FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Weet iemand of die hybrid leagues sbc te doen is zonder loyality? Geen zin om 10 potjes te moeten starten…

Ja de hybride Leuage zijn te doen zonder loyaliteit. Futbin zegt van niet maar dit klopt niet.

Ik heb sinds gisteren ook FIFA 20. champions edition. ik had tijdens ea acces al 20 euro aan packs geopend met een aardig resultaat:
cancelo - 53 k
witsel - 50 k

Hierdoor gistermiddag dit team gemaakt (rond de 80 k) met toen nog 20 k over
4-3-3 (3)

LB - Gervinho
SP - Zapata
RB - Lozano

CM: Milinkovic Savic
LCM: Rabiot
RCM : Can

LA: Hernandez
LCB: Murillo
RCB: Skriniar
RA : Danilo

GK: Handanovic

Gisteravond vlak voor trainen mijn pre order pack geopend. ik kreeg Werner (50 k). Vanmiddag ga ik met mijn 70 k Can vervangen door Matuidi en Gervinho door Costa

Oh top! dus je kan gewoon een solution van futbin pakken?

@lars
Ligt eraan welke je bedoeld alle advanced sbc’s zijn zonder loyalty te doen behalve puzzel master die is zonder loyalty niet te doen. Ik kijk altijd eerst naar die voordat ik begin met de advanced sbc’s dan zoek ik drie op futbin waarbij je maar vier of vijf loyalty of positie verandering nodig bent die schrijf ik op, met de goede van futbin heb je twee vrije posities de DM en de centrale CV dus als je daar twee 82 alg nodig bent bijvoorbeeld een duitse doelman uit de bundesliga dan kan je alle 82+ daarvoor gebruiken en als ik dan die andere advanced sbc’s doe bewaar ik die spelers die ik heb opgeschreven uit de packs zo is die te doen zonder 10 potten te spelen of de loyalty glitch te doen.

Net van Basten gepackt uit zo’n sbc van maar 6K😂
Ongeveer 650k waard wat is t slimste om te doen, wachten of zsm verkopen? Geen idee of die meer waard wordt of juist minder…

Groetjes

Lekker mee spelen en als ie je niet bevalt voor de 1e Weekend League verkopen…

@luukvdaa Ik zou hem ook eerst proberen, daarna kan je hem altijd nog verkopen.

Ik kreeg deze uit de webapp beloningen vanmorgen een goud pakket met maar vier items en verhandelbaar


Ik vind het spel nog altijd niet lekker spelen heb me daarom met rivals met 3x gelijk en 2x verlies express in een lage divisie laten zetten om het spel beter te leren kennen ik zit nu in divisie 7 en dat heb ik met dit team gedaan. in deze divisie heb ik nu vier wedstrijden gespeeld en gewonnen ik lijk eindelijk het spel beter door te krijgen omdat ik hier wat meer tijd heb om rustiger te spelen ik denk dat ik voor de untradeable pakketjes ga voor vrijdag met de OTW promo.

Yes! Lenglet gepackt! Zit na de rivals rewards weer boven de 100k. Wil morgen mijn team verbeteren. Weet iemand wanneer je de Ones to Watch krijgt voor de pre-order? Vannacht om 0.00 uur?

Ik packte uit mijn basis sbc Griezmann en verkocht voor 300 k. En van daaruit heb ik dit team gemaakt vooral de voorhoede speelt heerlijk

Lekker! Ik zie veel 4321 opstellingen voorbij komen. Spelen jullie in-game ook die opstelling? Zo ja, met welke instructies? Ik kon gisteren opeens heel moeilijk kansen creëeren met de 4231.

Speelde in 19 3-5-2, maar ga deze editie eens aan de gang met deze…

Het gaat weer lekker met de EA servers al vanaf vanmiddag 12 uur storingen en nu zelfs helemaal eruit gaat wat worden morgen op de releasedatum als iedereen kan en gaat spelen.

Hier ben ik vooral bezig met handelen en me voorbereiden op morgen. Heb een 3x de ligt voor 25K gekocht en voor 32K verkochte. Lucas hernandez 3x voor 43 gekocht en 55 verkocht. Lozano 3x voor 16K gekocht ervoor 21K verkocht.

verder vandaag een fortuin verdiend aan Jarstein. Morgen als de markt weer daalt door de full release koop ik weer in. Dan heb ik ze in mijn club als ze de pan uit vliegen!

Ik dacht dat de markt ging stijgen door de full release. Of is dat in het weekend pas.?

Bij full release gaat hij juist dalen omdat er veel packs worden geopend, Rashford wou ik vannacht tegen twaalf uur verkopen maar de hele nacht lag de transfermarkt eruit vanmorgen om 9uur was hij al meer dan 10k gedaald dus bedankt EA, maar vanavond gaat het nog meer dalen door de OTW promo dan gaan er weer veel packs geopend worden, maar ze gaan ook weer omhoog en volgende week net voor de weekend league zijn de prijzen op het hoogst

Ik had per ongeluk tradeable packs gekozen bij rivals wat een geluk mag ik wel zeggen.


Ik heb ook de nieuwe advanced sbc voltooid en die was het echt niet waard 100k en geen enkele speler boven de 3k terug gekregen.
Dit is nu mijn team, als de rest van mijn investeringen verkocht zijn wil ik mijn cv’s upgraden.

Dit is mijn team.

De game is 4 dagen uit en ik heb al 4 versterkingen gehaald met Kane,Lloris Silva, en Verthongen, Plus nog wat kleine aankopen zoals Mouthino. Ik ga maandag met de rewards van de Sqaud Battles waarschijnlijk Felipe Anderson halen.

Maar als ik iets moois pack uit die rewards dan haal ik Sane.

Dat zijn lekkere packs! Gisteren tijdens de panic sale van lewa heb ik er een op de kop getikt voor een prikkie. Helaas deed mijn web app raar en is hij gediscard… EA gemaild en hopelijk komt er een passender oplossing :blush:

Vraagje, ik heb ook weer FIFA 20.
Kan je nu geen seizoenen meer spelen?