@Goliath, excuses voor de late reactie. Had de notificatie voor dit bericht gemist. Volgens mij kan je Leeds United op twee manieren vormgeven; de route van Marcelo Bielsa (relatief veel Zuid-Amerikaanse spelers, extreem aanvallend voetbal, etc.) of een mildere route waarin je meer Engelse spelers aantrekt. Zelf zou ik voor het laatste kiezen. Ben White, Lewis Cook en Todd Cantwell waren mijn eerste aankopen met Leeds United.
Hoe bevallen White en Cantwell (en in mindere mate Cook) @Joostvans? Staan ook op mijn lijst.
Robin Koch inruilen voor Ben White is een geweldige beslissing gebleken, daarmee is de verdediging echt beter geworden. Todd Cantwell heeft niet het niveau van Rodrigo en Raphinha weten te ontstijgen, maar hij is een prima breedteversterking gebleken.
Update: ben er uit. Was eerst van plan om Armstrong te kopen en Nelson te huren, maar de laatste was al verkocht aan Marseille. Uiteindelijk ging de transfer van Wesley niet door (persoonlijke voorwaarden). In de laatste wedstrijd heb ik hem nogmaals geprobeerd, met daarnaast een bewegelijke Watkins en dat werkte best prima. Hij zal daarom een kans krijgen, zodat er tevens wat meer fysiek aanwezig is. De gewenste aankoop is uiteindelijk toch Milot Rashica van Werder Bremen geworden. Hij mag in RL weg en is op elke positie voorin inzetbaar.
Met welke coach ben je gestart als ik vragen mag? Heb zelf namelijk ook een voorkeur voor die tweede koers.
Marcelo Bielsa, daar wilde ik niets aan veranderen.
Uwe Hunemeier is gestopt en de nieuwe manager van Union Berlin geworden. Nu is hij opzoek naar realistische versterkingen (met real face)
Lijstje;
Dahoud (Dortmund) huur
Xhaka (Arsenal) huur
Wagner (Philadelphia Union)
Viergever (PSV)
Durm (Frankfurt)
Henriksen (Rosenborg)
Fossum (Aalborg)
Gerhardt (Wolfsburg)
Passlack (Dortmund)
Leitner (Norwich)
Burnic (Heidenheim)
Schreck (Groningen)
Bazoer (Vitesse)
Kapustka (Legia Warszawa)
Holtman (Bochum)
Thommy (Stuttgart)
Richter (Augsburg)
Philipp (Wolfsburg)
Hack (Nürnberg)
Arp (Bayern)
Przybylko (Philadelphia Union)
Welke spelers vinden jullie realistisch voor Union Berlin?
Gerhardt heeft recentelijk zijn contract verlengt bij Wolfsburg. Dahoud is een buitenkansje en ik denk niet dat BMG hem momenteel terug zou willen halen. Arp lijkt mij ook wel een goede optie. Hack heeft betere opties dan U.Berlin, Bazoer zie ik de stap ook niet maken.
Sluit me alvast aan bij @Spoon0612 wat berreft de namen die hij heeft besproken.
Verder lijken mij Wagner, Passlack, Leitner, Burnic en Richter ook wel haalbaar. Passlack vind ik een aanrader als RA.
Richter heb ik zelf RVA gemaakt en getraind op zijn sprintsnelheid en is nu echt waanzinnig goed. Krijgt in het echt bij Augsburg tegenwoordig weinig kansen
Ben begonnen aan een carrière met Marseille aangezien de huidige situatie van nu leek het mij een leuk project voor een langere termijn.
Nu vraag ik mij af op welke posities jullie Marseille zouden versterken?
Je keepers zijn op leeftijd en daar kun je dus gaan kijken om te verjongen. De rechtsback positie en rechter centrale verdediger vind ik de minst bezetten posities. Verder kun je ook al op zoek gaan naar een vleugelspeler aangezien Payet al 33 is. Ik heb in fifa19 een erg leuke carriere met ze gehad. Fantastisch stadion, fans en altijd mooie tenue’s. Qua huidige talentjes heb je alleen een hand vol met Cuisance (huur) Caleta-Car, Kamara en Balerdi en Gueye. Misschien kun je een paar leuke Franse spelers terug halen of gaan kijken in Ligue2. Ik zou scouten in Noord Afrika, Algerije, Marokko
Ben gisteren begonnen met een carriere met HSV . Nu ben ik een beetje zoekende met wat voor aankopen ik wil gaan doen. Iemand suggesties voor transfers in de winterstop?
In wat voor gebieden zouden jullie jeugdscouts sturen?
Bedankt alvast
Ik zou alleen jeugd scouten in het land waar je speelt, Duitsland dus. Er komen elke maand wel 1 of 2 nuttige spelers voorbij. Als ik zo eens naar de selectie kijk dan zou ik proberen een aanvaller erbij te halen. Salzburg heeft behoorlijk wat talenten in de aanval lopen en ze kunnen ze niet allemaal laten spelen. Adeyemi, Daka, Koita, allemaal interessant om wellicht te huren. Wind van Kopenhagen. Dus je scouts zend je uit naar Polen, Roemenie, Denemarken, Zwitserland en Oostenrijk. Daar zitten leuke betaalbare spelers tussen die kunnen zorgen dat je promoveert. Met 18 miljoen transfergeld moet je toch wel een aankoop of drie kunnen realiseren.
Iemand nog tips voor Leeds United? Elke linie mag.
Ik zou eens kijken na spelers die overbodig zijn bij de grote clubs.
Nketiah van Arsenal bijvoorbeeld
Ik zou voor een engelse kern gaan door spelers op te vissen die niet spelen bij de grotere clubs in Engeland of spelers die actief zijn in de championship maar het niveau zouden aankunnen
Bedankt voor jullie reacties. Kan ik mezelf goed in vinden. Ik heb van het bestuur de doelstelling gekregen om binnen 4 seizoenen kampioen van de premier league te worden. Dus vind ik dat ik qua aankopen aan de toekomst moet denken. Heb Jude Bellingham voor 2 seizoenen geleend met een optie te koop. Verder heb ik Almada gehaald uit Argentinië, deze man staat IRL ook op het verlanglijstje van Leeds. Ik heb ook de super talentvolle Stergiou (CB) aan getrokken uit Zwitserland. Ik ben ook aan het kijken naar spelers waarvan hun contract in 2021 afloopt. Daar zitten best een paar leuke optie’s tussen.
Ik zal hier mijn team laten zien als de transfer periode afgelopen is.
Ik ben opzoek naar een spits voor het zojuist gepromoveerde Nürnberg. Het is de bedoeling dat deze spits in de basis gaat spelen aangezien Schäffler na zijn blessure zijn niveau niet meer weet te halen.
Wellicht Florian Krüger?
Goede speler heb hem ook bij hsv gekocht in t seizoen nadat ik gepromoveerd ben. Snel sterk en kan scoren. @mart442