Oke dus ik ben aan het wachten totdat EA eindelijk real faces toevoegt van spelers als Odegaard, Fati en Greenwood en dan krijg ik Lewis Hamilton en Dua Lipa 
Het is fantastisch
Hetzelfde hier, stoor me er flink aan. Bijzonder dat EA het niet voor elkaar krijgt een goed werkend spel neer te zetten…
Doet enkel maar leg day die jongen, wel vreemd meestal als postuur mager is zijn de benen dat ook.
Zou hem een ondershirt geven, krijgt ie behoorlijke armen van 
Fc Barcelona doelstellingen :
Vervang 3 spelers uit het team - uit de selectie of basis?
Breid de club uit in Azie - door Aziaten te halen?
Beste allen,
Heb een vraag en hoop dat ik de juiste topic gebruik.
Fifa 19 was de laatste keer dat ik een CM heb gedaan (Leicester City).
Vond Fifa 20 maar een waardeloos spel en CM was ook alles behalve overtuigend.
Fifa 21 lijkt daarentegen in ieder geval wat hoopgevender. Alleen vind ik het ontzettend chaotisch wat betreft de updates.
Wanneer kan ik het beste gaan beginnen met een Carriere?
Ik wil een Carriere met de meeste facescans, correcte teamsheets etc etc.
Voor de duidelijkheid; ik speel op de PS4.
Alvast bedankt!
Ik zou gewoon nu beginnen, tenues en facescans worden geupdate in bestaande CM’s.
Persoonlijk beleef ik veel plezier aan mijn CM, al heb ik wel een paar ergernissen:
- Massale uittocht van Engelse spelers uit de Engelse competities
- De belachelijke hoge transfersommen
Ik ben er van overtuigd dat EA een heel goed spel kan maken (ook career mode), zie maar NBA en NHL. Echter ontbreekt het hen gewoon aan voetkennis/logica. En het is zo makkelijk, ze hoeven het alleen maar af te kijken van Football Manager.
Die massale uittocht is inderdaad vrij irritant. Ik heb een CM met Barça, maar dan speel je gewoon competitiewedstrijden tegen Mason Greenwood, Ben Davies, Harry Kane en Jamy Vardy, om ‘maar’ vier namen te noemen. Anderzijds heeft Chelsea na één transferperiode dan weer Sergio Ramos, Immobile, Milinkovic-Savic, enzovoorts gekocht. Hele basiself herken je niet meer.
Bedankt voor je snelle reactie.
Dat is nieuw dat facescans en dergelijke geupdate worden in bestaande CM’s.
Voorheen moest je altijd een nieuwe beginnen. Groot pluspunt dus.
Vervelend… Want wilde eigenlijk ook weer met een Premier League club starten.
Ja joh zeker! Ik kan een hele waslijst met ideeën opgeven (die ook realistisch zijn) wat idd een kwestie van afkijken is van andere games.
Fifa is teveel gebaseerd op FUT en dat is heel jammer.
Heb je jouw instellingen in het begin van de CM op ‘‘Loose’’ of ‘‘Strict’’ ingesteld?
Of staat dat ook weer helemaal los hiervan.
Zijn jullie zeker dat ook nieuwe faces in bestaande careers werken? Ik heb daar sterk m’n twijfels over. Gisteren wou ik een paar nieuwe checken, en ik moest daarvoor toch eerst de laatste Squad update downloaden.
Zijn die kale spelers eindelijk gefixt?
Je zou zeggen dat die uitloop Engelsen erg makkelijk te verhelpen is, zeker doordat het lijkt dat in de eerste seizoenen heel veel transfers wel een beetje voorgeprogrammeerd lijken (dit denk ik doordat ik vaak exact dezelfde transfers zie).
Ik heb de instellingen op ‘strict’ staan. Maar heb het idee dat het enkel jezelf tegenwerkt bij sommige transfers. Overige transfers zijn net zo matig als in FIFA20.
Nogal. Zit iemand daar op te wachten?
Niet bepaald, wanneer gebruik je het überhaupt?
Hebben jullie ook last van het feit dat je nauwelijks uitgaande transfers hebt? Ik heb al tijden een rits spelers te koop staan, maar zelden krijg je een bod. Sinds de update krijg ik wel meer aanbiedingen voor huurtransfers, alleen die zijn allemaal met optie tot koop. Zodra ik aangeef dat die optie niet doorgaat is meteen de hele transfer van de baan.
Heb ook weer een oude error ontdekt: melding nationale selectie indienen, volgende scherm een bericht in je inbox en vervolgens is de selectie ingediend.
Dat probleem van huur met koopoptie is op te lossen door het te delegeren aan je ass. manager, 9 van de 10 keer gaan ze dan akkoord.
Waarom hebben sommige Premier League clubs,
Geen sponsors op hun shirts staan?
Wil graag met Premier League club beginnen.
Maar Newcastle United heeft geen shirt sponsor.