FIFA 21 - Speler gezocht

Misschien DanuJuma Groeneveld? Hij is rechts maar speelt aan de linker kant,. Je zou hem dan RVA kunnen maken?; Of Hudson-Odoi proberen,.

1 like

Ik had Reiss aangeraden maar ook James of Callum Hudson Odoi vind ik mooie opties.

1 like

Ik ben zelf van plan om te kijken of Marcus Edwards haalbaar is voor Villa voor die plek. Supersnel, Brits, real face.

2 likes

Just ook een knappe optie!

Die heb ik bij Excelsior zien spelen, werd er niet warm van :sweat_smile:

Hudson Odoi voor huur of koop? Reiss had ik ook genoteerd! Maar die zal waarschijnlijk gehuurd moeten worden.

Xavier Amaechi misschien,is engelsman,weet wel niet of hij een real face heeft en wat zijn potentieel is.

1 like

Misschien goede optie voor later! Is in S1 maar 60 ALG zie ik.

Anders misschien Buendia van Norwich? Is net als Brooks een goeie voetballer maar alleen niet de snelste.

1 like

Misschien Berghuis? Halen haha. Ik vind het wel een club voor hem,. Ik zou Odoi eerste porberen te huren,. Want volgens mij is hij best duur.

1 like

Doet het in Portugal wel erg goed blijkbaar.

Hudson Odoi is niet echt realistisch, Tuchel laat zien veel vertrouwen in hem te hebben en Chelsea heeft een paar maanden geleden een bod van 50 miljoen afgewezen van Bayern.

2 likes

Ja, dat was ook mijn eerste gedachte. Als die Sarr nou gewoon een beetje een linkerpoot had gehad
 :laughing:

2 likes

@Begiristain wat vind je van Madueke van PSV? Verder is Chukuwueze van Villarreal misschien een optie? Als je een Britse optie wilt zou je naar Diangana van WBA kunnen kijken, is ook een linkspoot op rechts. Een stap van West Brom naar Villa lijkt mij prima kunnen, zijn ook geen rivalen dacht ik.

1 like

Jammer dat Demarai Gray net naar Leverkusen is. Diangana zoals @db1512 zegt zou ook zeker een mooie zijn.

1 like

Misschien domme vraag maar waar is El Ghazi in dit verhaal? Is ook zo’n type toch?

WBA en Villa zijn wel rivalen toch? West Midlands Derby dacht ik. Of is dat gewoon een vriendschappelijke rivaliteit?

1 like

Klopt! WBA en Villa vechten de West Midlands Derby uit.

Inderdaad jammer dat Gray naar de Bundesliga is gegaan. Madueke staat op mijn lijst, maar voor de toekomst! Misschien dat ik hem toch eerder haal, als ik geen andere optie vind.

Overigens geen domme vraag waar Anwar El Ghazi is. Die behoud ik gewoon. Op dit moment bestaat mijn aanval echter enkel uit Grealish, Watkins, Traoré en El Ghazi (Barry is pas 16). Daar kan dus nog wel wat bij. Wesley vond ik niet erg goed en Trezequet vind ik niet goed genoeg als middenvelder, maar ook te traag als buitenspeler. Beiden zijn dus vertrokken.

Jammer van Wesley, ik was nogal gecharmeerd van hem toen hij nog in België speelde. Groot en sterk, maar ook voetballend goed en heel technisch.
Hoe goed is die Madueke trouwens? Toch bijzonder dat die bij PSV speelt. En is zijn kapsel wat up to date in FIFA?
Zou El Ghazi ook als spits kunnen spelen? Is groot, sterk en kan koppen


Edit: ik zie dat Trezeguet sneller is dan El Ghazi, en zelfs sneller dan Traoré 

Hoe laat je Wesley spelen dan? Had hem in de vorige FIFA ook bij Villa en toen schoot-ie de Ă©Ă©n na de ander in het netje.

Gewoon als spits in een 4-2-3-1. Evenals met Trezeguet vind ik 'm wat log spelen, qua wegdraaien, door bewegen en passeren.

@Raindog Madueke is een redelijk groot talent, in S1 pas 72 ALG. Erg snel en behendig. Kapsel komt volgens mij wel redelijk overeen, al wisselt hij wel vaker meen ik. Voordeel is wel dat hij 4* zwak been heeft, met zijn snelheid is dat wel top.