Spelers kunnen in Career Mode ook vragen of ze getraind kunnen worden naar een nieuwe positie. Wat ik voorbij zie komen op Twitter is dat het om trainen van een jonge speler minder tijd kost, dan een oudere speler.
Mooi! Welke account heeft al die screens vrij?
Twitter staat er vol mee. Screes, Gameplay, Faces etc. Wanneer je zoekt op: ‘FIFA 21’ of ‘#FIFA21’ is er voldoende te vinden.
Het Philips stadion komt er ook in las ik ergens.
PSV lijkt wel een deal te hebben met FIFA
Bij PSV lijken het echte gamefaces. En PSV heeft volgens mij sinds vorig jaar een deal met EA
PSV heeft een deal met EA schijnt en ik las ergens dat het Philips Stadion in de game zit. Zou wel leuk zijn
Wel jammer dat net Malen onbreekt, da’s een speler die ik graag zou kopen in FIFA 21.
Misschien dat Malen later nog wordt toegevoegd. Ik neem aan dat ze bij Ajax ook weer (bijna) alle spelers mét face erin doen. Alleen een paar talentjes, zoals Kotarski of Timber, zullen dat niet hebben lijkt me.
Houd er rekening mee dat stats, faces en licenties nog allemaal kunnen veranderen in de ‘echte’ versie van FIFA 21. Een beta is slechts om de functionaliteiten te testen.
Ik ga met Lyon beginnen denk ik 
Barcelona zou interessant zijn maar Nou Camp zit er niet in. Ea verliest best veel licenties aan Konami. Over pak weg tien jaar kan het wel eens anders zijn. Ea heeft nog altijd monopoly positie als het gaat om een voetbal spel.
Het zou mooi zijn als EA het wat realistischer maakt door het Philips Stadion toe te voegen. Nu de Eerste Divisie nog en dan kan je echt een leuke career mode starten in Nederland.
Het argument van EA was altijd dat het spel vol zou zitten, als de Serie B echt verdwijnt zou er dus ruimte moeten zijn?
Hopelijk gaan ze de optie ook weer terug brengen om zelf muziek in te stellen bij bijvoorbeel een doelpunt en bij de opkomst. Ik snap dat EA niet alle rechten hiervoor kan kopen, maar als je het zelf kan toevoegen is het al een stuk realistischer.
Zit Camp Nou er in FIFA 21 wéér niet in?
Ik denk dat het argument eerder is dat ze niet willen betalen voor een licentie van een tweede klasse van een competitie die maar door een kleine minderheid van het doelpubliek gespeeld wordt.
Zit er al jaren niet meer in sinds Konami een exclusieve samenwerking heeft met Barcelona.
Ben na het lezen van de pitch notes nog lang niet te spreken over de veranderingen. Denk dat de meeste “verbeteringen” voornamelijk oppervlakkig zijn en dat het niet genoeg zijn stempel gaat drukken op de gameplay of het verloop van career mode.
Dit jaar eerst maar wat streams & video’s kijken voordat ik weer enorm teleurgesteld ben in EA…