FIFA 21 - Speler gezocht

In S2 kan je Watkins’ opvolger bij Bournemouth Toney ophalen. Had een paar wedstrijden met hem gespeeld in Fifa 20 en vond hem zeer goed.

1 like

@Begiristain, wat een toeval! Een paar uur geleden zag ik ook de selectie van Aston Villa voorbij komen en dacht er meteen aan om een carrière met hen te starten. Uiteindelijk heb ik een voorkeur voor Leeds United (zodra Elland Road gewoon beschikbaar is), maar begrijp volledig dat je voor Aston Villa kiest. Over Leeds United gesproken, wat denk je van Kalvin Phillips als balafpakker op je middenveld? Dat is meteen een kwaliteitsimpuls! Of zoek je naar een speler die meer de stap omhoog richting Aston Villa moet gaan maken? Laat me even weten naar welk profiel je ongeveer zoekt, lijkt me leuk om mee te denken!

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: FIFA 21 - Realisme Topic

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: FIFA 21 - Realisme Topic

Stadion van Leeds komt vanaf dinsdag op console. Title update

2 likes

Thanks @Joostvans! Philips vind ik wel een mooie suggestie. Zou het passen om een Engels international naar Villa te halen? Ik vind het prima om op hetzelfde niveau spelers te halen, wil ook niet meteen naar de top-6. Qua profiel ben ik er nog niet helemaal over uit (moet waarschijnlijk eerst ook nog even spelen); het ligt er een beetje aan hoe ik mijn as opstel (één of twee C(V)M’s. Zal het posten in ieder geval!

Phillips gaat Leeds toch niet verlaten voor Villa? Hij is daar superbelangrijk, en het zou amper een stap vooruit zijn.

@Raindog, helemaal met je eens. Denk niet dat Kalvin Phillips op korte termijn vertrekt bij Leeds United, maar opperde de suggestie vooral om te kijken naar welk type speler @Begiristain op zoek is. Op zich is het niet onrealistisch om een Engels international naar Aston Villa te halen, denk bijvoorbeeld aan Ross Barkley (al was hij geen international meer op het moment dat hij de overstap maakte). Maar dan moet het verhaal wel kloppen in zo’n geval. @Begiristain, hou ons maar even op de hoogte en vertel ons straks maar het gewenste profiel. Dan kunnen we meer gericht meedenken!

1 like

Hallo allemaal,

Ik zoek aankopen voor mijn Bordeaux carrière. Ik hou het realistisch dus zoek ook realistische aankopen.

Alle positie welkom.

Iemand idee?

@Mitchell
Ik heb in mijn bordeaux carriere amadou gekocht in seizoen 2 en van hem een cv gemaakt.
Je kunt ook naar gnagnon kijken als cv. Op CAM heb ik Aouchice gekocht van saint ettienne. Heb ook hoever geleend met koopoptie.

En voor de rest heb ik 2/3 jeugdspelers bij mn eerste elftal zitten. Waarvan er een in de basis staat als linksback

@Mitchell ik denk dat het ook wel leuk is als je Laurent Blanc aanstelt als trainer. Hij heeft in het verleden best wat succes gehad met Bordeaux.

Verder kun je als speler kijken naar: Maupay (Brighton, SP), Nkoudou (Besiktas, LM), Solet (RB Salzburg, CV)

Iemand enig realistische spelers voor Leeds United? Ben wel benieuwd hoe jij @Joostvans Leeds zou kneden.

Ik heb zelf De Paul in de winter aangetrokken.

Ik zoek voor fc Nürnberg in de winterstop van seizoen 1 een basis cv dit kan zowel op huurbasis als permanente basis.
Iemand ideeën?

Omeragic van Zurich of Leitsch van Bochem

Kevin Ehlers van Dynamo Dresden. Jonge talentvolle CV die op het derde niveau speelt.

Als je een ervaren optie nodig hebt zou ik Dino Peric van Dinamo Zagreb aan willen raden. Wat een tank is dat joh. 1.97 meter, 84 kracht, 84 springen, 76 sprintsnelheid en kan ook nog redelijk verdedigen.

Ja heb ik ook op mijn verlanglijst staan, leuke speler alleen jammer dat hij geen gameface heeft.

Voor mijn Chelsea Carrière seizoen 3 ben ik op zoek naar een vervanger voor Thiago Silva die er direct staat en ook zo’n type speler is. Iemand die positioneel sterk is en goed kan meevoetballen. Hij zal vaak met 2 centrale verdedigers naast zich spelen, ik speel namelijk net als Tuchel. In de toekomst zou Ampadu die plek kunnen vervullen, maar die is nog niet ver genoeg ontwikkeld.

Marquinhos zou voor de hand liggen, denk ook niet onrealistisch als Tuchel hem naar Chelsea zou halen. Ik ben benieuwd of jullie nog andere namen weten?

Denk dat Marquinhos op zich wel kan, speelt ook alweer een tijdje in Parijs. Anders kom je al gauw uit op de jongens van Leipzig. Koundé vind ik zelf echt een aanrader en volgens mij is Tapsoba bij Leverkusen ook wel gewend om met drie te spelen. Kamara vind ik zelf ook een aanrader, overigens. Hoewel hij in RL ook geregeld CVM staat.

1 like

Voor Aston Villa S1 zoek ik een extra aanvaller (Wesley en Trezequet laat ik gaan). Voorkeur gaat uit naar iemand voor de rechterflank. Grealish staat links, Barkley CAM, Watkins SP en Traoré nu rechts. Heb een extra speler nodig, die tevens snelheid brengt. Traoré speelt iets fijner dan ik had verwacht, maar lijkt effectiever rond de spits. Ik twijfel daarom om een speler te halen die op rechts erg goed is, zodat Traoré meer centraal kan spelen. Anderzijds is het een mogelijkheid om twee iets mindere spelers te halen als back-ups in de spits en op rechts.

Voor nu heb ik gekeken naar Rashica, wie allround is en Sarr van Watford; hij is enorm goed in het passeren, maar minder in afwerking (en is voornamelijk rechtsbenig). In de spits vond ik Adam Armstrong fijn spelen en vorig jaar vond ik Karlan Grant een goede vervanger. Joshua King is helaas net naar Everton. André Gray en Wilson had ik vorig jaar nog op de shortlist, maar lijken nu geen optie.

Bij Brentford speelt momenteel Mbeumo, maar zij hebben net Watkins en Benrahma verkocht voor veel geld. Chamberlain zou een optie kunnen zijn, maar dat vind ik nog wat vroeg. Bij Bournemouth speelt Brooks, maar die mist snelheid. McNeil en Cantwell zijn tevens interessant, maar meer gericht op de linkerflank (evenals Kent van de Rangers) en tevens niet zo snel. Daniel James en Reiss Nelson zou ik kunnen huren, maar daar gaat de voorkeur niet per se naar uit.

Iemand realistische suggesties?