FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Schieten en passing zijn omhoog gegaan zijn ALG naar beneden. Het zegt echt vrij weinig. Ik heb wel vaker dat een 75 ALG fijner speelt dan een 84. Ligt echt puur aan sommige eigenschappen.

Iemand een idee wanneer die Demo uitkomt?

Ik verwacht aankomende week want over 2 weken begint de early access al

1 like

De meeste websites gokken op dinsdag. EA mag daar wel eens over communiceren.

1 like

Heb de indruk dat EA dit de laatste jaren niet meer doet het communiceren over de demo

Tot voor kort communiceerde EA gewoon niet, de laatste jaren. Met een aantal deep dives en zelfs een aantal aankondigingen van wanneer bepaald nieuws losgelaten zou worden, is daar met FIFA21 wel verandering in gekomen.

Nog maar een paar weekjes wachten op FIFA 21. De nieuwe toevoegingen in career mode spreken mij erg aan.

Ik vroeg mij af of jullie met de ‘strict’ of ‘loose’ transfer optie gaan spelen?

Persoonlijk zie ik nog niet echt het nut van ‘strict’ in. Ik probeer mijn transfers altijd zo realistisch mogelijk te houden, dus koop zelf al geen topspelers van rivalen. Daar heb ik dus geen ‘‘tooltje’’ van EA voor nodig. Weten jullie of ‘strict’ ook nog andere invloeden heeft, naast het blokkeren van transferzaken met rivalen en spelers met de ‘one club man’ trait?

Ik hoop dat die restricties dan ook van toepassing zijn op de transfers van de AI, wat dan in realistischere transfers zou moeten leiden.

1 like

:point_up_2:t3: Dinsdag om 17:00!

Hmmm, dat verkleint de kans aanzienlijk dat ze dinsdag ook de demo uitbrengen. Jammer.

Of is het zodat je gelijk de nieuwe celebrations kan gebruiken in de demo? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Lijkt me sterk.
Ondertussen zijn er een hoop verschillende geruchten die rond gaan;

  • de demo zou vandaag uitkomen (bron: Spaanse youtuber) niet erg betrouwbaar
  • de demo komt morgen uit (bron: twitter van West Ham eSports) lijkt me het meest waarschijnlijk
  • geen demo dit jaar (bron: vage screenshots van EA Help Chat) lijkt me niet erg betrouwbaar, maar met het verschil tussen PS4 en PS5 weet je nooit

Ik lees dat de demo niet uitkomt, dat tweet FIFA Infinity.

1 like

Opmerkelijk besluit. Maar als dit ten goede komt van de full game sta ik wel achter het besluit van EA. Tenslotte duurt het ook echt niet lang meer voor we aan de slag kunnen met FIFA 21. Iets langer wachten is geen ramp.

1 like

De demo was de laatste jaren toch al bijzonder treurig als je het mij vraagt. Als ze het bij EA nu voor elkaar krijgen dat op het moment van de release alles nu in orde is (geen grove fouten, selecties up to date met laatste transfers etc.) hoor je mij niet klagen dat er geen demo is.

Transfer window loopt nog als spel is gereleased, dus qua transfers zal het nog niet op orde zijn.

1 like

Er is wel een verschil tussen de transfers tot de datum van release doorgevoerd hebben of nog met de selecties van vorig seizoen moeten starten. Ik hoop op het eerste.

@Spoon0612 ransferwindow loopt tot 5 oktober, normale release Fifa 21 is 9 oktober. Goede hoop dat een update niet lang op zich laat wachten.

Is er ook een website of een programma waarmee je kunt controleren of je pc het spel aan kan?