FIFA 21 - Realisme Topic

Ik heb net gekeken Malen valt sowiezo af. Die is Blijkbaar in het spel naar Leipzig gegaan. En Boadu Zou ik voor 20 miljoen afkoop kunnen ophalen.

Tip: kijk eens naar Joao Pedro (Watford). Ik heb hem in mijn Ajax-career op de korrel.

1 like

Waarom ga je niet voor Dolberg. Prima speler en doet het behoorlijk bij Nice. Alleen ff terugval gehad door een blessure. De Argentijn Borre vind ik ook een heel behoorlijke spits en is all round beter dan Alario.

1 like

Mijn naam is Stan.
Ik stream carriere mode in het Nederlands op Twitch.
Ik zou het super leuk vinden als er mensen zijn die gezellig langskomen om lekker te praten en interactief mee te doen.

Tot snel :slight_smile:

Ik zou een deze dagen graag met Sheffield United willen starten alleen heb ik niet heel erg veel verstand van deze club. Waar scouten ze meestal en wat voor spelers trekken ze meestal aan?

@Goliath meestal spelers uit het verenigd koninkrijk. Ze zullen maar enkeling buiten de VK aantrekken, denk aan Berge (Genk) die ze vorig seizoen aantrokken. Ik zal veelal naar spelers kijken in de Championship of spelers in andere competities die uit bijv. Schotland of Ierland komen.

Na maanden afwezig te zijn begint het toch weer te kriebelen om weer eens een carrière op te starten, hierbij heeft Schalke 04 mijn voorkeur. Ik wil het team volledig gaan ‘‘rebuilden’’ en naar mijn eigen hand zetten. Ik wil met mooi voetbal Schalke weer naar de top helpen. Ik heb hierbij een paar vragen voor jullie:

• Om het leuker te maken wil ik een samenwerkingsverband aangaan met een club die bekend staat om zijn goed verzorgde voetbal, hebben jullie een leuke club in gedachte?

• Ik volg Schalke zelf niet intensief, om welke spelers moet ik mijn carrière bouwen? En wie staan op de nominatie om weg te gaan?

• Welke jonge Duitse talenten zijn leuk om op te pikken in de eerste seizoenen?

Ik ben benieuwd naar jullie input!

Schalke en FC Twente staan natuurlijk al dicht bij elkaar. Wellicht leuk om dit te googlen, zeer fraaie beelden leveren deze taferelen op! Alleen zie ik op dit moment spelers van Twente bij Schalke spelen

Met een samenwerking kom je denk ik al gauw uit op de grotere clubs, zodat je spelers kan krijgen (?). In Spanje heb je de grote twee en in Engeland zit je ook al gauw bij de bekende namen (Arsenal bijv. nu Mustafi (goedkoop) en Kolasinac (verhuurd) naar Schalke laten gaan. Of een Everton: soms wat talenten, spelers die buiten de boot vallen). Misschien een leuke optie: PSG. Relatief sterke jeugdopleiding en veel budget.

Volg Schalke niet op de voet; maar volgens mij moet je voornamelijk gaan bouwen op jongens als Serdar, Harit en Hoppe. Qua talenten zie ik vaak Robin Hack voorbij komen (Nürnberg en Schalke hebben een vriendschappelijke band). Maina doet het ook altijd goed. Bij de kleinere clubs lopen zo nu en dan ook nog wat talentjes rond, met name voorin/op de flank.

Florian Krüger van Erzgebrige Aue is dan misschien wel een must-buy voor jou. Spits die uit de jeugdopleiding van Schalke 04 komt.

Nog een optie is Armel Bella-Kotchap. Een 18-jarige fysiek sterke centrale verdediger die bij Bochum speelt. Barst van de potentie en kan zich ontpoppen tot de leider van de defensie.

2 likes

Ik dacht dat er gedoe was met het contract van Harit, dat hij niet wilde verlengen iod. Weet het niet 100% zeker.

De video hieronder kan misschien helpen om wat meer over de club te weten te komen.

Harit heeft inderdaad even wat gedoe gehad maar de lucht lijkt geklaard. Kabak zullen ze enorm gaan missen, was een van de weinige licht puntjes. Ik zou ook eens kijken naar Max, aangezien Kolasinac gehuurd is. Max is nooit echt door gebroken bij Schalke maar kan daar via een omweg best komen, doet het goed bij Psv. Verder de eerder al genoemde spelers zoals Bella Kotchap en Hack. Maina is snel maar voor het doel erg matig.

1 like

Marco Richter is ook een optie, speelt niet zo veel meer bij maar Mainz en heeft toch wel talent en redelijk wat potentie

Jezus wat irritant dat je het commentaar van de wedstrijd er doorheen hoort. En wat ziet Huntelaar er slecht uit in next gen, plofkop.

In het huidige gen toch net zo erg? Real face van fifa 09

Dankjewel voor de reacties heren, hier kan ik ontzettend veel mee!

@Begiristain

Qua samenwerking lijken Arsenal en PSG mij hele sterke opties, vooral PSG spreekt mij aan aangezien ik bijvoorbeeld spelers als Bakker perfect kan laten rijpen in de Bundesliga. Robin Hack stond al hoog op mijn verlanglijstje voor deze carrière, ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn om hem binnen te hengelen in S1!

@Larsenal

Goede opties, Kotchap ziet er érg veelbelovend uit, staat op het lijstje!

@LarsCF
Ga ik zeker even naar kijken, bedankt voor de input!

@Spoon0612

Ik zie Max pas weer naar Schalke komen in seizoen 3, wanneer we hopelijk weer een stabiele subtopper zijn. Desondanks een hele leuke optie, die ik zeker ga onthouden!

Nu kan ik wel even vooruit, wanneer verwachten jullie de spelersupdate met de laatste transfers? Dan kan ik eindelijk gaan beginnen. Heb er inmiddels erg veel zin in gekregen!

Is afgelopen vrijdag toch een update geweest? Of zit daar nog niet alles van Deadline Day in?

Hallo allemaal,

Ik wil nog iedereen bedanken die reageerde op mijn Bordeaux carrière, maar me PlayStation ging kapot. Heb inmiddels een nieuwe en ben gestart met Saint - Etienne.

Zijn deze spelers realistisch om te halen?

• Yari Verschaeren
  • Alakouch
  • Briançon
  • Djiku
  • Hlozek

Of weten jullie nog andere?

Brandon Williams als huur met koop optie naar Leicester winter '21?
Als middenveld versterking denk ik aan Pedro Concalves, voor de aanval al Armstrong (Blackburn) vastgelegd.
Heb mezelf max 3 versterkingen toegestaan per transferperiode. Wel hard nodig, want selectie is met verschillende blessure- gevallen (Tielemans 3 mnd) wel erg smal.

Adeyemi heeft in mijn carrière zijn contract bij Salzburg niet verlengd en is dus transfervrij. Zouden jullie hem dan naar het zojuist gepromoveerde Nürnberg trekken waar hij onbetwiste basis speler zou zijn?