FIFA 21 | Carrière ideeën

Iedere bal dichtbij het lichaam van de doelman is een doelpunt. Heb de sprintsnelheid nu op 40 gezet ipv de 20 die OS aan geeft. Zal ook de doelman eens pimpen.

Ik heb zelf teruggeschakeld naar wereldklasse en het enige verschil dat ik merk zijn de scores, nu veel normalere uitslagen!

‘t is niet plots veel makkelijker?

Gister drie potjes gespeeld. Twee keer 2-0 en een keer 1-1 dus zou zomaar kunnen

Ik heb hetzelfde gedaan. Gelijk een stuk realistischer en alsnog best wat weerstand

Dan ga ik het toch ook eens proberen.

Gisteren ontdekt dat je bij je jeugdspelers goed moet opletten of hun positie die ze hebben wel de geschikte is. Ik speel met Lyon en een van de jeugdspelers die er in zat begon met 43 alg als CVM met een pot tussen 78 en 94. Ik zag dat zijn verdedigende stats zeer laag waren en dat zijn stats veel geschikter waren als CM of zelfs CAM. Na een positie wissel dat 2 weken duurde veranderde de speler van 43alg naar 55alg.

2 likes

Hebben jullie hier al wat van gezien?

Zal wel next gen zijn.

1 like

Denk next gen want heb al op Anfield gespeeld en toen kwam dit niet voorbij

Bayern München 2 is ook leuk, doe ik voor de 2de keer. Hebben spelers met een grote potentie en dan speel je uiteindelijk met ze in de Bundesliga

Die kunnen toch niet promoveren?. Of kan dat.in FIFA wel? Want zijn afgelopen seizoen bij de eerste 2 geëindigd. In de 3de bundasliga. En spelen dit seizoen gewoon daar in.

Kunnen in fifa wel promoveren. Dat maakt het leuker eerste seizoen speel je alleen geen bekertoernooi

1 like

Ik zit te denken aan een carriere te starten met Leicester City en dan alleen maar spelers te scouten/aankopen uit groot brittanie, turkije en belgie en misschien frankrijk.

Wat vinden jullie?

1 like

Ik zou ook spelers uit andere landen kopen, maar ik denk inderdaad dat Engeland, België en Turkije (op die volgorde) de landen zijn waar Leicester city het meest scout.

1 like

Ik denk dat je Frankrijk wel op gelijke hoogte met België kan plaatsen (Kante, Mahrez, Tielemans, Fofana). Turkije is geloof ik niet echt een land waar ze veel scouten, Söyüncü hebben ze in Duitsland opgepikt.

1 like

Leuk! Maar ben ik benieuwd. Hoe jij dit dan doet? Dan bedoel ik welke spelers haal jij dan?. Of ga je jonge spelers opleiden?.

Deel jonge spelers die al bij het team zitten met hoge potentie is voordeel van Bayern zijn goede spelers, en de rest bijvoorbeeld Carel Eiting en jongere andere spelers of huurlingen

1 like

Ik ga beginnen bij Aston Villa, club heeft een mooie historie, 7 keer landskampioen en 7 keer de beker gewonnen, toch laatste jaren niet wat het eerder geweest is. Proberen om Aston villa weer naar het niveau te krijgen van 1982, waarbij ze de beker met de grote oren om hoog mochten reiken met winst op Bayern in Rotterdam.

Iemand suggesties kwa realistische spelers aan te trekken? Of die goed voor mij zouden kunnen zijn.

Heb jij enig idee wanneer Elland Road in fifa 21 komt?