FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Dat is echt een enorme domper. Dan haak ik al meteen af.

Ik had het persoonlijk leuk gevonden als je bij create a team zelf de spelers voor de club uit zou kunnen kiezen van andere clubs.

Je kunt de komende spelversie ook met Ed Sheeran spelen bij Ipswich. De zanger is al hoofdsponsor en is nu ook ingeschreven met rugnummer 17 - waarschijnlijk zal hij een enkele keer ceremonieel invallen.

Ok, that’s it: ik koop FIFA 22 niet.

Ik vind Ed Sheeran ook helemaal niks, maar dat is toch geen reden om het spel niet te kopen :stuck_out_tongue:

Hoezo niet? Het is niet alsof FIFA dus een nep speler toevoegt, hij is echt toegevoegd aan de selectie. Snap dus niet waarom dit dan de druppel is, om het zo maar te zeggen.

Oei, komische overdrijving is hier nog niet helemaal ingeburgerd, merk ik. Los daarvan vind ik het een megalomane actie van Sheeran, en vind ik niet dat EA hem moet toevoegen. Stel je voor dat ze hem scannen, en de rest van Ipswich niet. En wat zou z’n rating dan moeten zijn? 7?

Na je eerdere kritieken is het niet te lezen dat je een grap maakt…

Voor zover ik begreep, komt het idee van Ipswich zelf. Qua scan, ik denk wel dat ze hem scannen, dat is natuurlijk pure marketing. De rest van Ipswich zal niet gescand worden gok ik zo. Kan me voorstellen dat dat voor de fans van Ipswich (of in ieder geval zij die met of tegen Ipswich spelen) wel apart is. Qua rating maak je wel een goed punt. Volgens mij is ie ook niet de meest afgetrainde persoon, dus dat wordt wisselen na de eerste sprint…

Je kan EA veel kwalijk nemen met betrekking tot hoe ze hun spel maken, maar als Ipswich besluit Ed Sheeran op de spelerslijst te zetten dan kan je het EA moeilijk verwijten dat ze hem in de database stoppen. Ben wel benieuwd hoe commercieel interessant een facescan van hem zou zijn, denk dat dit reuze meevalt. Als je niks met de speler kan dan ga je hem niet ineens wel gebruiken als ie een facescan heeft lijkt mij.

Dua Lipa kreeg toch ook ‘n facescan & plaats in Volta de vorige editie? :wink:

Nou speel ik liever met Dua Lipa dan met Ed Sheeran :wink: maar fair point, had hier niet aan gedacht haha. Denk trouwens dat het aantal mensen dat zich met Volta bezig heeft gehouden wel op een paar handen te tellen is.

6 likes

Soort leuke “Easter Egg” toch, hoevaak kom je Ipswich nou tegen in de game.

Volta met vrienden vond ik overigens best leuk af en toe, soort profclubs maar dan kun je net wat meer personaliseren etcetera, heb me er wel mee vermaakt.

Beta zou al vanaf woensdag kunnen gespeeld worden op uitnodiging van EA.

Afgelopen weekend Fifa 21 gespeeld met een maat en toen viel mij het volgende op;
Waarom heeft EA bij Engelse wedstrijden van die belachelijke tifo’s voor de aftrap? Die zie je hoogstens tijdens een halve finale of een finale van de beker op Wembley. Meeste “sfeeracties” zijn spandoeken die op de korte zijdes te zien zijn…

Bijna alle competities met licentie zijn voorzien van tifosi. Zo ook bij Real Madrid, Napoli, Bayern Munchen, meestal een grote held uit het verleden. Engeland is normaal nooit van tifosi alleen in fifa dus

10-08-2021 om 17:00

1 like

En daarnaast:

Sommige hebben inmiddels een email gekregen om de Beta te mogen spelen.

1 like

Helaas niet bij de gelukkige, dan gaan we wel eindelijk beelden zien van carrière wanneer al die Youtubers er filmpjes over beginnen te maken

Wat ik tot nu toe lees allemaal over FIFA 22. Weet ik nog lang niet of ik hem ga halen. Ik denk dat ik eens PES ga proberen toch benieuwd hoe dat is.