FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Balen voor je man ik hoop dat EA iets voor je gaat doen, ik heb gisteravond nog goed verdiend aan Saint-Maximin heb er 38 gesniped tussen de 15 en 19k en voor 22k per stuk verkocht. Ben nu aan het handelen en snipen voor van Dijk, als ik alle investeringen verkoop kom ik op ongeveer 350 tot 400k dus ben er nog niet hopen dat zijn prijs een beetje blijft hangen. Ik speel daar nu met Ake die mij toch wel heeft verrast in de goede zin, en man o man wat is die Lucas een beest zeg echt een aanrader.

Op dit moment speel ik met dit team. Ik ben enkel ontevreden over Alli. Welke andere spelers zouden jullie aanraden om hier te zetten? Ikzelf dacht aan David Silva, hij heeft een hele goede pass, maar is wel wat trager.

Hallo boys!
Ik ben benieuwd naar wat jullie van fifa 20 vinden?

Ik speel hem al vanaf EA acces en moet zeggen dat het spel heel anders als 19 is

Vind de gameplay nog nie super fijn
Vooral het verdedigen is heel anders

Ik moet elke fifa wel even wennen in het begin

Het spel is ook een stuk trager

Ik heb nu de hele tijd dat als ik Sqaud Battle speel dat ik 0 Sqaud Battle punten krijg. Hebben jullie dit ook als jullien Squad Battles spelen.

Dan heb je alle potten gespeeld, en/of te vaak gerefreshed. Dan kun je wel nog spelen maar dan krijg je er geen punten meer voor


Wanneer krijg je de punten dan weer.?

Squad Battles lopen altijd van maandag t/m zondag (maandag rewards) Dus morgen weer verse punten


Ik ben nu bezig om de OTW van Ndombele vrij te spelen ik moet nog de squad battle wedstrijden en de 10 assists in rivals met spelers die in het spel van origine een middenveld positie moeten hebben dus geen positie verrandering, nu heb ik Rivals gespeeld en heb veel assists met mijn middenvelders gegeven die krijgen de spelers ook in hun statistieken maar waar ik hem vrij speel heb ik nog geen enkele assist staan, tellen daar de CAM, RM en LM wel of niet bij want zo kom ik er natuurlijk nooit als ze niet geteld worden.

Heb je ze veranderd naar cam, lm, rm? Want dat telt niet namelijk.

Nee ik speelde met Anderson LM in acht wedstrijden 2 x een assist, Mahrez ook 2 assists en Alli 4 assist alle drie aangekocht voor deze uitdaging, en nou weet ik wel dat er maar Ă©Ă©n per wedstrijd telt maar om dan geen enkele assist te hebben is raar.

Raar. Ik zou dan gewoon contact met ea zoeken. Heb er zelf met rivals geen last van.

Ik ben ook mijn team begonnen, maar ben een FUT news :slight_smile: en zit met 2 problemen.

  • heb banega gepakt en die is een CVM, wil die omscholen naar een CM (heb de positie kaart gekocht CVM naar CM) en kan dat niet instellen ? Met andere spelers idem. Mss bug?
  • wil team conditie +30 doen, had het al een 6tal keren gedaan ervoor. En nu werkt het ook niet meer


Iemand enig idee ?alvast bedankt !

Zal wel een bug zijn geweest want ik kijk vanmorgen en nu heb ik ineens 6 assist staan dus nog vier te gaan.

Het spel zit vol met bugs ik heb dit ook gehad heb FIFA even afgesloten en ben er opnieuw ingegaan en toen lukte het me wel.

Werkt perfect nu tnx

Als Belg zijnde kunnen we geen FUT punten meer kopen ofzo ?

Mooi dat het nu wel gelukt is

Nee dat kunnen jullie niet meer, maar is toch niet erg kan je met handelen op de transfermarkt en met je prestaties en de sbc’s lekker bouwen aan een team zo blijft het in mijn ogen ook veel leuker.

Ja
 maar dan 200 games spelen om een deftige speler te kopen. Want alle packet spelers kan je niet verkopen

Als je de advanced sbc’s doet dat is allemaal verkoopbaar, en veel handelen, en squad battle en rivals spelen voor beloningen zo ben ik ook begonnen vorige week en ik heb een team van 600k bijna iedereen in dit gedeelte van het forum doet het op die manier.

1 like