FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Vind je het niet iets te OP? Je kan nu wel erg makkelijk binnen een seizoen of twee een goed team hebben. Spelers hoeven ook niet eens geweldige statistieken te hebben om veel te kunnen groeien.

Persoonlijk vind ik DP een erg goede toevoeging, maar heb liever dat ze het wel een beetje tweaken. Ik heb jonge spelers gehad die met +8 zijn gegroeid terwijl ze ‘‘slechts’’ rond de 20 wedstrijden hebben gespeeld. Daarnaast lijkt het erop dat spelers ook gewoon door blijven groeien, ongeacht hun eventuele hoge rating. Op internet heb ik al foto’s voorbij zien komen van mensen die Bernat of Tierney 96 rated hadden na een paar seizoen. Daarmee zouden die dan behoren tot de beste aller tijden. Als spelers 85+ rated zijn zie ik liever dat ze minder snel groeien.

1 like

Opzich valt het relatief gezien nog wel mee, enkel bij 2 spelers gaat het heel rap.

Heeft iemand wel een idee wanneer die bugs gefixt gaan worden? Zodat er weer normale onderhandelingen gevoerd kunnen worden?

De manager heeft nu tenminste weer een pak aan ipv een clubtenue, maar dit is wel echt heel triest natuurlijk…

Hoog nodig tijd om de ‘sportschool ‘ functie toe te voegen.

Al iets bekend over een update of de 3e tenues?

Er komt een nieuwe updaten wss alles in is gefixt op de hometown grown players. En 25 nieuwe face scans

Is de Datum al bekend?

Is nu beschikbaar voor PC. Zal voor consoles dan waarschijnlijk nog 1 a 2 weken duren voordat de update komt.

Ongetwijfeld

Ook de onderhandelingen worden dan weer normaal met echte managers of?

Yessir. Heb het net geprobeerd.

Het Philips stadion zal niet in FIFA21 verschijnen, daar kun je wel zeker van zijn. Dit wordt werkelijk nergens bevestigd; zelfs de geruchten zijn nauwelijks te vinden. @Spoon0612

Op de PC zeker inderdaad? Want ik heb het net nog op de ps4 geprobeerd

Ja, heb het op PC geprobeerd. Werkt trouwens ook gewoon op bestaande carrieres.

Ik vind t zo irritant dat op de pc alles eerder uit is…

Is de glitch met betrekking tot de rode kaart die een jeugdspeler vasthoud ook uit bestaande carrières?

Nee, dit is de manager glitch tijdens contractonderhandelingen. Heb zelf geen enkele jeugdspeler gehad die een rode kaart vasthoud, dus daar kan ik niets over zeggen.

Oké, bedankt.

Iemand anders hier ervaring mee?

Deze is op te lossen:

1. Pasvorm van het shirt aanpassen via ‘Edit player’ (shirt weer zichtbaar)
  2. Type ontwikkeling aanpassen (laat rode kaart verdwijnen)

Overigens goed nieuws, met de update zijn ook veel nieuwe derde tenues en real faces toegevoegd, waarbij het niet nodig is om een nieuwe carriére op te starten als je deze wilt gebruiken!

Ook zijn o.a. Lewis Hamilton, Dua Lipa en Daniel Ricciardo toegevoegd, voor VOLTA blijkbaar.

1 like

De rode kaart krijg ik nog steeds niet weg, ook na het volgen van je instructies.

Heb inderdaad gezien dat ik nu plots het derde tenue van Barcelona kan gebruiken in mijn carriere. Nog geen nieuwe real faces kunnen ontdekken, weet je toevallig welke spelers zijn toegevoegd @Bundesliga?