Engels selecteren bij het opstarten van het spel.
Dan heb je alle mogelijke shirtsponsors.
@Moreno Thanks vind het wel vreemd dat het bij het Nederlands niet kan.
Komt door de gokwet in Nederland.
Waarop speel je? Op PC is dit als het goed is binnenkort op te lossen.
Ik speel op de Xbox One.
Teken een contract met 1 speler van dezelfde nationaliteit als de club.
Newcastle United
Engeland
Karamoke Dembele - Engels. Gekocht, doelstelling niet voltooid 
Heb je hem de rol cruciaal gegeven? Want dat is dan wel noodzakelijk.
Dit zou met de volgende update worden verholpen (dinsdag de 17e op de consoles).
Nee, basis elf is goed zo. Misschien een rechtsback die een cruciale rol kan invullen. Dan denk ik aan Aarons.
Zeker doen die Aarons, echt een zeer fijne speler om mee te spelen.
Wow! Lege stoeltjes bij interlands voor de EK kwalificatie. Zou dit een bug zijn of zit hier een gedachten achter?
Super lelijk sponsoren op het shirt. Vind het een verademing om zonder te spelen. Vaak veel te prominent aanwezig op een shirt.
Dit lijkt me een bug. De lege stoeltjes zitten precies op dezelfde rijen. Overigens is het al jaren zo dat er bij interlands aardig wat lege stoeltjes zijn.
Ik denk eigenlijk dat dit expres is, aangezien de interlands in het echt wel vaker half lege stadions opleverden (voor covid, uiteraard).
Zijn de 3e kits er al? Voor de console.
Die derde tenues worden gewoon geïmporteerd in bestaande carrières, dus je hoeft niet per sé te wachten op de release. Of wil je die derde tenues voor een andere gamemode gebruiken?
Meer die last hebben van rare opstellingen? Speelde net tegen City en die traden aan met Mendy op cvm, Cancelo op lb, Fernandinho als cv en Ruben Dias als rb. Daarna tegen Crystal Palace met Benteke op cm en Sakho als rm.
Jep ook al gehad bij dat benteke centraal op het middenveld stond
Deze dus precies. En de linksback vaak centraal rechts. Same shit different day
Allen, goedemiddag! Excuus als ik hier aan het verkeerde adres ben, maar ik heb een dringende vraag.
Het is mijn eerste jaar FIFA (na 20 jaar PES) en ik wil graag wat spelers creëren (b.v. Rijkaard) om vervolgens naar b.v. Bayern München te verplaatsen. Dan speel ik offline met Bayern München met Rijkaard in de basis.
Ik snap waar ik een speler kan maken, maar hoe krijg ik die in een team naar keuze? Ik kom er maar niet uit…
Misschien dat het oud nieuws is maar de CL en EL poules kloppen weer als je een carrière aanmaakt.