FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Kwam gisterenavond op Twitter beelden tegen van Gameplay van FIFA 21. Beelden zijn inmiddels weer verwijderd door EA. Hierin was te zien de manier van juichen van Georginio Wijnaldum, het surfen. Wat al terugkwam in de eerdere uitingen van FIFA 21, maar veel paars. Nieuwe logo van Hellas Verona in de game en helaas Piemonte Calcio kwam voorbij. Boze keepers/verdedigers die de bal terug in de netten trappen bij een tegendoelpunt en juichende ballenjongens. En het lijkt erop dat je in FIFA 21 nu ook korte uittrappen kan nemen binnen de 16 meter. Mocht je de beelden willen zien even op Twitter zoeken op ‘FIFA 21’.

3 likes
1 like

Dat is gewoon een Nederlander

Dit lijkt op een gameface voor Steven Bergwijn in FIFA 21.

1 like

Aangezien die met nr 23 moet dat idd Bergwijn zijn en het ziet er me ook een real face uit.

Morgen weer een trailer…

1 like

Dit maakt de Serie A toch wel weer minder in FIFA 21… Helemaal met de mooie tenues van het komende seizoen.

Beelden uit Milaan:


Dan maar te hopen dat ze een andere licentie wel hebben…

Da’s wel triest. Benieuwd of ‘Roma FC’ nog wel in het echte stadion zal aantreden, aangezien Lazio hier ook in speelt.

Van wat ik gelezen heb niet en gaat ‘Roma FC’ uitkomen in Stadion Olympik.

Dus het stadion blijft behouden aangezien Lazio er ook in speelt maar Roma gaat er niet meer inspelen :roll_eyes:

Daar lijkt het inderdaad op!

Wat een amateurs, eerst Juve nu weer Roma. Geen Camp Nou of Bayern Arena.

1 like
Vandaag ook op Goal.com een interview met Nick Wlodyka, vice president and general manager of EA Sports. Meer over Inter & AC Milan als partner, maar ook over carrière mode.

“Career Mode is a really important one for this year,” Wlodyka says. “We’ve had so much feedback over the last few years from our players wanting to see more things that they can control within Career Mode. We’ve listened to what they want to be able to, things that they haven’t been able to do in the past.

“We’ve really made our biggest investments that we’ve ever had in Career Mode to ensure that we’re delivering against exactly what our players are asking for. Every year we really look at things like, ‘Okay, what do our players really want? What are the things that they’re asking for?’

"We look at the data, that’s an important piece, just to understand: what are they playing or not playing?

“In Ultimate Team, we’ve done a number of different things based on what our players want and really push that forward.

“Gameplay is obviously the foundation of the entire experience. We’ve done some really neat things there that I think our players will be excited about.”

Benieuwd of we er morgen in de nieuwe trailer iets over terugzien.

Lees hier het hele artikel.

4 likes

Dit is wel erg veelbelovend, maar dan moet het wel nog meer zijn dan wat we al weten wat er veranderd. Want anders komen zijn woorden toch niet helemaal overeen met zijn daden.

Nog 2 maand wachten…

Het wordt tijd dat career mode eens op de schop genomen wordt. Nu ligt de focus enkel en alleen op FUT. Een online career mode zou wel heel mooi zijn in ieder geval, al is dat misschien nog een beetje te hoog gegrepen tot nu toe.

Ik zie dat veel mensen op een online career zitten te wachten, maar ik snap het niet goed. Zoiets kan toch niet werken? Met 19 wildvreemden de premier league spelen? Wie gaat voor Crystal Palace? En gaan die het allemaal tot de laatste speeldag volhouden? Indien niet is je carrière om zeep. En wat met transfers? Als je niet in de eerste uren van de transfermarkt online bent zijn alle interessante spelers sowieso weg.

Nee, dan heb ik liever dat EA investeert in een degelijke offline career mode.

2 likes

Indien het gebeurt moet er uiteraard een keuze zijn uit online of offline. Online kan een beetje gaan werken zoals FUT. Je kan dan ook met jeugdspelers enzo gaan werken he. En eventueel in een (besloten) lobby met vrienden, een beetje zoals OSM.

1 like

Mooie aanpassingen die de gameplay daadwerkelijk realistischer zullen maken. Ook de kleine details in dit uitgebreide artikel ben ik zeer over te spreken.

Als ik de bronnen mag geloven krijgen we begin volgende week nieuws over Ultimate Team en eind volgende week over de carrière modus van FIFA 21.

3 likes