Speelt er iemand van jullie ook PES? Is het mogelijk om met een patch de echte club namen toe te voegen aan Playstation of Xbox console of gaat dat alleen via PC?
Op PS4 is dat mogelijk, Xbox volgens mij niet. Moet je even Googlen op “pes 2021 ps4 option file”, dan krijg je een aantal opties en kan je zelf kiezen welke je wil.
Ik heb plots de indruk dat sinds dit weekend de hele gameplay veranderd is? Spel voelt plots helemaal anders aan.
Ja, Aron dan moet je het nieuws volgen.
FIFA heeft de regels veranderd; vanaf nu moet je in eigen doel schieten!
Haha , nee echt vreemd, tackles voelen anders aan en zien er anders uit, net zoals schoten en aannames.
Jammer genoeg heeft mijn laptop het zojuist begeven en sta eigenlijk op het punt om een MacBook aan te schaffen. Blijkbaar zijn er wel manieren om FIFA te spelen op een iOS systeem, maar ben eigenlijk wel benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft en of iemand nog tips voor me heeft wat betreft een nieuwe laptop. Iemand die me kan adviseren?
(Dubbele post, de reactie in het ‘technische problemen’ topic mag weg).
Honoured to welcome back @KMbappe
The #FIFA22 cover star
Stay tuned for the game-changing reveal on July 11th youtu.be/o1igaMv46SY
Kijk eens aan, er komt toch nog nieuws. Ben benieuwd.
Denk hem wel niet meteen te kopen op releasedate, zoals de afgelopen, vele jaren. Kans is groot dat het spel niet “af” zal zijn …
Vorig jaar twijfelde ik. Uiteindelijk iets later gekocht en alsnog duurde het tijden voor het redelijk was. Voor nu weet ik zeker dat ik uitstel tot goede berichten.
En dat terwijl ze dit jaar toch Covid toch echt niet als excuus zouden mogen gebruiken
En vanaf alle belangrijke updates gepasseerd zijn … Zoals vorig jaar: de tweede & derde tenues van alle topclubs, bij de releases niet aanwezig … 🤦🏽
Eigenlijk heb ik de afgelopen editie (FIFA 20) probleemloos overgeslagen, dus heb geen enkele moeite om te wachten tot ze eindelijk een fatsoenlijke versie voor elkaar hebben gekregen. Oh, en begrijp trouwens wel degelijk dat COVID-19 een rol heeft gespeeld. Zelf ben ik volgens mij productiever geweest tijdens de periode van thuiswerken, maar heb van degenen om me heen gehoord dat ze daar moeite mee hadden. En eerlijk gezegd heb ik daar weinig moeite mee, uiteindelijk moeten we ook realiseren/relativeren dat het slechts om een videogame gaat. Waar ik wel een probleem mee heb is dat ze het probleemloos verkopen aan hun publiek voor €60.00 terwijl ze dondersgoed weten dat het niet optimaal functioneert. En dan gaat het me niet eens om het bedrag, maar om het principe dat je willens en wetens een incompleet product verkoopt. Dat moet je eens doen in de financiële wereld, dan sta je de volgende dag nog voor de rechter.
Ik koop meestal wel direct. Tegen de tijd dat selecties en opwaardering het spel in orde hebben gemaakt heb ik inmiddels genoeg uren gemaakt voor meteen een goed carrière-verhaal, met Ajax of Wisla.
Voorlopig stilte aan EA’s kant omtrent FIFA22 …
Vanmiddag om 16:30 de eerste reveal trailer als het goed is.
17:30
Ik ben benieuwd wat EA zal tonen. Hoop dat ze meer laten zien voor Next Gen versie dan ze met FIFA 21 gedaan hebben.
Owkeej, qua nietszeggende trailer kan dit weer tellen.