Volgens mij voor Volta.
Speelt iemand dat? Vorig jaar echt tien minuten aan besteed, vond het helemaal niks. Nu niet een keer naar gekeken.
Haha idem. Zelfde als The Journey, welgeteld 3 wedstrijden gespeeld om juist buiten de wedstrijden om te kunnen zien wat het inhoudt. Vond het niet echt je-van-het
Gelukkig zijn die real faces die al een maand terug werden toegevoegd ondertussen echt in het spel en zitten ze ook gwn in een lopende save
Blijkbaar krijg je sinds de nieuwe update ook amper gele kaarten⊠Veel vuile fouten worden bestraft met een waarschuwing⊠Zelf heb ik te weinig gespeeld om dit te ondervinden⊠Iemand die dit kan bevestigen? Heb dit gelezen bij de fifa forums van ea⊠Iemand die dit kan bevestigen? En graag iemand diet niet zeurt over een Dua Lipa of een Volta modus? Kwestie van niet rond de pot te draaien
Sinds de laasten update⊠Lijk het wel dat er vaak een strafshop geven word. Wat helemaal geen is. De extra tijd is vaak langer dan aangeven word . Gele kaarten krijg je minder. Vreemde uitslagen zo als 5-4.of 7-5 Lijk wel op handbal uitslagen. Ik vind een Beetje jammer allemaal.
Dat heb ik al sinds het begin dat het uitkwam, ik mag iedereen doodschoppen zonder ook maar eens rood te krijgen
In eerste instantie kreeg ik juist voor bijna iedere overtreding een gele kaart. Sinds de updates krijg ik echt alleen nog maar waarschuwingen. Zelfs voor smerige harde sliding tackles is het een âfinalâ warning die de scheids geeft. Totaal niet realistisch en irritant zelfs.
Iedere voorzet vanaf de zijkant houd ik mijn hart vast dat er niet alweer gefloten wordt voor een pingel. In sommige wedstrijden krijg ik gewoon 2 a 3 pingels tegen in een paar minuten.
Wel vreemd want ik zelf krijg echt nooit een penalty mee of tegen.
Tegen een verdediger oplopen en de scheids geeft hem (bij mij danâŠ)
Net toevallig paar potjes co op gespeeld met een maat van me. Precies wat je zegt haha, liep met een speler tegen de tegenstander zijn verdediger aan in de 16 en kreeg een penalty mee. Ook worden de gekste overtredingen niet bestraft met een kaart. Bizar dat fifa dit telkens maar kan flikken.
Kan dit te maken hebben met dat je hands aan hebt staan? Ik heb zelf hands behalve strafschoppen aan staan en merk dat ik bij voorzetten dan vaak vrije trappen mee krijg, kan me voorstellen dat dit ook in de 16 gebeurt.
Verder inderdaad wel erg gek met die overtredingen. Heb na de update niet veel meer gespeeld maar had daarvoor wel het idee dat bij mij alles werd afgefloten en bij de CPU niet, had echt het idee dat het minste of geringste bij mij werd afgefloten.
Heb inderdaad ook handsballen inclusief strafschoppen aanstaan om het zo realistisch mogelijk te maken. Dit is alleen wat overdreven, iedere voorzet lijkt wel tegen de hand aan te komen. De regels worden daarmee natuurlijk wel nageleefd (hands = hands), maar in het echt gebeurd het ook niet dat iedere bal tegen de hand aankomt. De fysieke eigenschappen van de bal tov de spelers klopt mijns inziens niet helemaal.
Dit herken ik wel, viel me toevallig gisteren op tijdens een potje: maakte een sliding uit frustratie en de bal was al weg en ik kreeg slechts een waarschuwing haha. Daarbij heb ik dezelfde wedstrijd ook een redelijk makkelijke gegeven penalty gekregen. Dus het lag niet aan een milde of juist strenge scheids bijvoorbeeld. Daarbij heb ik de primeur meegemaakt dat er gewoon 4! minuten blessuretijd gegeven werd, i.p.v. de eeuwige standaard 1 of max 2 minutenâŠ
Ik heb het andersom ook heel veel, al vanaf het begin.
Hello Beneluxers!
Gisteren eens proefgewijs een carriÚre Atlético opgestart en heb twee vragen:
-
Ik merkte op dat je enkele jeugdspelers al hebt (naar mân idee alles behalve realistisch: ik zie vb. geen Noord-Ierse of Duitse jeugdspelers bij een Spaanse club, maar het blijft ân spel natuurlijk
) & dat het bestuur je al meldt dat er ân toekomstige wereldtopper aanwezig is. De vraag: gaan jullie daarmee aan de slag of niet? En welke impact heeft het op het aanblijven als coach als je er niets mee doet? -
Wat mag ik begrijpen onder: sign a veteran player? Een speler boven de 30 dan? En hoogstwaarschijnlijk de rol cruciaal geven bij het aantrekken?
Groeten! 
Je kan doen met de jeugdspelers wat je wil, het zal geen invloed hebben op je prestaties of doelstellingen als manager. De toekomstige wereldtopper krijg je erbij als je het spel ge pre-ordert hebt.
De doelstelling âsign a veteran playerâ betekent dat je een speler van 30 jaar of ouder moet kopen die minimaal een algemeen van 85+ heeft. Je zou als Atletico zijnde kunnen denken aan spelers zoals Sergio Aguero, Angel Gomez, Toby Alderweireld, Dries Mertens of Fernandinho.
Ok, bedankt voor je reactie! Plus het feit dat je me al wat namen geeft! 

Ik merk na de update dat ze weer enorm veel pielen voor dat ze eens die bal voor geven. Terwijl Haller het aanspeelpunt was. Extra tijd was 7 min, gaf 4 aan en in de 94 minuut was de bal op de middellijn. Ook zijn daar weer de boogballetjes op het middenveld zoals net na de release. Wordt weer tweaken met sliders.