Ik hoor nu constant mensen over de squad battles glitch, dat je een fake schot doet en vervolgens de tegenstander niks meer doet. Is dit opgelost of werkt dit niet op de xbox one want ik krijg het niet voor elkaar?
Mij lukte het de laatste tijd ook niet meer, na 10 min. komen de tegenstanders er toch terug op. Ik denk dat het gefixed is?
Bij mij gewoon direct al…
Op de PS doet die het gewoon je moet wel bijna al je spelers op de helft van de tegenstander hebben ik gebruik dan gewoon mijn links of rechtsback soms valt hij na een aantal minuten alsnog aan dan doe ik de glitch gewoon nog een keer en soms moet je twee keer die fakeshot of fakepass achter elkaar doen.
dit team wil ik gaan maken de helft heb ik al nu nog sparen voor de andere helft
https://www.futwiz.com/en/fifa20/squad/272810
wat vinden jullie van dit team?
@kevinnec20 ik zou in ieder geval voor icon swap van der sar gaan want een keeper op 3 chem is niet echt ideaal. Evt kan de gea ook en dan met een manager uit Spanje en premier league. Snap alleen kane en modric niet echt. Kane omdat die niet heel snel is en je een best snel team heb en modric niet echt omdat je ook 2 aanvallende backs heb en modric niet echt iemand is die overal tussen zit. Persoonlijk zou ik casemiro kiezen ipv modric en met kane kan je evt voor aubameyang gaan. Of heb je in het begin vardy potm of season objective zaha gaan want dat kan dan ook nog maar dat is mijn mening
kane scoort echt veel bij mij 43 doelpunten in 50 wedstrijden
van der sar vind ik te duur
Sissoko of kante voor modric en dan lenglet voor ramos. Kun je ook ter stegen halen
ik vind ramos echt een goed verdediger wil ik graag houden
Je weet ook dat er icon swaps zijn waar je van der sar mee kan halen ?
In week 3 Zilver moet je scoren met harde en lage schoten. Maar weet iemand hoe je dat moet doen.?
Op de PlayStation is dat schieten met zowel R1 als L1 ingedrukt.
Ook op de Xbox One.? Want daar speel ik op.
Dan zal het LB + RB zijn?
Bedankt het is gelukt. Dankjewel voor je hulp.
weet ik vindt van de sar te duur
Hoe is Pirlo ? Lijkt me een erg leuke speler
Voor welke ICON Swaps gaan jullie? Ik heb Hierro al gedaan waar ik heel tevreden over ben. Nu ben ik aan het twijfelen om Seedorf of Zambrotta te halen. Seedorf zou Sissoko vervangen, Zambrotta semedo. Wie heeft deze icons al gebruikt, welke is goed?
Na de 86 Danilo en NIF Walker besloot ik toch te gaan voor Zambrotta van mijn eerste swap tokens. Zeker geen spijt van. Zowel verdedigend als aanvallend levert hij goede bijdragen aan mijn team. Bijkomend voordeel is dat Zambrotta ook nog 7 chemistry zou kunnen krijgen als linksback, waarbij z’n stats nog steeds indrukwekkend blijven.