FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

@Aron1997 Het is helaas gewoon niet erg realistisch. Zou mooi zijn als ze er iets van aanpassingen in doen. Maar sinds ik het speel kan ik mij er ‘0’ herinneren.

Aanstaande donderdag verschijnt om 17:00 de eerste officiële trailer van FIFA 21 op YouTube.

Zelf verwacht ik nog wel beelden van de PC, PS4 & Xbox One versie. Van de nieuwe generatie console zullen we dan pas later beelden te zien krijgen.

1 like

De covers van FIFA 21 met Kylian Mbappé :point_down:t4:

Standard Edition

Champions Edition

Ultimate Edition

Dat voorspelt niet veel goeds. Lijkt er op dat hun budget voor photoshop op was en ze een stagair met paint aan de slag gezet hebben.

Ik vind de covers ook tegenvallen. Maar het is maar een cover, welke (als je al de fysieke versie koopt) snel in de kast komt te liggen. Zegt nog niks over de game zelf.

Vind de cover van de Ultimate Edition wel mooi. Al lijkt het meer op een cover van een Frank Ocean single.

Eens iets totaal anders kan me eerlijk gezegd wel smaken

1 like

Toch enkele interessante nieuwigheden voor career mode.

Dat je een game kan joinen terwijl je hem simuleert is niet echt nieuw. Maar gewoon terug in het spel. Ben nog niet zo hyped. Benieuwd naar de verandering van AI, of die daadwerkelijk anders spelen per wedstrijd.

Het is in FIFA 21 ook mogelijk om via training spelers nieuwe posities aan te leren, wat wel een aangename toevoeging is in het spel.

1 like

Ben wel benieuwd zeker dat laatste stukje over spelers kopen trek mijn aandacht. Zou top zijn als je ook kan huren met al dan niet verplichte optie tot koop. En dat het aankopen van spelers niet alleen kwestie is van genoeg geld op tafel leggen maar dat dit ook echt lastiger word.

Nou ik ben benieuwd naar de Co Op ultemate team. Ik ben benieuwd hoe je die beloningen kan verdienen

Ook vind ik het jammer dat we pas in augustus informatie krijgen over Fut.
Want ik speel de game aleen voor Fut. Ik hou ervan om een eigen team te maken.

Ook hoop ik dat je makkelijk im fifa 21 aan een icon kunt komen

Want die icon wissels waren dit jaar moeilijk.

Moet eerlijk zeggen dat ik voor het eerst sinds jaren weer enthousiast ben over de nieuwe FIFA. Er zitten toch een aantal features in die me bevallen: huurconstructies met (verplichte) optie tot koop, een meer dynamische transfermarkt doordat andere clubs meer complexe voorstellen kunnen doen, spelers die nieuwe posities aan kunnen leren en een verbeterde trainingsmethode (door bijvoorbeeld ook match sharpness mee te nemen). De ‘main feature’ interactieve simulatie is leuk, maar doe ik uiteindelijk toch weinig mee.

Zou trouwens geweldig zijn als Barcelona B weer in de game zit, ze hebben zich gisteravond namelijk gekwalificeerd voor de finale van de promotie-playoffs in de Segunda B!

2 likes

Ben er ook wel positief om, die nieuwe transfer details en het kunnen ombouwen van een speler tot een andere positie lijken mij idd zeer interessant.

Weet je wat ontzettend interessant zou zijn? Een clausule waarmee je een voormalig (jeugd)speler terug kan halen naar de club. Dan ben je bijvoorbeeld in staat om een netwerk op te bouwen van spelers die niet per sé direct onder contract staan. Dat zou betekenen dat je niet gebonden bent aan het voortdurend uitlenen van (jeugd)spelers. Nu probeer ik dat via variabele bonussen en een lagere transfersom bij de verkoop te doen, maar dan moet je alsnog bij het terughalen een hoge transfersom betalen.

Of zou bijvoorbeeld graag zien dat je een samenwerkingsverband aan kan gaan met een andere club. Dat hoeft niet meteen erg complex te zijn, maar dat je gewoon meer aanbiedingen van die club krijgt voor spelers die op huurbasis mogen vertrekken.

Wat denken jullie dat die groepstrainingen zullen inhouden?

Bij groepstrainingen moet ik denken aan de manier hoe het in The Journey ging. Dus met bijvoorbeeld ook oefenwedstrijden tijdens de trainingen en dat je niet vijf mensen tegelijk traint, maar nu het hele team. Misschien meer oefeningen met groepen.

Wat ook leuk zal zijn is dat je een leenspeler kan kopen in Fut. Want je kunt het wel lenen maar helaas dan niet kopen.

Ook vind ik het raar dat je Fut spelers aleen kunt kopen in plaats van huren.

Laat ons zeggen dat de veranderingen in de carrière mode er voor zorgt dat we nieuwsgierig blijven mochten ze nu 2 weken voor de release ik zeg maar iets ook nog met een echte verassing komen als toevoeging dan denk ik dat ze er dit jaar toch in geslaagd zijn om er iets aan te doen.

1 like