Dat doe ik en elke keer was dat variërend tussen 5-15 weken nu was elk trainingsplan minstens 203 weken.
Maar oké aangezien het per seizoen is maak ik me nog geen zorgen.
Dat doe ik en elke keer was dat variërend tussen 5-15 weken nu was elk trainingsplan minstens 203 weken.
Maar oké aangezien het per seizoen is maak ik me nog geen zorgen.
Heel fijn, heb hem niet realistisch gemaakt. Hij is erg Nederlands/ Belgisch haha. En doormidden van een financiële overname van 50miljoen. (In mijn carrière is er zo gezegd een nieuwe overnemer geweest zeg maar).
Ben wel benieuwd hoe je team eruitziet.
Squad update is uit. Manolas en Allan en al de andere die een face zouden krijgen zijn nu kale blanke mannetjes geworden, is echt een probleem dat al jaren speelt, amateurs…
Vraagje: hoe kan ik binnen CM de instellingen zo zetten, dat ik zo weinig mogelijk/niks hoef te doen aan trainingen, etc. Alleen het doorklikken al duurt me veel te lang. Wil er een beetje vaart in houden en niet teveel bezig zijn met onnodige zaken.
Volgens mij gewoon niet toch? Is toch juist een van de grote veranderingen aan CM? Of je moet in kalender gaan door simuleren van match tot match maar lijkt me ook niet leuk
Je kunt ze simuleren toch?.
Eerst even de oefeningen spelen en minimaal B halen. Ik heb restday na een duel en vrij voor een duel, periodiek trainen er tussendoor. Dat is max 2x per week, waardoor ik die kan simuleren. De eerste 16 spelers hebben een goede scherpte, nrs 17 tot 25 lager dan 50. Soort van ritme weergave, wat ik vrij realistisch vind. Zo gaat de week redelijk snel voorbij, tijdens interland duels kun je vaker trainen. Weekschema even aanpassen
Hoe doen jullie dat met blessures? Ik heb vrijwel nooit een blessure of überhaupt een overtreding tegen. Beide komen echt amper voor.
3e tenues na selectieupdate nog steeds niets beschikbaar
Hoger zetten in sliders. Dat werkt bij mij wel.
Ik heb de blessuregevoeligheid op 90 staan en de ernst op 40. Zelfs dan valt het nog best mee met hoeveel blessures je krijgt. Overtredingen komen al jaren weinig voor in FIFA.
Het valt bij mij vooral op hoeveel fouten ik mag maken of dat ik iemand moet doodschoppen voor ik geel of rood krijg. Denk zelfs dat ik nog geen rood gehad heb.
Echt ik irriteer me mateloos aan de makkelijke gele kaarten die ik vaak krijg.
Of de penalty’s tegen die nergens op slaan.
Apart, ik krijg bij elke staande tackle geel of een pingel tegen.
Penalty’s wel inderdaad, maar rood krijg ik dus nooit
Nee rood niet maar 2x geel wel wissel daarom bijna standaard als een van mijn spelers geel krijgt.
Hallo,
Is er iemand die na de nieuwe update is verder gegaan met een lopende Carriere, neemt de safe alle game play en aangepaste punten over? Of moet er een nieuwe Carriere gestart worden. En is de moeilijkheidsgraad hetzelfde op wereldklasse kan ik weer terug naar ‘basis’ sliders of moet ik mijn sliders behouden. Alvast bedankt
Weet iemand wanneer er weer een normale Career Mode gebruikt kan worden? Begin het spelen nu al zat te worden met een manager in spelerstenue en een kale vage gast in het tenue van de Vrije Spelers bij de onderhandelingen…
Je kan gewoon verder in je lopende carriere. Houdt de Fifa Operation Forum in de gaten voor aangepaste sliders, die veranderen nog wel eens.
Ik merk dat ik behoorlijk wat meer tegenstand krijg. Laatste drie duels moeizamer tot scoren, verdediging van AI geeft minder ruimte weg of dekt beter.