FIFA 20 Ultimate Team - Algemene Discussie

Na bijna 1,5 week handelen, dit team gemaakt.
Vandaag beginnen met de game op de PS4, eerder helaas bijna geen tijd gehad.

Als je een speler vrijspeelt in de SBC, bv Pukki… is die dan handelbaar ?

Nee, deze speciale spelers zijn altijd untradeable, de packs die je eruit krijgt zijn wel tradeable

thanks ! Maar zie hier BV dat ik een heel team moet inwisselen van 84 om verder te gaan… brengt toch niet op?

En bij de transfers bij optie ‘koop nu’ is er wel altijd iemand voor …

Ik zelf ben ook een leek als het om traden gaat. Heb eigenlijk ook niemand in mijn omgeving die FIFA speelt en het me dus wil uitleggen. Welke spelers zijn bijvoorbeeld winst gevend en in welke prijs klasse moet je zoeken? Ik speel overigens nu met een Nederlands/Eredivisie team, gaat toch zéér behoorlijk voor in leek in online spelen.

Je speelt alles in 1on1 play ? Of via Squad battle voor ?

Ik speel zelf eigenlijk alleen rivals.

Waarom zie je bij Rivals niet meer bij bijv rang 1 hoeveel punten je hebt? Dat zag je wel bij fifa 19.

Nu weet je niet meer precies of je genoeg gespeeld hebt om in een rang te eindigen?

Hoe kan je Kane etc kopen? Kost toch pakken coins ?

Kane is op dit moment tussen de 50 en de 60 k waard. Maar als je door spaart haal je dat wel. En je krijgt donderdag je Rivals beloningen dan kun je hem kopen als je genoeg coins hebt.

Sorry ben dus echt een newb, kan je even uitleggen wat de rivals beloning is / inhoud ?

Nou je kan mee spelen met Divsion Rivals dat is een competitie waarbij je tegen online tegenstanders speelt. Je krijgt dan punten voor een bepaalde rang.
Hoe hoger je rang groter hoe de beloning is. Je kan dan kiezen uit pakketjes of munten.

1 like

Worden je eigen spelers ook beter ? BV iemand met rating 80, als die veel speelt wordt die +80?
En de kaart tifo etc, doen die iets ? Of gwn voor animatie…

Nee dat is niet zo je spelers blijven hetzelfde. Ook de rating.

Wat voor rewards zouden jullie morgen kiezen? Ik zit dit moment Divisie 3 Rang 1. Dus kan of 52k pakken of packs, tradeable of niet.

Altijd voor de munten of de packs gaan. Onverhandelbaar heb je op dit moment helemaal Niks aan

Ik kan nu kiezen tussen:

• 34 K punten
  • 1 top gemengd jumbo pakket en 3 Premium gold pakket
  • 2 top gemengd spelers pakket ( NIET V)
    En 6 premium jumbo goud pakket (NIET V)

Welke kies ik ?

Je antwoord staat een post boven de jouwe… :wink:

1 like

Ik heb voor de packs gekozen en wat denk je walk out CV Nederland ik helemaal blij want van Dijk is de enige :slight_smile: ja hoor IF Blind :frowning: Ik heb wel de untradeable gekozen omdat ik me herrinder van vorig jaar dat de UCL sbc ook pas op donderdag kwam samen met de marquee matchups dus dan kan ik al die spelers daarin gooien, ik kon kiezen 35k of 4x een mega pakket en als ik alleen al de verbuiks items optel heb ik er goed aan gedaan plus ik heb 4 informs gekregen waaronde Ndidi die zo mijn team in kan en die anderen zijn altijd goed voor sbc’s later in de game.

Ik ga geen weekend league spelen omdat ik me veels te veel erger aan mezelf met spelen, en aan aan de fouten in het spel, anders kan ik gelijk twee nieuwe controllers halen, ik dacht dat alles aan mezelf lag maar heb een paar youtubers ook horen klagen over aannames die vaak wegspringen van de voeten, passing die alle kanten opgaan behalve de goeie kant, spelers die ineens bevroren op het veld staan, het afmaken de ene keer super de andere keer op dezelfde manier schieten bagger en ga zo maar door, hoop dat er gauw wwn goede patch komt, op dit moment ben ik squad battle en rivals voor de beloningen aan het spelen en veel aan het handelen wat echt lekker gaat wel investeer ik bijna alles in mijn team dat er nu zo uit ziet.

Ik ben benieuwd wat jullie op dit moment van het spel vinden.