FIFA 21 - Algemene Discussie Topic

Waar halen jullie de game altijd? Ik begin gezien de Corona-ontwikkelingen toch niet op te gokken om hem ‘op afhaal’ te bestellen. Zijn er mensen die hem online bestellen en komt die dan echt op releasedate op de mat?

Ja zeker, een keer via bol en een keer via de wehkamp, beide op tijd. Ga nu voor digitale versie denk ik.

@Spoon0612 hoe gaat dat met de digitale in zijn werk dan? Stel ik koop een nieuwe PS of je raakt je PSN kwijt ofzo, kan je hem lijkt mij niet opnieuw downloaden?

Speel zelf op xbox. Je kan de aankomende versie overzetten naar de new gen. aangezien die er al snel aankomt. PSN heb je toch wel iets van opgeslagen? Raak je niet zomaar kwijt neem ik aan. Fifa20 had ik ook al digitaal

Ik dacht dat dat tijdens de beta al was opgelost

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: FIFA 21 Ultimate Team - Algemene Discussie

Wanneer begint EA Access en wat is hiervoor nu weer nodig? Speel via PS4

Ea acces begint vrijdag 1 oktober. Hier is een Ea acces account voor nodig.
3 ,99 per euro maand.

Ik heb de FIFA 21 gepre-ordered in ‘Disc-versie’. Kan ik dan alsnog EA Play aanschaffen en daarna de opgedane voortgang van bijvoorbeeld Careermode en FUT behouden voor als ik hem 9 oktober ontvang?

Ja dat is mogelijk de voortgang van Fifa van Ea plan word in de disc voortgezet.

2 likes

Dank! Dan dus even een abbo voor een maandje afsluiten!

Ja dat kan. Je kan het per maand opzeggen.

2 likes

Weet iemand wanneer de ratings/potentials bekend worden gemaakt voor career mode?

Geen idee, zouden die een apart nieuwsbericht krijgen? Waarschijnlijk kan je ze donderdag vanaf 17u overal wel vinden, dan begint de vroegste early access.

Vandaag om 19u begint de preload op Origin, trouwens.

Even een account aanmaken, na een maand weer op zeggen. Dan ben je voor 4 euro een tien uur eerder aan het fifa spelen.

1 like

Vervelende is dat er wel een Creditcard nodig is, die heb ik helaas niet, haha.

Ging toch ook met Paypal dacht ik ?

1 like

PS is nu ook met portemenee Xbox weet ik niet.

Probleem is: dan heb ik ook een CC nodig…

Oei oké ik niet. Al heb ik er sinds kort wel 1 via Bpost. Daar moet je zelf geld op zetten maar werkt met het Creditcard circuit.