Matondo was bij mij gehuurd voor een half jaar (korte termijn), speelde enkel als invaller en hand vol basisplekken in de Fa cup. Die wilde zelfs graag blijven. Denk dat het vooral afhangt van de speler, concurrentie bij zijn eigen club.
Ik had Nmecha bij Anderlecht, gehuurd (wat in het echt ook het geval is) van Man City. In oktober/november kreeg ik hetzelfde, liet hem elke match invallen en af en toe een starten. In Februari dan besloten hem te kopen, wat je doorheen dus gewoon kan doen, onderhandelen over een eventuele koop. Was 72 algemeen en 22 jaar en City ging akkoord met een transfersom van 2.750.000€ wat echt wel een koopje was aangezien zijn waarde op 3.500.000 lag. Scoorde uiteindelijk 12 goals in 26 wedstrijden voornamelijk als invaller.
Hoe beviel die carrière met Anderlecht? Ik zit er ook al sinds begin oktober aan te denken, maar ik blijf toch altijd twijfelen.
Zit nu in seizoen 2, realistisch is hij niet maar beleef er wel erg veel plezier mee.
De CAM of de SP? Ik heb de CAM transfervrij op kunnen pikken. Echt waren mijn jeugdspelers hem voorbij gegaan en heb ik hem voor 3 miljoen kunnen laten gaan. Prima deal dus zo vind ik!
De spits, de oudere van de 2 is momenteel de spits van Anderlecht en begint er steeds beter door te komen met afgelopen weekend een erg knap doelpunt.
Ze fluiten zelfs af voor de wedstrijd als je op de rand van de zestien bij de tegenstander de bal hebt. Hoe dan?! Manager heeft ook nog steeds een thuis tricot aan…
Bij heeft die dat tricot de ene match wel aan de andere dan weer niet echt vreemd en dat van dat affluiten had ik enkele weken terug ook continue
Ben nu halverwege het seizoen en sta 1 punt achter de nummer 1. Zeggen ze zodra ik op voorsprong kwam dat we vandaag kampioen kunnen worden. Jeetje wat slecht zeg.
Ook al meegemaakt, maar door ‘n kleine wijziging door te voeren (vb. wel/geen kousen), is de tenue weg en staat ie de volgende wedstrijd weer in de door jouw gekozen outfit! 
Als jouw concurrent op hetzelfde moment aan het verliezen is, misschien wel?! Met dat ene punt achterstand … 
Halverwege het seizoen kan je nooit kampioen worden als je maar twee punten voor staat.
Terechte opmerking, had iets te snel gelezen …
#MijnFout
Maar de commentator / CPU heeft het alvast ingecalculeerd, kun je nagaan hoe scripted het dus eigenlijk is haha #grapje Of hebben ze sinds deze editie matchfixing doorgevoerd? 
In fifa 20 kon je doormidden van club transfers een legende opzoeken, en hem in een team zetten om op die manier met hem coach te worden, klopt het dat dit in fifa 21 niet meer lukt?
Klopt, ze zitten niet meer in deze gamemode.
Heerlijk filmpje , maakt me toch warm om een ps5 aan te schaffen
Daar was ik ook al naar opzoek… helaas lukt kan dat niet
Ervaren jullie soms ook dat het lijkt alsof ‘de klik’ er niet is tussen jou als manager en de ploeg? Ondanks dat je dezelfde succesvol gebleken tactieken en formatie hanteert.
Om een voorbeeld te noemen: ik begin een carrière met een Fortuna Sittard en het loopt voor geen meter er niks lukt waardoor de resultaten maar tegen blijven vallen. Vervolgens begin ik een carrière met bijvoorbeeld VVV Venlo (kwalitatief gelijkwaardig) en het loopt als een trein en draai bovenin mee en zet een ongeslagen reeks neer. En dat met dus dezelfde tactiek en formatie instellingen.