FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Lol, ben met Salford city een carrière gestart, heb financiële overname gedaan en heb gewoon een budget van 500 miljoen, beetje raar dat ze dit gedaan hebben aangezien het eerst altijd maar minimaal 10 miljoen kreeg als je het actief zette in fifa 20

Je kan sinds deze editie toch gewoon aanzetten bij het opstarten of je 10, 20, 50, 100, 200 of 500 miljoen overname wilt? Als je dan 500 miljoen aanklikt is het niet heel gek dat je dat ook krijgt natuurlijk😅

Het gaat meer om het idee, met 500 miljoen kan ik iedereen halen en is deze carrière meer een grap dan serieus

Maar je bent er toch zelf bij of je instelt dat je 500 miljoen krijgt?

1 like

Ja dat is toch je eigen keus? Je had toch ook voor 10 kunnen kiezen? Trouwens heel wat spelers willen gewoon niet komen naar het 3e of 4e niveau en kan je zelfs niet eens benaderen daardoor.

Ik heb zelf de instelling speler tot de bal. Daarbij alleen automatisch switchen bij hoge ballen. Met analoge stick of LB (xbox) kun je handmatig een speler selecteren. Nog vaak genoeg merk ik dat wanneer een bal in de as is en ik wil mijn RCV selecteren dat de LB word geselecteerd. Door mijn snelheid stapt die dan meteen in, RVA van de tegenstander komt vrij. Steekbal en ze worden gevaarlijk. Dit is al zeker 3 edities zo. Vrij irritant.

Het is zeker mijn eigen keus, was gewoon verrast dat je 500 miljoen kan krijgen als budget ook voor kleine clubs

1 like

Was ook mijn eigen keus, ben alleen verrast dat je 500 miljoen kan krijgen als budget ook bij kleine clubs

Na de nieuwe update vind ik het spel vrij stroperig, het gras lijkt wel te lang of te traag want de bal rolt maar slecht.

Tevens zou ik het fijn vinden om ook een speler te kunnen selecteren die de bal ingooit. Nu gooit vaak een buitenspeler de bal in terwijl de bal op de eigen helft is. Vind het fijner als een back dan ingooit.

Oh dat vond ik nou eigenlijk nog wel lekker. Ik verloor daardoor ineens een wedstrijd :stuck_out_tongue:

Waarom passen ze de Europese rugnummers niet aan… man utd, Arsenal en alle overige Engelse clubs spelen met PL rugnummers… zo jammer hierdoor wordt ik echt tegengehouden om mijn carrière te starten met Everton

Hebben jullie ook wel eens dat je betere spelers gaan klagen over het gebrek aan grote aankopen? Vind mijn team voor S1 best prima staan bij Aston Villa, maar Grealish blijft 4/5 keer per transferperiode herhalen dat hij vindt dat er wat bij moet. Moraal gaat er ook door omlaag. Twijfel om wat te doen; geen zin om hem te moeten verkopen doordat hij wilt vertrekken.

2 likes

Ja klopt dat had ik met mijn Man United. Dat de aanvoerder paar keer kwam vragen of er nog aan kopen gedaan werden, ter wel ik gewoon 3 a 4 spelers gehaald had.

Dat is heel hinderlijk inderdaad. Of dat de directie wil dat je 3 spelers uit Noord-Amerika oid haalt.

In het echt zal een club eerder aanmoedigen om eigen jeugd te gebruiken dan om aankopen te doen.

Daar moet je dan maling aan hebben. Weegt toch meestal niet zo zwaar dan de andere doelstellingen. Heb zelf nog nooit mee gemaakt dat een belangrijke speler komt klagen over nieuwe aankopen.

@Thomas ik merk ook dat mijn verdedigers echt enorme gaten laten en kom zelf een stuk minder goed voor het doel. Speel ineens 3x gelijk in 5 duels

1 like

Klopt, ik vervul die ook nooit. Toch zou mijn OCD het fijn vinden als ik die doelen ook echt kan halen. :wink:

Is er in de Serie A in FIFA21 helemaal geen degradatie ook of kunnen de ‘overige’ ploegen zoals Monza en Brescia wel promoveren?

Ik denk dat die clubs gewoon als overig blijven, je zal elk seizoen met de zelfde competitie teams starten, je kunt ze wel in het begin toevoegen als je bijvoorbeeld met een verhaallijn wilt beginnen waarin juventus en roma allebei zijn terug gezet naar de serie c ofzo vanwege corruptie ofzo

Maar dat is toch raar? Waarom zitten die teams dan überhaupt in de game?

Misschien vanwege de beker