FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Alleen op next gen en stadia, whatever that is. Niet op pc dus.

“Laat je voetbaldromen uitkomen in het speltype Carrière van FIFA 22. Je maakt een club aan en laat ze van degradatiekandidaten uitgroeien tot grootmachten. Geniet van de vernieuwde Spelerscarrière, die je meer manieren biedt om voortgang te boeken, te presteren en jezelf onder te dompelen in het avontuur van je Prof in de game.”

Ok, creëer een club is nieuw, en een vernieuwde spelerscarrière is goed nieuws.

1 like

De nieuwe technologie op deze platformen, op PC zal waarschijnlijk oude technologie zijn

Blijkbaar maakt stadia gebruik van pc-software, dus het zou wel echt zot zijn als de Google-pc meer features krijgt dan de mijne.

‘Je maakt een club’ & ‘vernieuwde spelerscarriere’ klinken als career mode speler al als iets positiefs voor FIFA 22, benieuwd naar de onthulling!

Ben benieuwd hoe ze dat creëer een club gaan aanpakken. Zit wel veel potentie in, in ieder geval iets om naar uit te kijken. Ik hoop alleen niet dat je net als bij Volta allemaal kits etc. moet vrijspelen.

Al blijven de carrières met bestaande clubs denk wel favoriet voor mij.

Lijkt me leuk om met een eigen club in de league two te beginnen, helemaal onderdaan starten en dan binnen een aantal jaar spelen in de premier league

Kon dit vroegâh ook al niet? Staat mij iets van bij.

1 like

Ooit wel, denk ik, maar da’s minstens tien jaar geleden… Als dit hun manier is om ook loot boxes te verkopen in career mode en ze er zo meer geld en moeite in gaan steken, kan ik daar wel mee leven. Al zijn er meer en meer landen waar loot boxes illegaal worden.

Heb vooralsnog weinig gezien waar ik écht enthousiast van wordt. Liefhebbers van ‘realistische’ carrières hebben natuurlijk weinig aan zo’n zelfgemaakte club waar je natuurlijk in van die standaard shirts en stadions moet gaan spelen. Misschien dat deze toevoeging trouwens wel mogelijkheden biedt voor pc-spelers om via mods bepaalde zaken toe te voegen aan een carrière. Denk bijvoorbeeld aan Barcelona B in een Barcelona-carrière.

Misschien kan je dan in carriere zo’n stadion ‘bouwen’, dat kan met FUT toch ook? Ik heb gelezen dat de Engelse 5e divisie er wellicht in komt, dan kan je dus als amateur/semiprof-club beginnen tot aan de CL. Denk niet dat ik er gebruik van ga maken, maar vind het geen verkeerde toevoeging. Als ze die bugs maar een keer eruit halen en het spel wat lastiger maken… ik las trouwens ook dat de Indian Super League er in zit. Ik snap dat dat voor EA interessant is, maar zelf word ik er niet echt vrolijk van. Dan heb ik liever de Hongaarse en Cypriotische, zoals de geruchten nu gaan.

Dan liever de Kroatische en Tsjechische.

Ik vind Kane toch indrukwekkend.

En de Russische. Toch een aantal leuke bekende voetballers dat daar spelen.

Ik ben voor de competitie van Andorra, lijkt me grappig om met Santa Coloma in de champions league te komen met grote spelers of talenten uit Andorra

Het zou mooi zijn als ze eens. De keukenkampioen divisie, Er in zou komen. Dan zou het voor Nederland ook leuker maken.

1 like

Een beetje doen zoals bij Football Manager. Desnoods database uitbreiden met ongelicenseerde teams, zodat je clubs uit kleinere landen, of een onderliggende competitie kunt selecteren (of creëren).

Ik denk wel dat het creëren van een club enkel leuk is een competitie met meerdere divisies. Starten ik de 3e bundesliga of in de league two bijvoorbeeld. Maar vanaf seizoen 1 in de Jupiler Pro League, Eredivisie of zelfs rechtstreeks in de PL of La Liga terecht komen zou me minder aantrekken. En waar begin je dan mee? Ga je eigen spelers moeten creeren of krijg je een x-aantal fake players. Of ga je kunnen kiezen tussen vrije spelers?

1 like

Ja, precies dat! Openingswedstrijd Ajax - Red Bull Zeeland lijkt zo onrealistisch, wanneer je weet dat zowel de Duitse, als Braziliaanse Red Bull voetbalclub allemaal zijn begonnen op het 4e of 5e voetbalniveau van dat land.