FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Je kan dit gewoon overzetten via een update. Geen nieuwe disc voor nodig.

Op het eerste heb ik geen idee. Voor je tweede vraag is dit dinsdag op woensdag. Ik link zelf niks van kaarten aan mijn account. Moet anders bij elke update automatisch verlengen uitzetten. Nu geen risico.

Dag Beneluxers,

Enig tijd geleden dat ik nog van me liet horen. Nu met de nieuwe editie op komst, is de FIFA-kriebel meer voelbaar! :star_struck:

Aansluitend op wat @VincentB zegt: iemand enig idee wanneer FIFA21 als disc uitkomt op PS5? :face_with_monocle:

Heeft iemand enig idee wanneer de laatste transfers verwerkt zullen zijn?
Laat mijn keuze om wel of niet meteen een carriere te starten vanaf hangen.

Zal begin december zijn vermoed ik.

1 like

@Fremeyer

Het is niet dinsdag op woensdag, maar vannacht al.

Wow dat is snel. Geniet ervan!

Rond 20 oktober. Transfer deadline + twee weken.

Zou wel erg zijn. In de update van 1 oktober zaten er nog transfers als Ruben Diaz naar City in, en die was pas op 29 september rond.

Komende vrijdag verwacht ik

De grote transfers zullen niet het probleem zijn, maar bij de kleinere clubs gebeurt ook nog heel veel en voor een deel zullen daar zelfs nog spelers gecreƫerd moeten worden, etc. En het is natuurlijk wel een flinke database, dus uiteindelijk zou ik 20 oktober nog best vroeg vinden.

Iemand die de Ultimate Edition heeft en mij kan bevestigen dat de Career Mode opgeslagen blijft? Want als dat zo is neem ik vandaag nog EA Access :grin:

Bij standaard editie is dag ook al dus bij Ultimate ook lijkt mij. Bij fifa20 was dit ook het geval

Ja ik heb de standaard editie, maar anders had ik geen zin om die moeite te doen voor 3 dagen. Ik denk dat ik vanavond maar eens ga kijken hoe het bevalt

Heeft iemand enig idee of, en zo ja, wanneer het derde tenue van oa PSV wordt toegevoegd?

Ik ben van plan om Fifa 21 vrijdag in Duitsland te kopen. Dit heb ik nog niet eerder gedaan. Je kan met het spel gewoon de instellingen dan op Nederlands zetten maar voor de rest is er geen verschil lijkt me? Weet iemand dit?

Heeft iemand een methode om zonder creditcard een EA Play abbonement te krijgen?

Ik kon dit op de play store simpel met debet kaart.

Hoe bedoel je dat precies?

Dus bij de aankoop van EA access kon ik mijn normale bankkaart (pinpas) gebruiken om geld op de portemonnee te zetten. Moest dan via mijn bank app de QR code scannen op mijn tv scherm en even later stond het er op.