FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Iemand die weet wanneer ze met de eerste ratings beginnen te publiceren of wanneer de demo gaat uit komen?

Afgaande op vorige jaren. 2/3 weken voor de release dus verwacht 22 september. En denk ook vanaf die periode de ratings.

1 like

Ergens ook wel logisch aangezien transferperiode langer duurt en veel competities nog moeten starten en zelfs nog moeten worden afgewerkt (CL en EL)

Ja klopt. Fifa komt natuurlijk 2 weken later uit dan normaal.

Misschien niet helemaal het juiste topic maar weet iemand hoe het zit met het overzetten van fifa 21 van ps4 naar ps5?

Hier kan je alle informatie vinden :wink:

Top bedankt! Word het toch maar de digitale versie. Aangezien de discloze ps5 een stuk goedkoper is

Is er al bekend welke compietie.s er bij zijn gekomen?. Serie B zou er niet meer bij zitten. Ik zou het vet vinden als Kroatië erin kwam.

Het schijnt dat de Peruviaanse competitie er in komt

Ik heb juist gelezen dat de Paraguayaanse competitie erin komt. En ook ergens dat de Chileense en Colombiaanse eruit gaan.

@Dennis85
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de toegevoegde waarde van de Kroatische competitie niet zie. Ik zie liever alle clubs uit de EL en CL. Maar goed, wat mij betreft liever zoveel mogelijk competities, dus ook de Kroatische competitie zou ik toch toejuichen. Ik heb alleen wel liever de Russische als ik zou moeten kiezen.

1 like

Waar lezen jullie die geruchten? En hoe betrouwbaar zijn die bronnen?

1 like

Hier in ieder geval het bericht van de ontbrekende Serie B. Geen idee wie dit is, maar hij speelt de Beta. Wel een leuk account om op te kijken vind ik, staan veel leuke nieuwtjes.

En het gerucht over de Paraguayaanse competitie:

En over de Colombiaanse:

Chili:


Vertaald volgens Twitter betekent dit:
In de bèta waren er geen competities uit Brazilië, Colombia, Chili en de Italiaanse Serie B, maar we zullen zien dat in de definitieve versie op deze website staat dat de Colombiaanse en Chileense competitie generiek kunnen zijn, beide met de eerste divisie, laten we eens kijken wat er gebeurt met FIFA 21
1 like

Iemand een idee wanneer de demo uitkomt?

Nee helaas niet. Maar het is september dus er zal vast wel iets bekend worden over de demo.

Er wordt op verschillende sites gegokt op 22/9. Dit is gebaseerd op dat de demo de vorige jaren twee weken voor de release uit kwam.

1 like

En enig idee waarom bijna de hele selectie een real face heeft maar op Ihattaren na de meest interessante speler Donyell Malen er geen zou hebben? Zou toch erg jammer zijn

Vandaag eindigt een embargo waardoor we vanaf vanavond FIFA 21 content van bekende YouTubers / streamers kunnen verwachten.

2 likes

Donyell Malen was geblesseerd toen de scans werden gemaakt.

Voor zo iets kom je toch naar de club :grin:

Morgen start EA met het bekendmaken van FIFA 21 ratings. Zelf maakt het mij weinig uit of een speler bijvoorbeeld nou een rating van 85 of 86 heeft, het zijn toch de specifieke eigenschappen die bepalen of een speler goed aanvoelen.

1 like