FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Bij doelstelling Zilver 1 staat dat je een omhaal moet scoren minimaal op semi prof. Maar hoe scoor je een doelpunt met een omhaal.?

Met vooral heel veel geluk door L2/LT ingedrukt te houden bij het schieten nadat je een hoge voorzet hebt ontvangen. Ik heb het geprobeerd te forceren in meerdere potjes, maar helaas zonder het gewenste resultaat.

Bedankt voor de tip. Ik had al het vermoeden dat het moeilijk was.

wie doet er hier sbc? als je dat dan doet welke doe je dan?
ik doe de upgrades gouden spelers

Ik zou wachten tot vrijdag of zaterdag dan heb je kans dat EA weer sbc’s gaat droppen waarin je pakketjes uit de leagues krijgt bijvoorbeeld Premium player packs met spelers uit de Premier league daarmee heb je meer kans plus dat je met die spelers de Premier League sbc kan gaan doen voor pakketjes

Ik heb net al 100 spelers verkocht

Yes! Heb echt superveel upgrade sbc’s gedaan en dan toch heb ik er een gepackt! Wel de minste maar ben benieuwd hoe groot het verschil is met normale Alisson.

wat een geluk heb jij mij beste spelers die ik uit pakje kreeg waren bernardo silva speciaal rodri en isco

Ja zeker een geluk. Mijn beste spelers waren Lingard en Sisokko.

Lekker man ik had 35 pakketjes en 100 upgrade sbc’s opgespaard en kreeg alleen Sane, Fernandinho en twee keer IF Grealish heb daarna mijn derde basic icon gedaan vorige twee waren Guardiola en Roberto Carlos die ik alle twee al had uit de icon swaps dus discard ik wou er ook geen één meer doen maar had zoveel hoge rated untradeable spelers dat ik er een kon doen voor 80k ik dacht drie keer is scheepsrecht en wat denk je

weer een discard hoe groot is de kans dat je drie icon sbc’s doet en drie keer een discard moet doen pfffff

Pfff dat is wel heel zuur

ik heb niks te klagen ! Lang leve de upgrade Packs. Blijf ze doen ook , denk ik! :sweat_smile:

Niks te klagen vind ik zacht uitgedrukt. Nice man!

hoe kom je aan 6.4 miljoen?

ik heb maar 133k

Ik Heb maar 92.000 :joy:

Veel handelen . Kopen wanneer spelers laag staan en verkopen als ze hoger staan. De prijzen fluctueren enorm. Als ze laag staan ga ik bieden dan krijg je ze nog iets goedkoper en vooral met een shadow en jager chemstijl op spelers kun je goed handelen. En als je dat een paar maanden doet heb je zo een mooi bedrag aan coins. Had 9.4 mil maar EA heeft ook mij redelijk te grazen gehad :joy: maar daar mag ik nu absoluut niks meer over zeggen haha

ok ik heb nu 100 items op de tl lijst staan

De pack Luck continues . Heb toty robertson in een sbc moeten gooien omdat ik hem al had. Daar kwam baby Essien uit :partying_face::partying_face:

jij krijg 3 heele goede spelers ik win er nooit 1

Wat zou de volgende upgrade moeten zijn? Zou POTM TAA het waard zijn? Ik vond hem best duur voor een RB.