Nice, dank voor het delen! En het speelschema vervolgens ook?
Hé op welke console speel je? Ik weet namelijk niet of dit mogelijk is voor PS4 en XBox.
Op de ps4 speel ik fifa 21
Zover zit ik nog niet haha ben net gestart
Wellicht via het transfer centre en dan bij vrije spelers kijken/zoeken.
Ik zie dat de update beschikbaar is op de consoles, heeft man utd nu ook de goede rugnummers in CL?
Wat houd de update precies in?
Deze update is zwaar teleurstellend, Manager loopt langs de lijn nog in tenue, de Lobjes door het midden zijn weer terug en het spel lijkt enorm traag te zijn.
Bij mij is dat niet. Bij mij is de trainer gewoon weer normaal. Zelf open staande spel. Is hij gewoon normaal.
@Onno ik ervaar dat ook niet. De lobjes komen nog wel eens voor maar niet meer zo erg als vóór de update. Daarbij vind ik het tempo ook gewoon normaal zoals het was. De gameplay vind ik leuker en uitdagender zelfs. Ik speel nu een carrière met Wigan Athletic en zo won ik uit (met gemak) 0-4 met onder andere een mooi afstandschot van zo’n 25 meter (dat eerst nooit lukte omdat elk schot geblokt werd). Maar verloor ik daarna thuis met 2-3 van Blackpool. En ik speel nog steeds op Legendarisch en hoef nu dus niet meer te experimenteren met sliders, wat de gameplay naar mijn idee alleen maar verslechtert… Dus ik ben tot nu toe tevreden met de update!
Nog nieuwe real face scans bekend gemaakt of er nieuw erin zitten?
Ja maar een enkeling. Ik weet zo dat Allan en Gbamin van Everton erbij zitten en dan nog Manolas, Guimares, Podence en Aouchiche, Toljan, Mvogo.
Waar kan je dat terug vinden of waar kan je zien welke ze hebben toegevoegd?
En zijn die dan deze keer ook effectief toegevoegd want die zijn al weken kaal helaas
Jammer dat greenwood en Malen nog steeds geen real faces hebben…
Alleen in thuiswedstrijden is deze bug er niet, in uitwedstrijden wel…
Maar gelukkig heeft Dua Lipa er wel eentje …
Gisteren speelde ik enkele potjes na de update.
Speelde tussen City en Wolves.
Bij deze wedstrijd werkte de herhalingen niet, elke herhaling zag je een soort random deel van het veld. Dus bij goals, kaarten, n’a de match te hoogtepunten, hier waren geen herhalingen zichtbaar.
Volgende match die ik speelde in Duitsland (Dortmund - Bayern) werkte het wel goed. Vreemd…
Is de bug van de managers opgelost? En die in verband met de opstellingen? Bij mij leek de Al toch steeds zijn sterkste ploeg op te stellen. Al weet ik niet of dit in carrière al is opgelost. Iemand enig idee?
Waar wordt die eigenlijk voor gebruikt?