FIFA 21 - Realisme Topic

Ik pak meestal een goede portretfoto en ga er zelf mee aan de slag. John Heitinga, Frank Rijkaard had ik al gemaakt. Mezelf ook redelijk na kunnen bootsen. Ik zou graag nog meer opties willen, maar dat er uberhaupt nu een editor is mag al vooruitgang heten.

Het enige waar ik me nu (en al heel lang) aan stoor is het verkeerde aantal spelers op de wisselbank. In Nederland mogen er tot 23 spelers geselecteerd worden, dus 11 in het veld en 12 op de bank en in FIFA maximaal 7.

1 like

Dat zou ideaal zijn inderdaad. Dan heb je veel meer aan een brede selectie en kan je talenten ook makkelijker laten doorstromen.

1 like

Vijf wissels zou ook top zijn!

EA hanteert echter de regels van de Premier League…

Is dat wel realistisch? In het echte leven wordt dit alleen gehanteerd omdat clubs door corona een drukker schema hebben en geen voorbereiding hebben gehad. In FIFA bestaat corona niet en is het gewoon net als alle andere jaren. 5 wissels lijkt me dan niet echt nodig.

Ja, dat is waar. Maar het zou mij niet verbazen dat die 5 wissels een blijvertje is.

Voor corona, was het drukke schema / overbelasting ook al een thema.

1 like

Thanks voor deze tip! Ik heb nu een lookalike van Xavi kunnen vinden en deze in mijn Barça CM ingevoegd. Dit maakt het net weer een stuk realistischer en dus weer iets waardoor ik het waarschijnlijk langer vol kan houden.

2 likes

Met graagte! Heb zelf via zo’n kanaal Nagelsmann nagemaakt, lijkt er echt enorm op.

1 like

Erik ten Hag, John Heitinga en Michael Reiziger

1 like

Johan Cruijff is moeilijk te doen, omdat haardracht moeilijk te benaderen is.
Maar deze komt in de buurt van jaren '70 Cruijff

1 like

Zou mooi zijn als je ook het postuur en lengte van je manager aan zou kunnen passen. Speel dan zelf als Roberto Carlos bij Real Valladolid, maar die heeft er nogal wat kilotjes bij gekregen IRL. In mijn carriere uiteraard keurig afgetraind haha

Ja, er missen nog wel een hoop evidente opties. Zo zijn er veel minder baardkleuren dan haarkleuren, slaat nergens op. Sowieso ook te weinig opties qua gezichtshaar.

Plus een - in mijn ogen - simpele optie om de reeds gebruikte managerscan gewoon aan te kunnen vinken, waardoor je met een bestaand persoon verder kan.
(of zou dat lastig zijn met rechten…)

1 like

Volgens mij zou dit alleen mogelijk zijn als je dan niet van club kan veranderen. De rechten staan volgens mij niet toe om als bijvoorbeeld Jürgen Klopp te starten met zijn officiële facescan en dan na een jaar naar Manchester United te vertrekken (om maar iets te noemen).
Ik zou het er overigens prima voor over hebben om die optie van het veranderen van club te laten vallen als ik dan met de officiële manager aan de lijn mijn carrière kan starten.

1 like

Ja, ik ook. Beetje wat ik bedoelde. Het wisselen van team deed ik vroeger wel eens, maar de laatste keer is inmiddels al jaren geleden.

Weet jij nog welke video je hiervoor hebt gebruikt? Wil zelf misschien starten als Nagelsmann bij Chelsea. Ben wel benieuwd hoe dat er een beetje uit zou kunnen zien.

Da’s deze: https://www.youtube.com/watch?v=YkJsB5gDHgg

1 like

Mocht je een managercarrière willen doen met Rooney als coach is het de moment, die wordt in de volgende update wellicht uit de game verwijderd, zou wel kunnen dat zijn gezicht wordt behouden als coach van Derby County net zoals met Vincent Kompany bij Anderlecht ook zijn gezicht als speler heeft behouden gelukkig

Wie van volgend lijstje zien jullie wel of niet naar RB Leipzig trekken?

Gravenberch
Dolberg
Wijndal
Malacia

Op Gravenbergh na allemaal wel realistisch, uiteraard Wijndal of Malacia en niet beide maar schat zo in dat je ze toch niet beide zou halen. Dolberg schijnt in het echt ook in de serieuze belangstelling van Leipzig te staan.

1 like

Begrijp dat je graag iemand van je lijstje haalt, maar heb zelf altijd het idee gehad dat Donyell Malen (PSV) of Myron Boadu (AZ) ideale spitsen zijn voor het omschakelvoetbal van de Red Bull Group. Voor de linksbackpositie heb je natuurlijk al Angeliño, welke rol krijgt een Wijndal of Malacia dan in je elftal?

1 like