Heb je daar een instructie van? Dan kan ik eens kijken of dat werkt
Wordt lastig ik ben momenteel aan het werk, wel weet ik dat de betaalmethodes vaak per land verschillen, ik woon in België. Maar als je anders eens een foto trekt van de mogelijkheden op je scherm (eventueel via bericht) dan kan ik zien of ik zo kan helpen
Wat me vandaag opviel in mijn carrière met KV Mechelen is dat 2 spelers van mij die starten met 3 ster skillmoves tegen oktober al 5 sterren hebben. Heb de indruk dat dit dus met het bewust gekozen ontwikkelings plan veel te eenvoudig gaat helaas. Mijn spits Gustav Engvall die ik trainde als mobiele spits is inderdaad al een stuk mobieler maar heeft plots ook bewegingen in huis alsof hij Neymar is. Centrale middenvelder aster Vranckx trainde ik met ontwikkelingsplan “centrale middenvelder” en kreeg dus op korte termijn 2 sterren bij. Beetje overdreven omdat beide heren zeker geen straatvoetballers zijn
Bizar, ik zit in maart met Hertha en bij is er niemand die nog maar in de buurt van een extra ster voor skillmoves of weak foot komt.
Fifa is reeds beschikbaar bij StarGames
Ik zag op Youtube dat er nu in Career Mode bij iedere carrière gebruik kan worden gemaakt van een financiële overname, is dit juist en in hoeverre maakt dit het uitdagend/verleidelijk om dit toe te passen?
Je kan dit inderdaad steeds toevoegen je kan zelf kiezen of je 10M 50M, 100M 200Mof 500M toevoegt dacht ik. Over de sprongen ben ik niet zeker maar vind het wel fijn opzich. Als je dan met een bepaald verhaal in je hoofd zit door een of andere overnemer dan vind ik het wel fijn dat je dit zelf kan kiezen. In een gewone carrière doe ik dit niet.
Geloof ook omdat de catalogus nu weg is. Het is bijvoorbeeld wel fijn om 10 miljoen te kiezen en in te zetten om jeugdscouts vast te leggen, kost meestal veel budget.
Wanneer komt de laasten update met tranfers.In FIFA 21?.
@Aron1997 @Lars22 Daar hebben jullie zeker een punt. Maar denk dat dit voor veel spelers te verleidelijk is om deze tool te gebruiken, in geval van een story is dat in ieder geval wel een mooie toevoeging, was een mooie toevoeging geweest voor mijn Newcastle story afgelopen seizoen. Ben ook van plan om dit weer te doen dit seizoen mocht er tijd vrij komen. Wat voor stories zijn het meest aantrekkelijk in jullie ogen?
Ik heb Newcastle in elk geval op men lijstje voor een carrière en een road to glory met of zonder overname lijken me ook wel leuk.
Er zijn denk niet stories wat het meest aantrekkelijk is. Het gaat om de manier hoe je het laat zien, of lezen. Wanneer het de aandacht trekt is het aantrekkelijk. Hiermee kan je alle kanten op.
@Lars22, jij was er in elk geval ‘n krak in, met jouw Torino-carrière te herinneren, meen ik me te herinneren …
Net ontdekt dat bij Anderlecht effectief Vincent Kompany langs de lijn staat als manager.
Zag ik ook, da’s wel top!
Ik krijg hem morgen binnen. Heeft er iemand al op moeilijkheidsgraad Ultimate gespeeld? Is die weer zoals ie was, of nog steeds net als bij FIFA 20 met alle stats van de tegenstander op 99?
Ultimate bestaat niet meer, het is vervangen door competitor mode. Ik heb er zoveel slechte dingen over gelezen dat ik de moeite nog niet gedaan heb het te proberen.
Ik heb mijn eerste duel op legendarisch gespeeld en met competitor mode aan. Werd helemaal scheel getikt en ook elke speler deed trucjes, tot aan Xhaka (Arsenal) aan toe. Vlug uit gezet zodat je een leukere gameplay hebt.
Ah oké, ik meende te hebben gelezen dat het nog in career mode enzo zat. Maar ik ben zeer benieuwd dan. Inderdaad geen geweldige berichten gelezen nog over competitor mode.
Weet iemand of er al weer een nieuwe spelers update geweest?