FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Weet jij of het Philips stadion er echt in komt? Tot nu toe is alleen bekend dat het stadion van Leeds wordt toegevoegd. Best vreemd trouwens, aangezien ze ook het stadion van Benfica in een promo filmpje gebruikte afgelopen zomer.

Waar komt het gerucht van het Phillips stadion vandaan? Ik zie dit nergens verschijnen behalve hier op dit forum.

FIFA ziet het nu gewoon als een demo. Als de next gen uitkomt word alles weer zoals het hoort. Ik wacht ook bewust met een carreer tot de Next gen komt. Helaas is dit niet op de 19e (Komst van de PS5) maar op 4 December. Dus ik ben dan ook benieuwd of we gewoon de “oude” versie van FIFA op de PS5 kunnen spelen. Het word allemaal nog even afwachten. Maar ik weet (bijna) zeker dat we niet teleurgesteld worden door de Next gen versie.

Dit gerucht circuleert al maanden op Twitter en verschillende YouTube kanalen.

Krijg Ajax meer game faces?

Ben zelf zojuist een nieuwe carrière gestart om mijzelf een beetje te vermaken tot de (hopelijk) ‘grote’ update zoals hierboven besproken.

Wat ik heb gedaan is erover gekozen om in Italië te starten zonder AS Roma en Juventus (niet reëel, maar leuk voor het idee) en had ervoor gekozen om de Champions League en Europa League uit te zetten. Tot mijn verbazing begint het seizoen nu niet met de vaste Champions League poule-fase, maar zijn er zowaar voor zowel de EL als de CL kwalificatie wedstrijden. Vervolgens heb ik door gesimuleerd en komen de juiste ploegen in de juiste competitie terecht (afgezien van een elftal wat in de kwalificatie wint/verliest). Tevens worden de poules verder aangevuld met realistische clubs. Iemand dit eerder opgemerkt of ervaren?

Persoonlijk vind ik het vrij frappant dat er op deze manier wel de juiste teams in de Europa League gevoegd kunnen worden, terwijl ik voor een carrière veel tijd kwijt ben om de echte groepen zo goed mogelijk na te maken, aangezien dan ineens teams als RKC, Aston Villa en Eibar random worden toegevoegd.

Voorheen kreeg je de echte poules, dat is nu dus niet meer? Wat een frot editie begint dit te worden.

@Robbin0904 nee geen nieuwe Ajax face scans voorlopig, alleen die van Psv. Brobbey wordt wel toegevoegd aan de Ajax selectie.

Welke extra faces krijgt psv dan nog? Hebben er toch al heel wat? Malen misschien?

Voortzetting van de discussie FIFA 21 - Algemene Discussie Topic:

Hi all,
Bij mij is het uitzicht van de manager naast het veld helemaal verkeerd.
Hij draagt nu een spelersuitrusting.
Ook tijdens onderhandelingen zijn alle managers hetzelfde…
Na de recentste update is het nog erger geworde

Hier hebben we allemaal last van.
Yout academy spelers die homegrown zijn missen zelfs hun romp en lopen met een rode kaart rond. fifa98 was nog beter.

Ik krijg wel de echte poules wanneer ik deze toevoeg voorafgaand aan mijn carrière. Echter, op het moment dat ik ervoor kies om de Europese toernooien uit te zetten, krijg ik alsnog de CL en EL, maar beginnen de competities bij de voorrondes.

Is de next gen met de grote update enkel voor de ps5 of telt dit ook nog voor de Ps4?

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik heb wel degelijk verbinding met internet en Origin

Nou de eerste editie (FIFA 14) op de PS4 vond ik geen schokkend verschil met de PS3 versie. Het duurt altijd wel een paar jaar voordat een game ontwikkelaar alles uit een console weet te halen, dat zal nu echt niet anders zijn.

1 like

Klopt, had een vrij goede jeugdspits met de naam Arthur Best, het shirt heb ik (na wat wisselen van shirts) goed gekregen maar de rode kaart blijft hij helaas vasthouden. Bizar dat er zoiets fout kan gaan.

Wat ik ook vrij frappant vind is dat er geen enkele speler met 85+ wilt tekenen voor PSG, iedere speler geeft aan dat de competitie te laag is voor zijn kunnen.

Hoe bizar ook, een rode kaart. Hoe dan :joy:

Twee screenshots van next gen FIFA 21

2 likes

Zo, die Felix ziet er wel heel erg goed uit. Ben benieuwd of we ook veel updates zullen zien op de huidige generatie.

Felix ziet er inderdaad erg goed uit, bij Trent zie ik geen erg groot verschil

Ik vind het dynamic potential toch wel echt een verademing in FIFA moet ik zeggen. Na ruim 2 seizoenen met PEC Zwolle zijn meerdere spelers zelfs boven hun eigenlijke potentieel gegroeid. Zo is Kenneth Paal bijvoorbeeld nu op 80 algemeen en zelfs opgeroepen voor Oranje. Als je op Sofifa kijkt is zijn potentieel namelijk maar 76. Ook is het enorm verschil tussen oude spelers met hoe vaak ze spelen. Heb bijvoorbeeld Bram van Polen nu wekelijks op de tribune, aangezien ik Lam en Nakayama hoger inschat. Nu is hij in 1 seizoen van 65 naar 60 gedaald.