@mart442, eerlijk? Nee. Het lijkt me dat een speler die in verband werd gebracht met Arsenal, Barcelona en Bayern München niet twaalf maanden later voor een promovendus gaat kiezen. En mocht hij al voor een promovendus kiezen, dan zie ik hem eerder kiezen voor een club met een enorme achterban als HSV.
Zijn de volgende transfers realistisch
Marcelo naar Lyon
Aangezien hij weinig aan spelen toe komt onder Zidane
Tolisso huren van bayern met optie tot koop
Om de talenten rustig te brengen
En later nog van de beek ophalen bij united zodat hij hetzelfde pad kan bewandelen als Memphis
Ik hoor graag van jullie
Carrière met PSG begonnen op enkele aankopen na zou ik de kern zo frans mogelijk willen hebben.
Wil een nieuwe nummer 9. Ik gebruik Neymar en Mbappe als flankspelers.
- Romelu Lukaku
- Erling Haaland
- Anthony Martial
Voor de spits positie ben ik niet tevreden van Icardi, Moise Kean is wel een fijne spits maar is geleend. Denk er wel aan om die definitief binnen te halen.
Lijkt Messi je geen realistische aankoop?
Ik betwijfel of ik pakweg 90-100 miljoen wil geven aan een 33 jarige die dan ook nog eens 400K per week vraagt. Terwijl zijn waarde vooral zal afnemen door zowel leeftijd als dalend algemeen. Indien hij tegen Januari zijn contract nog niet verlengd heeft misschien.
Agüero is in real life ook al een paar keer gelinkt aan PSG.
Wel een beetje een zelfde probleem als Messi qua leeftijd.
Is denk ik wel einde contract.
Als je een realistische carrière met PSG wilt doen moet je niet zo denken, die willen elke ster binnenhalen ongeacht leeftijd. 
Willen jullie mij ook helpen met leuke realistische aankopen voor Lyon?
Een vervanger voor Memphis
Een vervanger voor cv Marcelo
En is het realistische om Marcelo van real te halen?
Als je een Franse kern wilt, zou ik gaan voor de Franse optie, haha.
Voor spits Benzema, Lacazette terug halen. Als cv Simakan.
Wil je hetzelfde type als Memphis? En in welke positie gebruikte je hem?
Allasane Plea, Lacazette of Benzema komen allen uit de jeugd ook Martial komt oorspronkelijk van Lyon.
Fekir zou de rol van Memphis kunnen vervullen maar is pas in 2019 vertrokken.
Als CV lijkt Umtiti bij barca te mogen vertrekken en is Diakhaby misschien ook wel een optie van Valencia.
Marcelo van real vind ik overigens zeker kunnen.
Memphis gebruikte ik als sp in een vrije rol
Wil nu een bewegelijke maar ook redelijk sterk aan de bak vervanger
En het budget voor enkel die speler bedraagt? Mogelijkheid om memphis de omgekeerde richting uit te sturen of is hij al weg?
25000.000
Memphis heb ik nog wel slim idee om hem in een ruil te betrekken
Maar met welke club wil namelijk ook voor Memphis een realistische vervolgstap
Ja daarom twijfel ik vooral tussen Martial of Lukaku, die is natuurlijk ook perfect franstalig en werd onlangs genoemd omdat inter in financiële problemen zit. Wat me ook doet twijfelen bij Martial is dat ik ook interesse heb in Pogba. En dan zou ik er 2 bij dezelfde club weghalen.
Depay betrekken in een deal met Barça voor Umtiti lijkt me dan niet gek, zelfde met Benzema bij Real.
Denk dat Lacazette of Benzema wel interessant kan zijn via een ruildeal dan.
Zonder ruil is Bakambu misschien wel een optie, zit in China met een aflopend contract.
Josef Martinez van Atlanta United is ook een optie.
Ezequiel Avila, Divock Origi en Breel Embolo kunnen ook allen interessant zijn.
Heb jij wel eens aan Benzema gedacht past goed bij PSG
Awel zelf had ik er nog niet aan gedacht. Beetje wel dezelfde reden als Messi en Aguero waarom ik er tegen ben. Hoge transfersom en salaris terwijl ze bij mij enkel zullen afnemen in kwaliteit en waarde. Nu goed Benzema heeft wel het voordeel dat hij fransman is en heeft ook wat meer kracht en lengte wat ik toch wel een plus vind. Ik ga hem toch scouten en kijken wat hij moet kosten, overigens is het zo dat Real Madrid 73 miljoen heeft geboden op Icardi, een bod waarmee ik akkoord ging. Benzema in de plaats is dan niet eens zo gek.
Nu valt mij nog een extra optie te binnen.
- Antoine Griezmann naar PSG?
Zou ook zeker kunnen. Ben alleen wel benieuwd hoe je die dan in gaat passen. Rendeert toch het beste met een targetman erbij. Dat zijn Mbappe en Neymar niet. In mijn FCB carriere kwam PSG zelf voor Griezmann.