Voor de spitspositie misschien Boadu? Wellicht niet de allersterkste maar wel snelheid en technisch sterk, zou naast in de spits ook hangend vanaf links kunnen komen. Alexander Isak zou ook wel aan je eisen voldoen denk ik, heeft ook een gameface! Bij Salzburg speelt Koita, die kan die rol denk ik al wel aan. Adeyemi is een groot talent daar, maar voldoet nog niet helemaal aan je profiel.
Bradaric van Lille als linksback? Zie dat Sint Truiden ook een talentvolle back heeft, een Nieuw-Zeelander. Zit er wel pas sinds afgelopen zomer dus zal niet direct beschikbaar zijn. Saracchi komt in het tweede jaar trouwens ook terug, ook een prima speler om erbij te hebben.
Veel jonge keepers met een beetje potentieel zijn er niet, kom dan al snel bij Vandevoordt uit. Weet niet of hij momenteel in de basis staat? Anders zou hij wel een geschikte kandidaat zijn om bij Leipzig eerst een jaartje (of twee) te wennen om het dan van Gulasci over te nemen.
@Raindog Voor linksback, echt: ik zweer bij die jongen in FIFA 21 = Alexandro Bernabei van Lanús:
Zo sterk als een paard, uithoudingsvermogen en techniek en in staat om de gehele flank te bespelen als linkerverdediger, linkervleugelverdediger, linkshalf en linkeraanvaller.
Dominik Szoboszlai al binnen neem ik aan? Weet niet of je op de hoogte was dat Leipig afgelopen zomer Gvardiol van Dinamo Zagreb (hebben overigens ook nog een leuke keeper) voor zestien miljoen heeft gekocht? Hij komt pas volgend seizoen naar Duitsland.
Vorige FIFA heb ik veel plezier beleefd aan Adam Hlozek en Nicolas de la Cruz. Hlozek ken je vermoedelijk wel, groot talent. De la Cruz is heel allround. Kan overal op het middenveld spelen. 4* zwak been en skillmoves. Erg snel, goed uithoudingsvermogen, prima positiespel/passing. Alleen z’n kracht is wat matig.
Op basis van het verleden qua Leipzig/Bundesliga kan je uiteraard kijken naar Red Bull Salzburg. Daka doet het erg goed in de spits en Adeyemi heeft een goede potentie in FIFA. Nog wel wat interessante jongens in de selectie, zoals Camara. Verder kan je natuurlijk nog shoppen voor talenten bij Paris Saint-Germain.
Hlozek moet m’n toptarget worden voor in de spits, maar ik wil in S1 de drie die ik nu heb kansen geven. Szoboslai heb ik er al bij gezet, Gvardiol haal ik begin S2 sowieso. Met Olmo, Nkunku, Sabitzer, Forsberg en Szoboslai heb ik wel veel aanvallende middenvelders, en ook Kluivert komt op die plek terecht. Maar het puzzelen maakt het ook wel leuk.
De la Cruz en die keeper ga ik eens opzoeken, bedankt!
Wil kijken of ik mijn carrière met Nürnberg voort wil zetten hiervoor zoek ik een vervanger van Misidjan voor de rm positie in een 3-5-2.
Ik denk dat ik maximaal zo’n 3 miljoen te besteden heb.
Met mijn Los Angeles fc carrière zoek ik nog een nieuwe centrale verdediger, heb op dit moment Jamie Sands ( gekocht van FC Dallas) op die plek staan maar die is van origine een centrale verdedigende middenvelder, dus ben op zoek naar een verdediger die lang en talentvol is, heb ene budget nog van 14 miljoen euro, iemand suggesties? Hou het wel een beetje realistisch, dus geen top verdedigers
Voor mijn schalke carriere ben ik opzoek naar een rechtsback. Wel een realistische en het liefst met real face.
Zelf had ik Vagnoman in gedachte alleen heeft hij geen real face.
Kijk is naar carter-vickters. Van tottenham is het 1e seizoen wel uitgeleend. Is geen super talentvolle maar toch kan die 79 worden. Is tevens een amerikaan
Realistisch en real face wordt vrij lastig.
Benjamin Henrichs misschien als hij terug is van zijn verhuur aan Leipzig. Weiser van Leverkusen, is daar geen eerste keus. Jedvaj idem dito.
Heb gekeken ook naar cisse van olympiakos maar koos voor Brooks aangezien hij Amerikaans is en het bod van 11,5 miljoen werd geaccepteerd, zie eerder Brooks naar de MLS komen dan bijvoorbeeld een Mason Holgate die ik ook wel interessant vind
Ik zie eerlijk gezegd geen van beide naar de MLS trekken. De regel lijkt toch te zijn dat spelers vanuit Europa naar de USA trekken als ze de 30 ruim voorbij zijn. Als je talentrijke spelers wil aantrekken ga je in een andere vijver moeten vissen.
Mijn bedoeling was ook talenten maar ik zag Brooks voorbijkomen en daarnaast is het een ervaren speler, tuurlijk zal Brooks niet zomaar terugkeren maar fifa hoeft niet altijd helemaal realistisch te zijn
Ben voor mijn carriere met bordeaux opzoek naar een centrale verdediger die jonger is dan 26. Het liefst een fransman om wat meer franse spelers toe te voegen aan de selectie. Zelf zat ik te denken aan Boscagli is dit realistisch? Nu hij veel.speelt bij PSV.
Of senesi van Feyenoord alleen is dit geen fransman
Y.Atal van Nice
Bennacer van Milan, komt dit seizoen amper aan spelen toe.
Boudaoui ook van Nice.
Barkok, Frankfurt.
Ounas Napoli (verhuurd aan Cagliari).