FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

‘Geniet van next-gen FIFA-gameplay op 20 juli om 19:00 uur. :soccer:

Twitch: http://bit.ly/3oQ7xkk
YouTube: http://bit.ly/3kh4nHE

Ik ben vast niet de enige die dit zo doet neem ik aan?! Tevens houdt ik ook de speler statistieken bij en de wedstrijd statistieken.

4 likes

Ik schrijf het ook altijd voor mezelf uit in een schrift: gewoon voor mijn overzicht.

1 like

Vind het altijd fijn om te zien hoe de selectie is gevormd. Op het eerste oog zou je zeggen dat ik een rechtsback nodig heb en een spits. Echter bij verdere onderzoek ben in overal dubbel bezet alleen moet ik nog kijken of het de juiste kwaliteit is.

Zo zet ik ook vaak selecties naast elkaar om te zien wat de veranderingen zijn door de jaren heen in de carriere.

Doe ik ook, transfer targets schrijf ik er ook meestal in. Vaak ook al voorafgaand een carrière…

Ik heb gewoon een Word-documentje waar ik belangrijke zaken in bijhoud.

Ik doe dat in m’n telefoon notities. Maar dan vooral transfer targets, maximale budget dat ik per jaar wil uitgeven en bijvoorbeeld bepaalde regels die in de competitie gelden.

De selectie/opstelling houd ik eigenlijk niet apart bij, kan misschien wel een goede zijn!

Ja dat doe ik ook in men notities van men gsm staat het ook vol met voormalige carrières

Is er ook toevallig één site waar tot nu toe alle tranfers op staan die tot nu toe gedaan zijn? Dan bedoel buitenlandse tranfers. Niet in Nederland.

Kijk hier eens op, kan je nog gaan filteren per land/competitie en prijs.

1 like

Iemand die weet wanneer er nog nieuws komt over fifa 22, meer bepaald over de carrière modus?

(Morgen) 20 juli komt er tijdens EA Play Live Spotlight meer over de gameplay van FIFA 22 & 22 juli is EA Play Live waar normaal gesproken ook de eerste beelden van andere game onderdelen zijn!

Oke dus donderdag hopelijk, nice!

Linkje voor morgen:

3 likes

Dit lijkt mij wel een prima deal

Fifa 22 | PC | CDKeys

En, heeft iemand gekeken?

Ging puur over de gameplay van de Next-Gen.

Daarbij wel de aantekening, dat de ontwikkelaars van spellen altijd drie tot vijf jaar vooruit denken; of dit nu een serie-game is (iedere periodiek een nieuw spel), of een enkele uitgave. Ikzelf werkte aan het begin van de eeuw voor FIFA de database bij voor Nederlandse clubs (toen er nog niet zoiets was als online-community). De gitarist in mijn band is één van de personen achter The Witcher, Gods Trigger en Ghostrunner dus die snapt wel hoe het gaat in het heden: spelontwikkeling gaat altijd heel gestaag dus iets wat nu uitgevonden wordt, zie je pas 3 tot 5 jaar terug in een publiek uitgegeven spel: het lijkt erop alsof FIFA al enkele jaren terug doorhad dat het puur op licenties niet kon blijven teren, dus nu verleggen ze de focus op gameplay; althans dat is wat het filmpje impliceert.

Mensen al ingelezen over de PES update?

Is dat vandaag ook weer om 19u?