Wat voor doelstelling hebben hun? Als ik vragen mag?. Ben ik wel benieuwd naar.
De enige degradatie kandidaten met veel budget zijn de Engelse clubs maar dan heb je inderdaad nog de potentie bij de spelers, die moet je zelf dan maar aanschaffen 
Tegenwoordig kan je zelf je budget samen stellen toch? Of is dit eenmalig? Heb het nog niet geprobeerd haha.
Kan alleen voordat je de carriere begint. In het scherm waar je alle opties hebt over Europees voetbal, Internationale aanbiedingen, speelduur, moeilijkheidsgraad.
Er is geen catalogus meer. Dus geen ballen, schoenen of financiële overnames meer
Ik zat te denken aan een carrière bij FC Nürnberg met een trainer die zijn eerste stappen als (assistent) trainer reeds heeft gezet in de voetbalwereld en ook nog eens een verleden bij de club heeft als speler. Twee personen heb ik hiervoor in gedachten : Tomas Galasek of Timmy Simons.
Ik wil inzetten op Duitse jonge spelers en de connecties van de trainer inzetten voor het huren van enkele talenten of spelers die net buiten de boot vallen bij hun clubs. In geval van kiezen voor Galasek denk ik bijvoorbeeld aan huren van : Jurgen ekkelenkamp, of Kjell Scherpen. Bij keuze voor Simons denk ik aan : Mauro Junior , Madueke of Lars unnerstal. Graag hoor ik tips en suggesties .
Ik snap dat jij speler wilt huren. Denk alleen moeilijk word als je spelers bij AJAX Of PSV gaat huren. Nürnberg is geen top ploeg. Dus ik zie hun niet snel daar heen gaan. Ik zou eens bij Dortmund kijken.
Het is toch logisch dat je spelers gaat huren van betere clubs die daar niet genoeg speeltijd krijgen? Alleen lijkt madueke mij wel redelijk belangrijk worden voor psv dit seizoen
Ja dat snap ik. Maar of de spelers zelf willen dat is de volgende vraag. Meestal willen die spelers niet verhuurt worden of de club wil hun dan alleen verkopen.
Hoi allen,
Nu ik er weer in ben getrapt om FUT te beginnen ben ik er gelijk al weer helemaal klaar mee (zoals na elk jaar na 1 tot 3 weken ;P).
Ik zoek een team in een topcompetitie waarmee het realistisch is om te overwinteren in de Champions League. Het team moet niet al te goed zijn, er moet nog wat gebeuren zeg maar.
En weet iemand wat dat onderhandelingen streng of los betekent wat je aan het begin moet instellen?
Strict, dan gaan transfervrije top spelers niet zomaar naar een middenmoter. Je kan bijna geen spelers los weken van rivalen.
Marseille speelt CL en Frankrijk is een topcompetitie. Er is nog vol op werk aan de winkel voor je uberhaupt het machtige PSG het vuur aan de schenen kan leggen. Sevilla en Leipzig vallen ook in die categorie.
Ik zat te denken. Om een Carrière te gaan starten met. AFC Sunderland. Die club die paar jaar terug. Nog op het hoogste niveau speelden. Heeft Iemand toevallig wel eens een Carrière met Sanderland gedaan?.
In fifa20, na aanleiding van hun Netflix serie. De eerste twee jaar voornamelijk gesimuleerd. Twee keer via play offs gepromoveerd. Veel al jonge talenten gehaald en zelf opgeleid. Erg leuk!
Sinds gisteren fifa 21 in huis, iemand leuke ideeën om te starten met career mode qua teams?
Ja ik ben ook op zoek.
Zit zelf aan Koln Newcastle of Aston V te denken. Of za ik meteen met een topclub starten, Barcelona Arsenal of Spurs. Iemand ervaring met deze teams en welke raden jullie aan?
Ben zelf met Newcastle begonnen. Ik zou niet meteen voor een top team kiezen. De gameplay is nog aardig broke, veel handbal uitslagen van 4-5 tot aan 7-3. Middenveld verdedigd amper tot niet mee. Centrale verdedigers lopen uit positie en de doelman is in vele gevallen een vliegen vanger.
Tip voor Newcastle en Schalke : let op het weer , ivm schaduw inval van het stadion. Soms erg moeilijk te zien.
Ik bekijk Atlético tegen Celta: de thuisploeg heeft in feite geen slecht team op papier: Aspas, Santa Mina, Dennis Suarez, … Misschien eens checken? 
Niet de enige dus die er last van heeft. Verschrikkelijk.
Haha het is echt niet te doen soms. Speelde tegen Chelsea (rose uitshirt) dan een scheids in het paars. En daar boven op laag hangende zon. Enkel onderaan in het veld volledige schaduw en dus goed zichtbaar. Ellende!
Ja inderdaad benieuwd wanneer de nieuwe update komt!
De keepers zijn deze FIFA inderdaad bizar slecht. Met sliders kan je dit wel enigszins verhelpen. Ik heb de vaardigheid van de doelman voor zowel de gebruiker als CPU op 75 staan. Voor zover ik tot nu kan oordelen leidt dit tot minder hoge uitslagen, maar is het nog steeds wel mogelijk om te scoren of een goal tegen te krijgen.