FIFA 21 - Realisme Topic

Samuel Umtiti, Allan Marques Loureiro en Philippe Coutinho moeten in de komende maanden ongeveer 150 á 170 miljoen euro opleveren voor Barcelona. Daarnaast ben ik bereid om te luisteren naar huuraanbiedingen voor Arnau Tenas, Monchu, Konrad de la Fuente en Francisco Trincão. Kortom, de selectie verliest minimaal drie spelers die doorgaans voor breedte in het elftal zorgen. De transfervrije komst van André Onana en de miljoenentransfer van Rodrigo Hernández zorgen ervoor dat er nog 50 á 70 miljoen euro beschikbaar is om de selectie te versterken. Daarmee zou ik de selectie willen versterken met een linksbenige centrale verdediger en een (multifunctionele) aanvaller. Dit zijn de namen die ik tot nu toe ben tegengekomen:

• Joško Gvardiol (RB Leipzig) - huur met optie tot koop van €10,000,000

• David Alaba (Bayern München) - transfervrij

• Dani Olmo (RB Leipzig) - €50,000,000

• Bryan Gil (Sevilla) - transfervrij

• Sergio Agüero (Manchester City) - transfervrij

• Abel Ruiz (Real Valladolid) - €3,500,000

• Paulo Dybala (Juventus) - transfervrij

Welke spelers zouden jullie naar Camp Nou halen? Welke namen zijn realistisch? Of hebben jullie nog suggesties voor andere versterkingen?

Gvardiol: lijkt me realistisch, althans niet voor die prijs, maar heb je al niet genoeg verdedigers?
Alaba: is hij in 2022 nog steeds transfervrij op te halen? Als dat zo is zou het moeten kunnen.
Olmo: lijkt me ook realistisch.
Gil: werd onlangs nog aan hun gelinkt.
Agüero: is hij niet te oud? Zou denk ik wel met Messi nog samen spelen.
Abel Ruiz: wil hij nog wel terug naar Catalonië?
Dybala: denk niet dat hij op de bank wil zetten en je aanval is volgens mij al het sterkste punt van je team

Ik zoek voor Southampton een cm die naast Ward-Prowse kan spelen zelf had ik de volgende opties in gedachten:

• Camara (Olympiakos)
  • Schouten (Bologna)
  • Beltran (Celta de Vigo)
  • Nandez (Cagliari)
  • McGregor (Celtic)

Vinden jullie deze opties realistisch? En voor welke optie zouden jullie gaan?

Zouden allemaal wel moeten kunnen eigenlijk.

Misschien Edu Exposito van SD Eibar, kost minimaal 15 miljoen

@Imparator, ben het met je eens dat die transfersom van Joško Gvardiol (RB Leipzig) niet helemaal realistisch is. Hij werd namelijk voor €16,000,000 overgenomen van Dinamo Zagreb. Misschien moet ik dan een optie tot koop van €30,000,000 hanteren? David Alaba (Bayern München) heeft in mijn carrière afgelopen seizoen een 1-jarige contractverlenging getekend, waardoor hij nu alsnog transfervrij kan vertrekken. Paulo Dybala (Juventus) haal ik in ieder geval van de lijst, denk namelijk dat hij andere spelers in de weg gaat lopen.

Ik zoeken met Southampton een versterking centraal achterin ik dacht zelf aan Chambers (Arsenal) of Tanganga (Tottenham).
Komen beide amper aan spelen bij hun club.
Ik zou ze willen huren met optie tot koop wat vinden jullie hiervan?

Zijn beide haalbaar, Tuanzebe of die andere brit van Arsenal naam ontgaat me even zouden ook goede opties kunnen zijn.

Rob holding bedoel je?

1 like

Correct Rob Holding inderdaad al zie ik dat die wel in het echt redelijk vaak basisspeler is.

Beide bedankt, Rob Holding speelt maar mijn mening met even teveel om Arsenal te verlaten. Ik ga daarom de keuze maken tussen een van 2 eerder genoemde spelers.

Voor mijn carrière met AZ moet ik 2 cruciale spelers halen en daarnaast 50 miljoen winst maken, mijn idee was om
boadu en wijndal aan het eind van het seizoen te laten gaan en hopelijk daar die 50 miljoen voor kunnen krijgen. Nu zoek ik dus 2 cruciale spelers voor de posities centrale verdediger en spits, wie heeft goed suggesties?

Als vervanger voor wijndal heb ik Tyrick Mitchell van Crystal palace op het oog

Giakoumakis en Oosterwolde als vervangers van die twee kan denk ik een optie zijn.

Heb Tyrick Mitchell op het oog van Crystal palace, en voor de spits zoek ik iemand die de rol cruciaal wilt

Misschien een domme vraag maar is Ihattaren haalbaar voor Newcastle United? Afgelopen zomer zou ik nooit van zijn leven hebben gezegd maar nu zou ik het niet met zekerheid kunnen uitsluiten. Ik sta momenteel 8e in de PL en een transfer van 30 miljoen is geen uitzondering voor de engelse middenmoot.

Haalbaar? Ja. Realistisch? Nee. Ondanks zijn persoonlijke issues blijft hij natuurlijk een bijzonder talentvolle voetballer die simpelweg een omgeving nodig heeft waarin hij vertrouwen voelt en tegelijkertijd gedisciplineerd wordt door collega’s waarvan hij dat accepteert. Zou het bijvoorbeeld niet vreemd vinden als clubs als Ajax en Sevilla interesse tonen. Newcastle United zou voor hem in mijn ogen een onverstandige stap zijn.

1 like

Oke wil die mening gerust delen, wat gedacht van Nikola Vlasic is die wel realistisch?

Kan Dumfries naar Spurs om de concurrentie met Aurier aan te gaan?

Ik vind van wel, ben er vrij zeker van dat hij die ook vrij snel zal winnen :wink:

1 like

De concurrentie voor een basisplaats of de concurrentie om back-up voor Doherty te zijn? Eerste lijkt mij in elk geval kunnen.

1 like