FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Ik ben nu weer overgegaan naar ‘Legandarisch’ en ik merk dat dit nu echt een stuk realistischer is. Meer offensieve weerstand en ook defensief wordt je flink op de proef gesteld, maar het is niet meer zo dat iedere kans zit.

Ik vind het dit jaar echt vreemd. Sommige wedstrijden win ik dik en houdt ik heel makkelijk de nul. Andere duels word ik compleet doorlopen en wordt het 0-5. Speel met dezelfde spelers, heel wisselvallig.

Ik had dat een maand geleden inderdaad ook, nu heb ik dat sinds gisteren weer opnieuw geprobeerd en nu lijkt het (hopelijk) een beetje verholpen. Kan ook een incidentje zijn geweest natuurlijk

@robin-vg en je speelt zonder aangepaste sliders nu?!

Ja klopt. Heb het bewust zonder geprobeerd.

1 like

Ik kom nu pas in mijn carriere (december) erachter dat een rustdag na een wedstrijd ipv hersteltraining zoveel malen beter is voor de conditie van de spelers. Heeft me aardig wat punten gekost…

Is dat zo? Ga ik eens bekijken.

Een rustdag geeft één pijltje omhoog voor stamina, een hersteltraining drie. Lijkt me niet beter, dus.

Ik ervaar dit ook niet. Hersteldag na de wedstrijd is het beste en een vrije dag voor de wedstrijd. Enkel in het begin een wedstrijd gehad dat een basisspeler niet fit genoeg was.

Tot nu toe vind ik sharpness een goede toevoeging. Wedstrijdfitheid is het meer. Je start op 50 en rond de 80 zitten ze goed. Je basis 18 behouden die sharpness wel, enkel de tribune klanten amper. Of je zou veel moeten rouleren maar daar gaat mijn voorkeur niet naar uit.

Is er al iets bekend over de 3e tenues op de console? Want t is echt een grafspel zo met al die fouten

1 like

Kloppen nog steeds niet helaas

Dan had ik dat dus fout. Mijn excuses.
Vraagje: ga je naar CL als je de EL wint? Of is dat niet doorgevoerd in deze game?

Ja dan speel je het seizoen er na Champions League, volgens mij ga je zelfs direct naar de poule fase.

Ik zit er ook nog op te wachten! Samen met het herstellen van de bugs van manager & jeugdspelers. De Squad update van gisteren is al door gevoerd: zo is ondermeer Kondogbia al bij Atlético aangekomen. Eens bovenstaande aanwezig/opgelost zijn, begin ik m’n carrière met Los Rojiblancos!

Is er een bug met jeugdspelers dan?

Yep, deze:

1 like

Wanneer treed deze op?

Wat is dat dan? Hahhaa

Zou blijkbaar nu in het spel zitten, wanneer je de spelers tot de A-kern toe laat én hen laat spelen.

Kan blijkbaar opgelost worden wanneer je hen ‘n ander shirt (un)tucked) geeft. Alleen blijven ze de rode kaart vasthouden … :roll_eyes:

Inderdaad weer veel bugs, in beide updates eigenlijk. Je manager is in de onderhandelingscutscenes vervangen door een generieke manager, die nu sinds de laatste update ook nog eens in volle voetbaltenue gekleed is. Als je een match speelt draagt je manager langs de zijlijn ook een voetbaltenue. Hopelijk fixt EA deze bugs wel, want qua realisme is het niet echt ideaal natuurlijk.