Las gister dat Man utd een eerste optie heeft op Sancho. De drie spelers die je in gedachte hebt zijn alle drie verschillend. Als je met Rashford op links speelt en Martial in de spits dan past Sancho zeker op rechts. Hele verbetering ten opzichte van James. Maddison vind ik het beste tot zijn recht komen centraal maar daar heb je Fernandes en eventueel Van de Beek. Zou ik niet doen net zo min als Perisic. Dat bedrag wat je aan hem kwijt bent krijg je er niet meer voor terug. Zou vol voor Sancho gaan.
Iemand leuke spelers voor espanyol, bet net begonnen en zoek vooral jonge spelers met een leuke potentie die niet al te duur zijn, ook een nieuwe keeper is een prioriteit
Kijk eens naar Luke Shaw bijvoorbeeld als die al oud genoeg wordt geacht als ervaren speler natuurlijk. Bij mij haalt Man U regelmatig nog een linksachter en is dan 3e keus na Telles en de nieuw gekochte linksachter. Ook Chelsea heeft 3 linksachters met Alonso, Chilwell en Emerson.
Heb een paar namen, maar het ligt er ook een beetje aan wat de insteek van je carrière wordt. Dit zijn een paar namen die passen bij (redelijk) budget gericht, gerichte aankopen.
GK: Geronimo Rulli, tweede keeper bij Villarreal. Paar jaar terug nog een ‘toptalent’ met een Manchester City contract. Daarnaast is Paul Bernardoni van Angers een optie.
CM: Exposito, goede passer. Daarnaast Cheick Doucouré van RC Lens, best wel een beest.
Heb je centraal achterin al niet genoeg spelers?
Nu ik zo weer wat namen in m’n hoofd heb, begint het meteen weer te kriebelen om een CM te starten. Alleen dan zie je weer de slechte CPU-transfers/andere bugs en dan ben ik er al weer klaar mee…
Ik heb vandaag met espanyol mijn spits Raul de Tomas verkocht voor 35 miljoen aan arsenal, nu zoek ik een goede vervanger waar ik 25 tot 35 miljoen kan uitgeven, iemand een logische en realistische idee? Heb zelf Wesley van Aston villa in gedachte