Ik verwacht binnen een uurtje maar kon ook morgen zijn
Spelers update is nog steeds niet beschikbaar…word hier een beetje moe van.
Iemand een idee wanneer deze te downloaden is?
Ik wil namelijk alleen een carrière starten met de nieuwste selecties.
Je zou toch verwachten dat die updates afgelopen nacht al te downloaden moesten zijn…
Ik heb geen idee, maar ik ga er sowieso niet op wachten. EA heeft niks hierover laten weten en ik zou ook niet uitsluiten dat het nog wel een week of 2/3 duurt. De winter squad updates van de afgelopen FIFA’s waren volgens mij ook pas beschikbaar 3 weken na de transferperiode in januari.
Zolang zouden ze daar toch niet mee mogen wachten.
Wil graag carrière starten, maar als de selecties niet ge-update zijn vind ik het een stuk minder leuk…
Daarom.wacht ik ook met spelen. Hopelijk komt die tranfersupdate snel.
Zo lang duurt het niet meer. FIFA werkt de selecties sowieso 1x per week bij, dus ook de transfers. Als je kijkt naar vorige FIFA, zie je ook dat Bruno Fernandes bij de database van 1 februari nog bij Sporting zit, bij de database van 7 februari zit hij bij United. Ik had wel verwacht en gehoopt dat er vandaag een update zou zijn, maar helaas. Weer een giga blunder van FIFA als je het mij vraagt. Of een bewussie, alles om mensen weg te halen van carrière en naar FUT te krijgen. Dat wordt wachten tot volgende week, want volgens mij doen ze nooit updates in weekenden…
Is echt waardeloos.
Hopen dat hij vandaag nog online komt, maar schat de kans vrij klein in.
In Sommige landen, Is de transferperiode nog open. Dus ik zelf denk dat ze daar mee wachten tot die helemaal dicht is. En dat ze daarna de Update doen. Dat zal wel ergens volgende week zijn.,
Dan kunnen ze voortaan beter wachten met fifa uitbrengen…
Kom op hé, enig idee hoeveel transfers er nog plaats hebben gevonden de afgelopen dagen? Er zullen genoeg spelers nog toegevoegd moeten worden aan de database. Dat lijkt mij echt onmogelijk in een week.
Op Twitter ging de datum 20 oktober rond, zelfs dat lijkt mij vrij optimistisch.
Waarom zitten de updates er in fut al wel in dan?
Het lukt ze in de winter ook, waarom nu dan niet? En tijdens de transferperiode hebben ze ook al wat transfers bijgewerkt. Het wordt sowieso eerder dan de 20e, dat is ieder jaar zo. Vorig jaar hadden ze het al voor de release af, alleen toen zat er een andere fout in waardoor ze hem terug moesten zetten. Ik snap niet waarom sommigen nu ineens doen alsof het weken moeten duren terwijl het al jarenlang geen weken meer duurt, maar slechts dagen. Alleen sommige markten zijn nog open inderdaad, als je op die transfers wacht, dan is de 20e wel reëel.
Wat ik al zei. In sommige landen is de transferperiode nog open., Zodra die dicht zijn dan zullen ze de update wel gaan doen., Dat zal wel ergens volgende week zijn. Meestal duurt dat ook geen weken.
Voor die betreffende landen wel ja, maar de andere transfers voeren ze wel al eerder door. De Götzes en Klaassens zeg maar. Zo veel landen zijn het volgens mij niet die nog doorlopen. In Engeland alleen binnenlandse transfers dacht ik. Dus als je met een Engelse ploeg aan de slag wil, kun je het beste wachten.
Omdat het bij FUT vaak gaat over enkel het wijzigen van de club, terwijl er voor de career mode database ook nog veel spelers gecreëerd moeten worden. Het doorvoeren van bijvoorbeeld Klaassen naar Ajax of Alex Telles naar Man United is niet het meest ingewikkelde, Heerenveen dat een Bulgaar oppikt in de Bulgaarse competitie, Emmen haalt een speler uit het 2e van BMG en ga zo maar door, dat zijn spelers die nog gemaakt moeten worden (en dus ook niet in FUT zitten gok ik zo, niet dat iemand er in FUT op zit te wachten natuurlijk).
Vanaf vandaag is FIFA 21 dan eindelijk officieel beschikbaar. Iedereen veel speelplezier gewenst! Laat me ook zeker weten wat je van de game vindt, dan kan ik dat mogelijk nog meenemen in een review.
Topic heet vanaf nu FIFA 21 - Algemene Discussie Topic.
In mijn eerste seizoen met FC Barcelona laat Messi me weten dat het zijn laatste seizoen is. Het is niet helemaal onrealistisch dus ik zal er maar mee moeten omgaan.
Scoort gemiddeld bijna 2 goals per wedstrijd dus een vervanger vinden zal heel lastig worden.
Ik wacht nog even met het starten van een carrière tot de update. Nu starten is niet leuk ivm niet gedane transfers.
Dat is wel een hele nare inderdaad. Hoop dat ik niet tegen hetzelfde probleem ga aanlopen, mocht ik FIFA21 kopen. Wil juist nog een keer met Barça gaan, haha.