FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Raar dat ze dat nog doen, in een tijd waar ratings bijna elke week aangepast worden.

Is vooral voor ultimate team denk ik dan? Daar worden de ratings toch maar aangepast na de winter als ik me niet vergis?

Haaland heeft blijkbaar een rating van 84 en Davies 81. De tweede is echter niet zeker. Verder is Joao Felix 81 en Theo Hernandez 80.

1 like

EA heeft de ratings top 100 bekend gemaakt.
Messi en Ronaldo zijn in rating gedaald
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ea.com/nl-nl/games/fifa/fifa-21/ratings/ratings-database&ved=2ahUKEwiy8-utgt_rAhVK6qQKHQNjBKwQFjARegQIBxAC&usg=AOvVaw0NQOF4-TGJnouiHrKsqBrt

Ik zal het wel weer laten dit jaar. Gelukkig komt de nieuwe Assassins Creed bijna uit ::smiley: :smiley:

Bale zakt naar 79, heeft nog amper 74 dribbelen, 68 passing en 72 fysiek. Beetje overdreven nee of wat denken jullie?

Wauw haha lijkt mij een beetje overdreven. Denk dat hij nog best een meerwaarde kan zijn voor een club als Spurs.

Een rating van 82-83 leek me meer dan voldoende als downgrade… :grin:

Is puur een aanname he. Meeste spelers die nauwelijks spelen voor hun club komen gewoon weg niet in de top 100 voor. Een overal downgrade van -6 lijkt mij onwaarschijnlijk

Op de website van EA zijn er ondertussen al meerdere ratings bekend, de rating van 79 van Bale kwam ik dan weer op Sporza tegen. Sporza is het sportkanaal van de Vlaamse Radio- en televisieomroeporganisatie.

Bale is 83:

1 like

Geen idee waar ze het van hadden hoor, ben blij dat het niet klopt dan

Lukaku zeurt al tijd al over zijn rating.
Deed die vorig jaar ook al.

Hij denkt dat hij de beste rating van het spel moet hebben.

Nou hij heeft pech er zijn nou eenmaal spelers beter dan hij.

Overdrijf je niet een beetje? Ik denk dat hij vooral klaagt over zijn rating voor snelheid, en daar heeft hij een punt.

Oke misschien wel. Hij heeft geen prijs gepakt met Inter. Maar er zijn spelers die ook een hogere rating verdienen.
Zoals van Dijk die heeft de Premier League gewonnen en Wijnaldum die had minstens 87 moeten worden in plaats van 85,

En vele spelers van Bayern München zoals Muller en Thiago en Gnabry die een rating van 88 verdienen. Ze hebben toch de 3 prijzen gewonnen. Lewandoski heeft wel een goede rating die zeker in mijn team komt.

Allemaal goed en wel, maar je argumenteert alleen tegen je eigen veronderstelling dat Lukaku ‘denkt’ dat hij de hoogste rating moet hebben. Je weet niet wat hij denkt. Hij heeft alleen geklaagd over zijn rating voor snelheid, en daar kan ik hem geen ongelijk in geven.

Zijn snelheid is nochtans enorm gestegen ten opzichte van fifa 20. Ik had wel zijn algemene rating 87 verwacht. Op de huidige fifa is hij al 86. Scoort er 34 dit seizoen en deed nooit beter.

Ratings slaan ook nergens op. De statistieken van Parejo zijn minder geworden dan in fifa20 maar zijn rating is met plus 1 gestegen.

Volgens mij ga je te kort door de bocht. Jij bedoelt dat de statistieken minder zijn in de zin van die 6 dingen die op een FUT kaart staan (dribbling, pace, etc.). Maar het algemeen wordt berekend met alle statistieken en niet die gemiddeldes. En natuurlijk tellen sommigen zwaarder voor zijn positie dan andere. Dus stel dat zijn afmaken hoger wordt, maar dat maakt voor die positie niet uit, dan verandert zijn algemeen niet, terwijl zijn statistiek shooting omhoog gaat.

Bedoel je het niet andersom? Stats gestegen maar rating met 1 omlaag

1 like