FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Wanneer komt fifa 21 uit?

Op 6 oktober de Ultimate- en Champions Edition. De normale versie verschijnt op 9 oktober.

1 like

Bedankt. Wat is het verschil?

Dat kan je hier vinden. Beetje zoekwerk kan geen kwaad :wink:

Op dit moment beantwoord EA vragen over de gameplay van FIFA 21 op Twitter:
https://twitter.com/EAFIFADirect

1 like

Voor de Bergwijn-fans, de celebration is toegevoegd aan FIFA 21…

Ook een screen uit Amsterdam in het nieuwe uit-tenue…

PFA Women’s Young Player of The Year speelster Georgia Stanway van Manchester City is de eerste vrouwelijke EA SPORTS FIFA Next Ambassador, hiermee lijkt het vrouwenvoetbal ook weer terug te keren in FIFA 21.

Naast deze speelster zijn ook de volgende spelers EA SPORTS FIFA Next Ambassador: Sergino Dest (Ajax), Mason Mount (Chelsea FC), Steven Bergwijn (Tottenham), Phil Foden (Manchester City) en Trent Alexander-Arnold (Liverpool).

2 likes

Bedankt voor al je updates, wordt enorm geapprecieerd!

Aanstaande maandag om 17:00 komen we meer te weten over Ultimate Team in FIFA 21 via https://www.youtube.com/watch?v=xTpr7piQu2M

Blijkbaar krijgen we donderdag de career mode trailer. Ben benieuwd… Hopelijk krijgen we nog wat meer nieuwe dingen!

2 likes

En morgen… Hier weer een nieuwe trailer om 17:00.

De nieuwe FUT Trailer!

En meer informatie…

Leuk dat je nu je stadion kan customizen. Beloofd ook veel goeds voor career mode, wellicht dat je daar nu ook eindelijk je stadion kan veranderen/customizen gedurende een carriere.

Ziet er goed uit. Ik ben blij dat er nieuwe icons zijn. Maar denken jullie dat dit het is met de icons.?

Of komen er nog Nederlandse icons aan zoals Sneijder,Kuyt,Van Persie,Van Bronckorst.

Ik vind dat er nog een beetje te weinig nederlandse icons zijn.

Check ook de Pitch Notes voor meer details. Zelf hoop ik dat je een gedeelte van de funky aanpassingen, zoals gekleurde lijnen, kan uitschakelen. Wie verzint het nou om roze lijnen op een voetbalveld te kalken?

1 like

Wtf? Da’s toch echt een verkleutering geïnspireerd door fortnite?

Ik heb hierover een vraag gesteld aan EA, welke verrassend genoeg beantwoord werd:

1 like

Ik begin wel de indruk te krijgen dat er qua communicatie een nieuwe wind door EA waait. Dat begon een tijd geleden al met die deep dive pitch notes, en nu kondigen ze nieuws goed op voorhand aan en hebben ze een twitteraccount dat direct communication heet en dat Q&A’s met mensen van het team houdt.

Pro Clubs

En ook van VOLTA is er nu meer informatie:

Zijn er mensen die veel VOLA gedaan hebben in FIFA 20?

De eerste maand heb ik me er wat mee bezig gehouden, maar het ridicule verhaal was er te veel aan. Sindsdien niet meer opgezet.