kaart net als essien. Maar om het spelplezier twijfel ik ook nog om Ronaldinho te doen
dit is mij ultimate team
https://www.futwiz.com/en/fifa20/squad/215889
ik heb nog 100k over wat zouden jullie er mee doen
Ik twijfel nog tussen Del Piero en Barnes. Het ligt een beetje aan welke player picks ik onderweg krijg en wat voor formatie ik tegen die tijd speel.
Heb baby Del Piero in Fifa 18 heel lang gebruikt (gepackt uit icon sbc) en die beviel me toen heel goed voor een lange tijd.
Ik voel me hard genaaid door EA vorige maand een base icon sbc gedaan toen kreeg ik Guardiola als dubbele, nu weer een base icon sbc gedaan en wat krijg ik
gewoon in twee keer een base icon sbc 1.2 miljoen coins weggegooid gewoon ongelovelijk dit. En voor de icon swaps ga ik voor Koeman en van der Sar lekker makkelijk ga er echt geen 10tallen extra uren aan verspillen met squad battle en rivals met deze servers en gameplay, één ding weet ik al wel geen icon sbc’s meer voor mij heb genoeg coins daaraan verspildniemand die weet wat ik met me 100k kan doen?
Ja je kan Feliepe Anderson inform halen.
Want die linkt met Lacazette of Griezman. Hij linkt ook met Lacazette.
Ik zou het hele team omgooien en voor 1 of 2 competities kiezen (of nationaliteiten) Je speelt nergens op volle chem.
Achterin zou je bijv Marcelo en militao kunnen halen. En Fernandinho op de plek van Rodri.
Ja dat is inderdaad veel beter ik heb ook 1 competitie de EPL. En ik heb ook een Bundesliga team.
ok ik heb al coutrouis en kane gehaald
Ik zou ter stegen halen. Beste keeper van de game. Kane heb ik ook een tijdje gebruikt maar ik vind hem te traag.
heb nu niet meer genoeg coins meer voor ter stegen
Zat zelf aan del piero en van der sar maar volgens mij zijn er niet genoeg swaps voor. Dus moet naast van der sar nog even kijken wie ik doe.
Komen er 24 volgens mij
Hehe, dat werd weer eens tijd!
Ik begon vrijdag dramatisch met een 3 om 3 na 6 wedstrijden. Toen ging ik zaterdag direct al naar 11 om 3 en begon ik vanmorgen weer met goede moed. Uiteindelijk 20 om 7, dus ik moest er 3 winnen om Elite te halen en dat is dus gelukt!
Ja klopt alleen zijn van der sar en del piero zijn meer dan 24 swaps. Dus denk dat ik dan voor iets van lineker ga.