FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Op dit moment mn team. Zal ik voor Jovic sbc gaan ipv Benzema? En voor welke icon sbc (kan Max 20 tokens)

Iemand dit wel eens meegemaakt ik zat op de webapp te handelen en kreeg een melding van dat ik de capture code ter controle moest doen zelfde als op de PS maar dan drie keer een beest op de goede plek draaien, daarna wou ik op de PS verder handelen en had daar ineens een market ban

Ik dacht nu voor dit team te gaan. Ik speel normaal gezien in een 4-4-2. Welke 2 zouden het best zijn in de spits? Ik zie overal dat Messi en Neymar in de spits zouden moeten staan, maar dat denk ik ook van Son en Villa… :d

hoe kom je aan messi?

Jij hebt eigenlijk niet de spelers voor een 4-4-2 opstelling als je Messi en Neymar als spits wilt gebruiken, maar voor de 4-2-3-1 en inderdaad Messi en Neymar heeft iedereen in de spits staan omdat ze snel en heel wendbaar zijn op de zijkant is hun rendement ook niet wat mensen van zulke dure spelers verwachten, en met Villa en Son heb je geen spelers om op de flanken te spelen dus 4-2-3-1 zou de oplossing zijn met Villa in de spits en Neymar of Son als midden cam omdat ze 5 * weakfoot hebben of 4-4-2 met Neymar en Messi op de flanken maar dat zijn dure opties daarvoor want Dembélé en scream Bernard kunnen hetzelfde op die posities.

Ik dacht hetzelfde, ik zal de 4-2-3-1 nog eens proberen! Kan normaal niet slecht zijn :slight_smile:
@kevinnec20 Messi untradeable gepacked

dit is nu mij ulitmate team
https://www.futwiz.com/en/fifa20/squad/352746

wat vinden julie ervan?

een vraagje waarom zijn bijna alle spelers nu veel minder waard dan 1een maand geleden? toen was dit team 200k a 300k meer waard
hoe worden de waardes van de spelers bepaald?

Ben ik de enige die de laatste tijd meer rode kaarten krijg dan 2 weken geleden en daarvoor? Het slaat nergens op. Ik krijg voor tackles op het middenveld die eerder goed waren voor hooguit geel, nu opeens rode kaarten… Heb er al 2 WL wedstrijden door verloren, aangezien de andere spelers dan doodmoe zijn aan het eind…

Hoe later in het jaar hoe lager de gewone gouden kaarten worden, ze worden meer gepacked, en er komen betere speciale kaarten uit.

En je team ziet er goed uit, ik zou enkel kijken voor Kane te vervangen, en ter stegen vond ik zelf ook veel beter dan Courtois.

kane scoort bij echt super veel

Klopt dat is mij ook al opgevallen.
Tot nu toe pas een keer in mijn nadeel gebeurd, ofja nadeel, speler kreeg rood in de 85e min maar stond ruim voor al is het wel vervelend voor de wedstrijd die daarna komt

Ik heb voor de laatste patch in heel Fifa 20 denk ik hooguit 5 tot 8 rode kaarten gehad o.i.d. Dit weekend alleen had ik er al 4 gekregen. Waarvan 1 zeer terecht door het neerhalen van een doorgebroken speler, maar de andere 3 waren voor tackles op het middenveld die eerder nooit zo bestraft werden… Mede daardoor wel die wedstrijden verloren.

Gewoon een squad battle wedstrijd opstarten eigen goal scoren opgeven en je speler kan weer spelen in de volgende wedstrijd.

ik kreeg net di maria uit een pakje ik heb nu op rechts deze 3 spelers
sterling
di maria
bernardo silva

wie zouden jullie opstellen wie op de bank en wie weg doen?

Als het Bernardo zijn moments kaart is, zou ik hem zeker nemen. Anders Sterling houden.

Denk ook dat het puur aan je team ligt. Als je een premier league team heb dan is het logischer om di Maria weg te doen

ik heb in het middenveld een aanval alleen maat pl spelers

Aardig fifa team momenteel met R9 (90), cruyff (89) en toty frenkie en de ligt. Makkelijk om dit jaar aan coins te komen merk ik. Hebben jullie dit ook zo ervaren?

Ik was vanmorgen in shock toen in mijn squad battles rewards opende:

Mijn eerste icon uit een pack ooit en ook duurste speler uit packs sinds ik FUT speel (eerste editie).

Doordat ik nog veel coins in m’n club had kan ik hem verkopen en daarvoor 94 Zidane kopen plus nog 1 miljoen overhouden.

een vraag als je carrire speelt krijg je dan ook munten voor ulitmate team?

ik had net 105k en nu 108k heb net alleen carrire gespeeld en ik heb geen items verkocht