Red Bull Zeeland haha
klinkt geweldig! Ik heb deze carrière wel wat gehad met ‘Weg naar roem’ carrières of zal ik het toch maar Road to Glory noemen
. En dan is een eigen carrière beginnen en ergens op een lager niveau starten wel gaaf.
En of je ook een team weg moet halen, anders zou je in de Eredivisie bijvoorbeeld een oneven getal krijgen.
Ik ga er vanuit dat je inderdaad een team zal moeten wisselen in welke competitie je dan ook begint.
Misschien wordt het verpakt in een verhaalmodus: een kwalificatietoernooi, of een play-off die moet leiden tot deelname aan de competitie.
Hopelijk is het beter uitgewerkt dan manager customisation, en is het ook beschikbaar op ‘old gen’ en pc.
Misschien nu Codemasters’ F1 en FIFA spellen vallen onder dezelfde paraplu, dat ze dingen van elkaar overnemen. F1 2021 ziet er duidelijk meer “FIFA” uit (qua menu’s), dus misschien integreert FIFA elementen van My Team wat vrij goed werkt in dat spel.
Even snel bekeken, ziet er inderaad wel interessant uit.
In het spel This is Football kon dat
geweldige herinneringen heb ik bij dat spel
Voor een laatste carriere ben ik neergestreken in Frankrijk bij Olympique Nice. Nu win ik thuis van Marseillen en doen mijn spelers de ‘Haka’ nog niet eerder gezien in fifa21!
Cool! Tof ploegje, ook.
Lyon deed dat volgens mij ook wel is toen ik een carrière met hun deed!
Heel veel leuke talentjes maar ook vier huurlingen en zes verhuurd aan Lusanne Sport.
Reine-Adelaide omgevormd tot CAM of speel je niet met een nr 10?
Over getalenteerde huurlingen gesproken… De 17-jarige jeugdspeler Ezequiel Agudelo (78) heeft zich op huurbasis bij FC Nordsjælland stormachtig ontwikkeld. In principe zou ik hem goed kunnen gebruiken in mijn carrière met Barcelona tijdens de wedstrijden in de Copa del Rey, zijn ‘voorganger’ Hugo Carvalho heeft die competitie namelijk gebruikt om door te breken in het eerste elftal. Haal ik hem al terug tijdens de winterse transferperiode of zouden jullie hem nog zes maanden in de Deense competitie laten spelen?
Speelt met de punt naar achter dus een 6. Schneiderlin/Thuram. Reine Adelaide speelt dan meer op 8 net als Lees Melou. Op de flank heb ik Claude Maurice vanwege zijn snelheid.
@Joostvans Kun je hem aardig wat speeltijd gunnen dan kun je hem in januari al halen. Anders zou ik wachten tot na het seizoen zodat hij in het voorbereidingstoernooi op het nieuwe seizoen wellicht wat speeltijd krijgen.
@Spoon0612, heb tijdens een kortstondige carrière met Olympique Lyon ook met Jeff Reine-Adélaïde gespeeld en dat lijkt me precies de rol waarin hij het best tot zijn recht komt. Interessante carrière trouwens, denk dat de Ligue 1 überhaupt een aantal interessante ploegen heeft waar we in FIFA 22 veel plezier aan gaan beleven.
Wat betreft Ezequiel Agudelo, waarschijnlijk krijgt hij voornamelijk speelminuten in de Copa del Rey en in relatief onbelangrijke wedstrijden in La Liga. Dus dat zou ongeveer tien wedstrijden in de tweede seizoenshelft betekenen. Is dat genoeg denk je?
Kun je metéén Calvin Stengs halen.,
Even op inhaken: indien de Haka iets Scandinavisch is dan mag Oekraine het ook doen, want wat nu dat land is, was ooit begonnen door de rivier opvarende Vikingen. Dus een U-Kra-I-Na is net zo Wieks (ja, daar komt de term vandaan: lees → Vikings) als een IJslandse Haka
mvg,
De Geschiedenisleraar
Blijkbaar gaat in Fifa 22 enkel de ultimate editie van 100€ overzetbaar zijn van PS4 naar PS5.