Het zal ook niet zo zijn bij EA miljarden opstrijken maar gewoon meerdere keren in de week liggen de servers eruit geweldig toch.
Mijn huidige team:
Subs: Lozano, MĂŒller, Rashica, Oscar, Tielemans
Verbeterideeën:
- Alaba - LB
- Manolas & Koulibaly - CBâs
- Szczesny - GK
- Allan - CM
Maar daarvoor moet nog wel even gespaard worden
Iemand nog aanbevelingen / tips?
Ik kan Delaney en Tolisso aanraden voor op de CM positie, later evt Witsel?
Als linksback Roussilon is een wat goedkopere versie van Alaba maar zeker niet slecht.
Als keeper vind ik zelf Pavlenka een prima doelman maar weet niet welke kant je op wilt met je team?
ik zou gaan voor een serie A elftal, het is redelijk goedkoop en het speelde voor mij echt dodelijk met deze aanvallers, je kan zowel flanken als door het centrum (+/-70k waarde);
Immobile - Rebic
Brozovic (if)
Douglas Callejon
Het enige nadeel is dat de serie A weinig tot geen redelijk goede snelle CVâs hebben en gevoelig dus is voor mensen die het alleen via de counter en pace spelen.
Even een vraagje of opmerking
Hoekschoppen inkoppen is niet meer zoals in fifa 19!?
Hebben jullie er moeite mee?
Nog geen enkele keer gelukt. Heb die objective ook nog niet gehaald. Heb het opgegeven met een centrum met Akanji en Hernandez. Beide niet erg kopsterk. Leg ze nu altijd kort en probeer dan wat, maar krijg vaker een goal tegen uit de counter dan dat ik een goal scoor.
Heb nu 140 wedstrijden gespeeld en ik heb het ook opgegeven hahaha, en ik doe precies als zoveel mensen kort en hopen op het beste en dat je geen counter tegen krijgt.
Volgens mijn hoor je nu met kopballen en volleys veel beter te timen en pas te drukken wanneer de bal bijna het hoofd/de voet raakt (denk ik).
Bij kopballen en dan vooral bij stilstaande fases, kop ik altijd met L1 en R1 ingedrukt (PS4). Dit helpt me om minder over doel te koppen en om er meer kracht achter te zetten.
was rank 1, en heb vd packs gekozen. Beste was Otamindi, dat zegt alles⊠laatste 10 packs die ik met mijn coins gekocht heb allemaal shit⊠echt geen geluk
Dank voor de aanbevelingen!
Ik heb inmiddels zelf al wat eerste updates doorgevoerd.
Huidige team:
Eerste upgrade:
Voor de volgende posities ben ik nog zoekende naar een verbetering van mijn huidige team:
GK :
- Pavlenka / Burki / Gulacsi ?
- Ik neig zelf naar Gulacsi. Heeft iemand hem geprobeerd?
CB
- Tah / Hernandez / SĂŒle?
- Ik denk Hernandez, maar die is best prijzig dus voorlopig doorspelen met KonĂĄte of eerst SĂŒle / Tah halen?
CM:
- Tolisso / Witsel / Delaney (IF)?
- Ik denk Witsel en voorlopig doorspelen met Zakaria of Delaney (niet IF)
Benieuwd naar jullie verder aanbevelingen / ervaring
Als DM hoor ik goede verhalen over Gulasci, zelf speel ik met Pavlenka die het prima doet.
Ik denk dat je prima met Konate kan doorspelen met Akanji ernaast.
Op CM heb ik gehoord dat Witsel echt goed speelt maar ik vind Delaney een prima tussen oplossing (speel er zelf ook mee).
Ik ben wel heel nieuwsgierig hoe Gnabry en Goretzka spelen wil hun ook gaan halen alleen ben er nog niet 100% zeker van.
Je moet ook geen packs met coins openen daar kan je nooit op winnen ja soms als er promoâs zijn kan je geluk hebben maar als je dat te veel doet verlies je altijd, probeer met je verdiende coins je team te upgraden en wacht op rewards of sbcâs om packs te openen.
Ik heb ook weer wat aan mijn team gesleuteld de eerste icon staat erin ben benieuwd hoe hij speelt ingame speel ik 4-2-3-1 en schuift mijn icon door naar de CVM ik wil nog wel een andere CV ik denk zelf Lenglet maar wacht wel tot hij weer wat is gezakt in de prijs.
Leuke ploeg maar van Koeman kun je zoveel leuke anderen dingen doen. Maar als Groninger kan ik me voorstellen dat het een must have is
@MeisterLandis het is niet echt een must have, was gewoon nieuwsgierig of hij zo goed is als velen zeggen dat hij is en ja voor die prijs van 700k kan je heel veel meer doen maar ik wacht tot de prijzen een beetje normaal worden. Want ik vind de prijzen in de Premier League echt niet normaal meer, als dat niet gebeurd moet ik maar eens een andere league proberen.
Heb zelf dit op het moment. Kane wisselt IG met thuram. Zit zelf te denken om boetius of haller te vervangen voor goretzka/havertz, lucas/rashford. Of zijn er betere opties?
Voila hele nacht zitten traden en 120.000K gemaakt. Met mijn SBC: de ligt, icardi, millitao gepackt dus die verkoop ik vanavond als de markt op zijn hoogste punt staat.
Kan iemand me wat tips geven voor goeie investeringen ? Zal ongeveer een 200K hebben
Mvg
Lastig hoor ik zou zeggen wat discard informs oppikken op maandag. Persoonlijk ben ik meer voor het snipen en meteen je winst pakken door ze meteen door te verkopen.
Ik heb gisteren vrij gehad en van 09:00 tot een uurtje of 9 in de avond zitten snipen met pauzes en heb letterlijk Neymar binnen gesnipt. Ongelofelijk voor hoeveel mensen sommige spelers erop gooienâŠ
Hier een par plaatjes erbij van snipes en zelfs een militao van een paar K om maar even an te geven hoe maf sommige mensen zijn en die 25K snipe van Sancho was toen hij nog rond de 40 schommelde
Nice man wel word ik gek van die market ban als je te vaak sniped, ik kijk ook de ogen uit mijn hoofd als je ziet waar sommige spelers voor op de markt komen, gister een Lucas Moura gemist voor 5.6k wel pakte ik een Gabriël Jesus op voor 15k ik verkoop ook gelijk alles. Heb Koeman weer verkocht voor 780k 45k winst zonder te spelen ga alle spelers in minn club die waarde hebben verkopen en maandag een mooi team bouwen als de prijzen gezakt zijn.