Komt deze week nog een update met scans voor Tigres (Mexico).
Hoop dat er ook nog wat andere starheads bij komen dan
Komt deze week nog een update met scans voor Tigres (Mexico).
Hoop dat er ook nog wat andere starheads bij komen dan
Ik irriteer me kapot aan het feit dat je middenvelders amper terug komen met verdedigen kan je dit oplossen?
Ik probeer altijd met de desbetreffende middenvelder druk te zetten en dan de verdediger bij te sluiten bij R2, RB.
Als de middenvelder de volgende attributen hoog heeft zal hij wel inzakken en mee verdedigen.
Visie
Reactie
Agressie
Ook moet je bij Instructies mee geven dat ze mee terug komen bij verdedigen en harde intercepties moeten doen. Hiermee word het beter maar zal het niet 100% weg zijn. Dit alles hangt ook weer af van de workrate. Meeste vleugel spelers hebben deze kwaliteiten namelijk niet.
Meestal speel ik ook met een CVM om het centraal enigszins bezet te houden.
Om daar nog aan toe te voegen: in grote wedstrijden speel ik met Ajax meestal met een type Álvarez op het middenveld. Die geef ik dan als aanvallende instructie mee ‘drop between defenders’. In de tegenstoot staat hij dan meestal nog verdedigend opgesteld, werkt prima voor mij.
Nadeel alleen vind ik dat hij bij de opbouw ook zo ver ingezakt staat en je backs al op de middenlijn staan.
Oh ja, ik vind het dus juist wel fijn om met hoge backs te spelen. Het ligt er echter heel erg aan welke spelers je in je team hebt. Bij Ajax vind ik het lekker werken als ik Gravenberch naast hem zet, omdat die met z’n loopvermogen het gat overbrugt.
Dat is toch juist hoe opbouwen vanuit 3-1 werkt? Backs omhoog voor diepte en breedte, middenvelder die uitzakt tussen of naast de centrale verdedigers en dan een middenvelder ervoor die meer positie houdt. Door die hoge backs die het veld breed houden kunnen je vleugelaanvallers meer gaan zwerven en tussen de linies komen.
Klopt zeker maar als je op de lange bal speelt of snelle opbouw trekken je back ook al weg. Bij lange bal staan er 9 veldspelers tegen of over de middenlijn. Bij snelle opbouw trekken ze weg zodra de doelman de bal in speelt. Ik speel altijd van achteruit, enkel een lange bal wanneer de tegenstander hoog staat. Speel bijna altijd de centrale verdediger in en vandaar uit de backs of meest ingezakte middenvelder.
Als je Porto-Juve kijkt hoop je toch dat Juve weer snel in de game komt. Hebben echt een leuke selectie voor een carrière. Sinds ze als Piemonte in game zitten heb ik echt nog geen enkele keer naar ze omgekeken…
Ik ook niet de enige reden om ze op te zoeken is om de ligt er van te kopen
Voor iedereen die in zijn carrière nog met Onana wil spelen een kleine tip, download de nieuwste selecties niet… EA heeft hem uit de selectie van Ajax gegooid
Haha thanks voor de tip! Is de straf al volledig definitief trouwens want werd aangevochten toch hoorde ik?
Nee, Ajax en Onana stappen naar het CAS. Geen idee of dat iets oplevert natuurlijk, maar definitief is het dus nog niet. Wel apart dat EA hem verwijdert. Kunnen ze niet instellen dat 'ie een jaar geschorst is als je een carrière begint? Zo ingewikkeld lijkt me dat toch niet?
“Niet ingewikkeld”. EA be like “hold my beer”.
Nee klopt herinner u het bijt incident van Suarez in 2014? In fifa 15 was hij mooi 4 maand geschorst in carrière… en nu 6 jaar later plots te ingewikkeld.
Haha, daar moest ik even smakelijk om lachen. Dat is wel echt het verhaal van deze editie, hé? Mijn hemel. Ik heb het gevoel dat ze elk jaar minder kunnen, terwijl je toch zou denken dat dat met de technologische ontwikkelingen deze tijd andersom zou moeten zijn.
Na een tijdje minder omgekeken te hebben naar FIFA heb ik het vandaag weer eens opgepakt aangezien de zin om eventueel een story te straten toenam.
Na enkele wedstrijden gespeeld te hebben ben ik vrij tevreden over het niveau en sliders, al blijven er voor mij drie grote ergernissen. De dingen waar ik mij voornamelijk aan stoor zijn:
Ik weet tot enkele van de problemen al vaker benoemd zijn, maar vroeg mij af of iemand toevallig nog enige tips had om dit te verminderen?
Als je op PC speelt is er een geweldige gameplay-mod die dit alles perfect aanpakt.
Speel helaas op de Playstation, waardoor dat geen optie lijkt. Maar toch bedankt!
Iedere fifa is er wel een bepaalde methode om te scoren. Deze editie is dat korte hoek en counter spel. Je zou doormiddel van sliders ; dekking en positie vleugelspelers dit wat kunnen verhelpen. Sinds de laatste title update lijkt legendarisch wel een beetje op competiter mode. Ze schermen de bal af of draaien weg van je, dit maakt het een stuk moeilijker maar niet echt realistischer.