Nee nog niets van gezien.
Als goed is het inderdaad weer om 19:00!
Oke top! Dan kijk ik het s’avonds laat na mijn training.
Ja het krijgt een andere naam eFootball… En de game zou gratis zijn.
De basis is gratis, maar voor elke component dient betaald te worden, begrijp ik. Maakt overigens wel meer mogelijk voor Konami qua licenties. Dit jaar nog niet, maar tegen '24 of '25 kan de rivaliteit zomaar weer oplaaien tussen beide uitgevers.
Lijkt erop dat je EA Play kan overslaan, enige nieuws is twee nieuwe ‘Heroes’… Ole Gunnar Solskjær en Lars Ricken.
Sterk van EA. Ze weten toch telkens teleur te stellen.
Ik schrok een beetje toen ik op Facebook de aankondiging zag dat de uittenue’s van PSG en Tottenham in het spel zaten (zoals elk jaar?). Als ze dat al gaan aankondigen… moet het wel een heel teleurstellende editie gaan worden? 
Ik heb begrepen dat dat meer is om nieuwe faces te laten zien. Overigens lees ik ook net dat de Russische competitie weer niet in FIFA zal zitten. Dat vind ik toch wel een gemis, vooral Zenit mis je echt in de Europese toernooien.
Komt de Serie B wel weer terug dan?
Komt de nieuwe Europese competitieopzet ook naar FIFA? Of hebben de ontwikkelaars dat weer te laat in de gaten en nog drie jaar nodig dit te implementeren?
India is al bevestigd door nieuwsbronnen uit India toch? Ik zelf zie er niks in, maar dat komt omdat ik geen voetbal in Azië volg. Eigenlijk zou een game als FIFA op ieder continent meerdere landen en clubs moeten hebben, zodat je overal de continentale toernooien kan vullen en overal een leuke carrière kan spelen.
@D5981 Die clubs uit Hongarije, Cyprus en Colombia zijn wat mij betreft een goede stap, maar precies wat je zegt, competities als de Russische, Oekraïense en Tsjechische mis je echt. Zelf mis ik ook de Servische, omdat je daar met Partizan en Rode Ster toch twee talentfabrieken hebt. Al mist FIFA sowieso dat realisme. Toptalenten kunnen overal vandaan komen, het zou wel leuk zijn als bijvoorbeeld een Partizan meer talenten voortbrengt dan Go Ahead Eagles.
@Thomas Van wat ik heb begrepen, is de UEFA Conference League onderdeel van FIFA 22. Ik dacht zelfs te hebben gelezen dat het was bevestigd door EA, maar dat weet ik niet zeker meer. Ik denk zelf dat ze daarom ook Hongaarse en Cypriotische clubs (of hopelijk de hele competitie) erin gaan gooien, om de 3 Europese toernooien wat beter op te vullen. Anders krijg je gewoon 5 clubs uit Polen in de Europa League en Conference League, terwijl Polen waarschijnlijk 5 tickets heeft in totaal. Ik zou het gaaf vinden als FIFA alle teams uit de groepsfases van de 3 toernooien toevoegt. PES deed dat volgens mij wel altijd.
Wij (Polen, want daar woon ik) hebben vier tickets in het echt: de kampioen gaat naar voorronde Champions League, er zijn geen tickets voor Europa League, de bekerwinnaar en nummer twee van de competitie stromen in tijdens de tweede voorronde Conference League en de nummer drie al direct in de eerste voorronde.
Dus de kleine voetballanden zijn oververtegenwoordigd in de laagste Europese competitie. Dan heb je nog steeds in het FIFA-spel te weinig clubs. Dus benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
“DLC-materiaalupdate 1ijkt beschadigd te zijn en kan niet gebruikt worden.”
Iemand enig idee?
Op PC? Gewoon deleten en verdergaan. Heb je gemod?
Nee, gewoon PS4. Ook niks aangepast oid. Klik nu op annuleren en er lijkt niks aan de hand.
Heb ik ook op PS4 Al een paar maanden, Gewoon inderdaad op Annuleren klikken, Dan is er niks aan de hand,
Iemand enig idee wanneer we meer over de Carreer Mode van fifa 22 gaan te weten komen