Eerste pack voor 12.500 punten gekocht , en ter stegen gepackt ! Is het een goeie moment om te verkopen of wachten ?
Ik zou wachten. Zal nog stijgen. Tenzij je iemand op het oog hebt die nu nog haalbaar is natuurlijk.
Lekker ploeg grun! Vooral Son!
En ja, ik focus me ook op andere dingen i.p.v. weekend league.
Gisteren uurtje of 5 kopen/verkopen en rond de 34K gemaakt
Dit is mijn startploeg. Ik start fifa altijd met een belgische ploeg en bouw dan verder naar een andere competitie.
Wou ik ook eerst , alleen de LB was een prob… maar goed opgelost. Eventueel digne maar zal wel chemistry kosten
Ja die Son is een beest maar dat mag ook wel voor 470k ik zelf ben meer bezig met snipen nu, ik pak tussen de 15 en 25k per uur en met de Uefa matchups heb ik 250k verdiend had 25 Bayern spelers tussen de 400 en 1000 coins ingekocht en voor 10k per stuk verkocht.
Oké ik ga me even verdiepen in de UEFA matchups want klinkt me nog vaag lol
Op wat snipe je meestal ? 1000k spelers of duurder ?
Btw over ter stegen, het is toch weekend league nu ? Dan staat hij toch op zijn hoogste ?
Één ding is en blijft me toch niet duidelijk …
Neem nu het verschil tussen Rose en Gibbs.
Rose rond de 2400K en gibbs 4K…
Rose scoort op alles veel beter en gibbs toch veel duurder ? Hoe komt dit ?
Denk dat ea dit in de hand werkt. Geen verklaring. Misschien jonger?
Dat komt door futbin dan zit hij in één sbc en dan gaan mensen hem prijsfixen omdat hij waarschijnlijk voor de gemestry samen met een teamgenoot nodig is in die sbc. Ik snipe op spelers rond de 20k op de markt staan en probeer ze voor 18.5k te pakken maar vaak verkopen mensen zonder te kijken naar de prijs en als je geluk hebt pak je die dan, ik had vorige week een Saint-Maxim voor 4k en verkocht voor 21k. De dagen om dat te doen zijn maandag en donderdag omdat dat rewards dagen zijn dan zakken de prijzen ik houd ze dan even een paar uurtjes vast en verkoop ze als de prijzen weer hoger zijn.
Thanks !! Is dat de matchups ??
Dus eigenlijk kan je bv een alexis sanchez 5x kopen en hopen dat die kaart ontploft en cashen
Nee de marquee matchups zijn donderdags om 19uur dat is een sbc met wedstrijden die dat weekend gespeeld worden, de Uefa komen op dinsdag 19 of 20uur dat zijn Champions League wedstrijden, wat ik bedoel met snipen is dat als een speler zoals bijvoorbeeld Deli Alli die hebben veel mensen in hun starters team voor weekend league dus dat is een leuke speler om mee te handelen als hij donderdag in de morgen 19.000 munten kost en om 9uur (rivals) en 10uur de (weekend league rewards) komen dan voor 16.000 of minder munten is te snipen, een paar uur later is hij gewoon weer 19 tot 20.000 munten waard als je dan 10 heb gesniped verdien je na 5% aftrek voor EA 28.000 munten.
Grunn je bent top, bedankt voor alle hulp !
Net OTW Thorgan hazard gepackt
Nou mannen het is echt ongelofelijk! Wat EA met FIFA 20 gedaan heeft. Krijg zoveel rebound goals tegen. En dan niet een rebound maar ze mogen wel 5x opnieuw aanleggen.
Tot overmaat van ramp vliegt echt elke paal van griezmann en consorten op de paal of naast en dat tereijl ik helemaal vrij sta voor de keeeper. Ik snap er oprecht helemaal niks meer van.
Momenteel ga ik 17-10 en dat is me echt ngo nooit overkomen. Letterlijk 1 wedstrijd terech verloren en de rest tja wat een ongelofelijke onzin!!!
Je moet toch verdomd goed je best doen om FIFA 19 een goede game te laten lijken maar het is EA sports toch weer gelukt! Wanckers!!!
@MeisterLandis Ergelijk he kijk bij mij ik doe de Promes sbc was ik mooi van mijn untradeable spelers af, en krijg gewoon dezelfde sbc terug hoezo om hem nog een keer te doen om te discarden of zo. En dan de gameplay daarom speel ik geen weekend league deze game is verre van af, te veel fouten en bugs, Rebound 20 hadden ze beter als titel kunnen gebruiken, maar niet alleen rebounds spelers die ineens bevriezen of ineens op de achterlijn gaan staan zonder dat je ze bestuurd, het schakelen naar andere spelers lukt heel vaak niet, passen is bagger, aannames ballen die wegspringen, afmaken soms goed maar vaak richt ik naar de hoek maar gaan de schoten gewoon rechtdoor, per wedstrijd 3 a 4 keer paal of lat raken, middenvelders die gewoon voorin blijven hangen terwijl de instructies achterblijven is sta je soms gewoon in ondertal achterin en ga zo maar door. Ik erger me kapot aan deze game als EA zo door gaat is dit mijn laatste FIFA geweest. Dit laat maar weer zien waar de prioriteit van EA ligt.
In tegenstelling tot zo te lezen velen hier ging het bij mij veel beter dan verwacht! In Rivals had ik het erg moeilijk, dus ik had van tevoren vrede met goud 3. Maar dit weekend ging onverwachts top! Met nog 1 wedstrijd over goud 1 gehaald!
En dat met dit team:
Waarmee ik voornamelijk zo speelde:
Nee is geen bug, je krijgt bij het begin vier wedstrijden plus een speciale en één TOTW wedstrijd daarna kan je 9x nieuwe wedstrijden krijgen die mee tellen dus in totaal 42 als je dan al je wedstrijden hebt gehad, kan je nog steeds nieuwe krijgen alleen die tellen niet mee voor je ranking.