En dat allemaal van een bedrijf die jaarlijks voor meer dan een miljard euro aan virtuele (lucht) kaartjes verkoopt. Wat een schande.
Bug #803615
Eigenlijk wel heel triest dat je je scheel betaald voor een game en dat hij gewoon niet af is…
Doe had ik ook al opgemerkt toen ik de titel in de 2e klasse met Hamburg won
Het is en blijft inderdaad enorm frustrerend dat al deze fouten nog steeds in het spel blijven zitten. Ook qua gameplay ben ik nog steeds niet overtuigd, maar vrees dat die niet meer gefixt gaat worden.
Hoop dat de overige fouten er toch weer snel uitgaan. Heb al een tijdje mijn story voorbereid, maar wil wel pas starten wanneer alles (ofja het meest) klopt.
Overigens, ik dacht dat er vorig jaar een soort review over FIFA werd geschreven, gebeurd dat nu weer? Vrees dat het niet heel positief wordt namelijk… 
Mij lijkt het dat EA dit als Demo ziet en dat ze het proberen af te hebben tegen de next gen release…
Ik heb dit eigenlijk nog niet meegemaakt. In wat voor gevallen heb jij dit dan? Want in mijn Career Mode speel ik toch veelal met jeugdspelers
Ik vind sowieso persoonlijk dat de computer veel te veel draait, als je op iemand druk zet komen er 100 trucjes uit en 20 verschillende kappen. Soms erg frustrerend.
Competitor mode uitschakelen kan hiertegen helpen.
Echt bizar als je dit soort bugs ziet en leest. Alsof je een game hebt gekocht van een groep studenten die net begonnen zijn met programmeren.
Stagiare medewerkers zelfs. Echt een schande en zoveel negatieve opmerking maar toch altijd elk jaar een nieuwe kopen.
Wat ik eerst geweldig vond begint me meer en meer te irriteren is die ontwikkelingen. Ik heb Ndidi die 23 jaar is en tegen oktober 2 algemeen gestegen is van 84->86. Plots is zijn ontwikkeling zogezegd klaar en duurt het nu meer dan 400 weken om terug te stijgen terwijl zijn potentie op 88 zou liggen volgens Sofifa. Zijn vorm is uitstekend en ook het team doet het geweldig.
Heb het in andere carrière ook al gehad waarbij ik dan in het 2e seizoen zit en dit niet veranderd.
En gewoon niet niet aanpassen in een update hè, het is alleen maar slechter geworden haha. Ik ben niet altijd zo’n zeikerd op EA maar ik vind dit wel heel slecht. Het is sowieso de slechtst werkende FIFA die ooit is uitgebracht denk ik. Als alles werkt Is het trouwens best een leuke game.
Als jullie carrière spelen zetten jullie hem dan op strikt? Ik irriteer me namelijk aan het feit dat ik Umtiti en Lacazette niet terug kan halen naar Lyon.
Er wordt aangegeven dat deze spelers iets tegen de club hebben erg raar aangezien ze niet met ruzie zijn vertrokken.
Niet, moet nog beginnen aan m’n carrière!
Maar aangezien héél wat FIFA-spelers hieromtrent over klaagden op sociale media, is het toch aanwezig!?
Maar blijkbaar niet bij iedereen? Hoe raar is dat dan? 
Haha, ja me2. Ik had voor het eerst afgewacht met kopen. Uiteindelijk toch gehaald: eerste meningen waren best positief en ik wil dan toch de nieuwste selecties hebben. Alleen na een week spelen ligt er nu een laag stof op, haha.
Wat moet ik eigenlijk verwachten can die “next-gen”,ben daar helemaal niet in mee en komt dit er ook voor de ps4?
Ik vind juist ‘dynamic potential’ een geweldige toevoeging. Spelers die hun potentieel niet halen of juist ver overstijgen, precies zoals het in het echt is. En tja, dat kan soms frustrerend zijn.
Ik had een speler met een kruisbandblessure die -6 pt ALG daalde. Vervelend, maar wel realistisch.
Ja ik vind het ook een fijne toevoeging als het overeen komt met de prestaties. Spelers spelen fantastisch zijn 23 of 24 jaar en kunnen plots niet meer stijgen.
Zijn er dit jaar geen DFB pokal badges of waren deze er nooit?
Iets bekend over de console updates? Ik wacht nog met het starten van een carriere met Ajax, aangezien Philips stadion erin komt, face scans en derde tenue van Psv.