Wesley zou kunnen. Kan je ook Rafael Santos Borre aanbevelen. Jose Macias uit Mexico of Federico Vinas zijn ook nog een leuke opties.
Hoi spoon, de beste wensen nog.
Dankje voor reactie, Federico vinas kende ik nog, had zelf dus Wesley in gedachten aangezien hij wel een aardige sterkste spits is, Macias heb ik gehad met mijn lanus carriĂšre in fifa 20, was een leuke spits die veel scoorde toen maar wil nu iets nieuws uitproberen. Borre heb ik nog niet gebruikt gaat daar wel even naar kijken
Ben uiteindelijk gegaan voor Wesley omdat die nog de goedkoopste was van de 3, kosten 19 miljoen, vinas wouden ze voor 28 miljoen verkopen en borre voor 41 miljoen
Hi allen,
Allereerst allemaal de beste wensen uiteraard. Dat het een mooi jaar mag wordenâŠ
Ik zoek met mijn Schalke 04 momenteel een CV. Wil een beetje in een 5-2-1-2 / 3-5-2 opstelling gaan spelen. Kabak en SanĂ© als buitenste CVâs gebruiken en de meest centrale laten inschuiven. Hij moet over een goede pass beschikken en kunnen indribbelen. Beetje zoals een Blind. Januari, seizoen 1. Sta momenteel 8e, maar wissel goede resultaten af met slechte.
Hmm⊠lastige. Met Schalke zit je al snel aan je budget en het is een vrij specifieke positie. Qua pure CVâs zou Christensen van Chelsea heel mooi zijn. Zit daar op een dood spoor, maar zal ongetwijfeld nog wel wat moeten kosten. Een oude bekende: Jeremiah St. Juste. Kan goed indribbelen en heeft een redelijke pass. Bij Heerenveen was hij altijd prima in zoân rol (weliswaar als RCV) en hij heeft nu Bundesliga ervaring.
Andere optie: een multifunctionele speler halen, die tussen Kabak en Sané kan spelen, maar ook door kan schuiven als CVM. Denk aan hoe Bazoer nu speelt bij Vitesse. Hij is een optie. Verder is Cheick Doucouré een alleskunner. Bij FC Barcelona heb ik de zoon van Lilian Thuram gehaald: Khéphren Thuram. Komt uit de Monaco jeugd en speelt nu voor Nice. Is een CVM/CM, maar kan prima in die rol spelen.
Thanks voor je snelle reactie!
Het is inderdaad een lastige positie. Wat betreft Christensen, ik ben van plan om elk seizoen 1 âtopspelerâ te halen die wat duurder is maar wel direct een versterking. Met het terughalen van Mesut Ăzil naar zijn geboortestad heb ik dat al gedaan, dus ga ik geen genoeg geld hebben voor Christensen.
Aan Bazoer zat ik inderdaad ook te denken, maar merk aan mezelf dat ik het juist minder leuk vind als ik meer Nederlandse spelers haal. Ik zal eens kijken naar Thuram, maar als hij naar Barcelona kan (bij jou dan), is Schalke wel realistisch dan?
Kana van Anderlecht heb ik zelf gehaald bij HSV. is een CVM maar kan ook achterin spelen. Hij heeft bij mij echter nog niet veel minuten gemaakt dus ik moet nog gaan ondervinden of hij ook fijn speelt
Op zich kan Thuram denk ik wel. Is geen Barça-prospect, het is puur dat ik hem zelf gevonden heb. Lastige is, zoals vaak met Schalke, meer de vraag hoe gemakkelijk Nice hem laat gaan. Is geen basisspeler en nog een talent. Schalke zal ongetwijfeld wat op tafel moet leggen, maar vind het lastig in te schatten wat dat nu zou zijn.
Uduokhai van Augsburg zou ook nog een optie zijn en Kolasinac word gehuurd van Arsenal, wellicht een leuke optie voor LB.
@Begiristain, spelers als KhĂ©phren Thuram (OGC Nice) en Cheick DoucourĂ© (RC Lens) zijn inderdaad op het eerste oog geen typische Barcelona-spelers. Maar waren Seydou Keita en Yaya TourĂ© dat destijds bijvoorbeeld wel? Denk juist dat zoân type speler ontzettend kan helpen.
@Jesse, Cheick Doucouré (RC Lens) is een echte dragende kracht voor zijn club en zou voor Schalke 04 een directe versterking zijn.
Klopt @Joostvans! Heb Thuram gevonden in mijn zoektocht naar een Yaya TourĂ©-achtige speler, haha. Zag ook niet veel âgrotereâ spelers/talenten die daar op lijken. Andere namen waren Zakaria en Cheick DoucourĂ©.
@Begiristain, heb zelf de âluxeâ dat ik tussentijds Ilaix Moriba heb kunnen toevoegen aan mijn carriĂšre. In principe is dat meer een type-Pogba, maar hij zorgt wel voor spierballen op het middenveld. Althans, ik denk dat hij dat in de toekomst kan bieden. Door financiĂ«le restricties en andere prioriteiten heb ik nog geen middenvelder van dat type aangetrokken, maar begrijp volledig dat je uiteindelijk bij KhĂ©phren Thuram bent uitgekomen. Heb hem zelf ook op de scoutingslijst staan!
Relatieve koopjes:
David Hancko (Sparta Praag)
Kevin Vogt (Hoffenheim)
Koray GĂŒnter (Hellas Verona)
Alex KrĂĄl (Spartak Moskou)
Milos Veljkovic (Werder Bremen)
Voor mijn Cariere met Atletico Madrid ben ik opzoek naar een rechtsback. Iemand tips ?
Gonzalo Montiel, River Plate.
Youcef Atal, Nice
Tomas Tavares, Benfica. Eerste seizoen verhuurd.
Ricardo Pereira, Leicester
Pereira, Dumfries, Mbabu?
Maitland-Niles
Sacko (Vitoria guimaraes)
Bellerin
Celik (lille)
Ik zoek een realistische smaakmaker voor Bournemouth, het liefst met een echt gezicht.
Mag een grote naam zijn (denk aan iemand als ozil) of iemand die veel creativiteit brengt (soort Grealish).
Ozil Naar Bournemouth is niet echt relastisch lijk mij. Dat is gewoon een stap terug.
Dat snap ik, bedoelde meer iemand met een grote naam die een beetje is teruggevallen. Die de ploeg net wat leuker maakt om naar te kijken. Misschien is Taarabt een beter voorbeeld.